کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حذف ترم بدون افزایش سنوات مجاز شد

19 فروردين 1399 ساعت 9:50

گروه جامعه: آخرین مصوبات معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی درخصوص مسایل آموزشی ترم جاری برای فراگیران مقاطع مختلف اعلام شد.


به گزارش ایسنا، در دومین نشست مجازی دکتر محمدمهدی صدوقی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با معاونان آموزشی دانشکده‌ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی که در راستای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد، چالش‌ها و راهکارهای مسایل آموزشی ترم جاری مورد بررسی قرار گرفت.پس از طرح چالش‌های ارائه آموزش به صورت مجازی اعضا به بحث و تبادل نظر درخصوص راهکارهای موجود پرداختند و در نهایت مصوباتی درخصوص مسائل آموزشی فراگیران مقاطع مختلف به تصویب رسید که این به شرح زیر است:
مصوبات ویژه فراگیران مقاطع Under graduate
* موافقت با حذف واحدهای درسی دانشجویان بنا به درخواست دانشجو تا تاریخ سوم اردیبهشت ماه ۹۹
* در صورت بروز مشکل برای دانشجو و در صورت درخواست دانشجو و تایید دانشکده، با حذف کلیه واحدهای درسی بدون احتساب سنوات مشروط به عدم دریافت کمک هزینه تحصیلی موافت شد. 
* موافقت با دفاع از پروپوزال و دفاع از پایان‌نامه دانشجویان به صورت مجازی
* موافقت با شروع مشروط دوره کارورزی دانشجویان واجد شرایط آزمون پره انترنتی سال ۹۸ به صورت اختیاری در بخش‌های مورد نیاز دانشکده که آموزش در آنها جاری است. بدیهی است دانشجویانی که دوره کارورزی را به صورت مشروط شروع نکنند، مشمول افزایش طول دوره می‌شوند.
 مصوبات ویژه فراگیران مقطع  Post graduate
* ارائه دروس تئوری دانشجویان کارشناسی ارشد و Ph.D صرفاً به‌صورت مجازی و ترجیحاً در سامانه نوید و وب سایت گروه آموزشی و برگزاری آزمون این دروس به صورت الکترونیک. معاونان آموزشی دانشکده‌ها با هماهنگی دانشکده آموزش مجازی در این خصوص هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.
* دروس عملی در شرایط فعلی به صورت ارائه فیلم و محتوای تعاملی در فضای مجازی نوید انجام پذیرد تا پس از مهیا شدن شرایط حضور در آزمایشگاه، موضوع پیگیری شود.
* انجام دفاع از پروپوزال‌ها به صورت مجازی و با استفاده از امکانات موجود، بر اساس مصوبات این جلسه
* توقف اجرای پایان‌نامه‌های جدید که نیاز به استفاده از فضای آزمایشگاه دارد؛ تا اطلاع ثانوی. لازم به ذکر است با تغییر شرایط، تصمیم‌های جدید ابلاغ خواهد شد.
* در خصوص دانشجویانی که فعالیت‌های اجرایی پایان‌نامه را از قبل شروع کرده‌اند و تاخیر در ادامه فعالیت‌های طراحی شده موجب اتلاف مواد یا انقضای تاریخ استفاده از کیت‌ها می‌شود، تحت شرایط کاملاً ضروری با لحاظ کلیه شرایط رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، به صورت محدود و پس از تایید استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشکده امکان اجرا وجود دارد.
* برگزاری دفاع از پایان‌نامه‌ها کاملاً به صورت مجازی تا اطلاع بعدی
* پرداخت کمک هزینه به دانشجویان Ph.D با شرط حضور فعال در تدوین و ارائه محتواهای آموزش مجازی پس از تایید گروه آموزشی و دانشکده قابل انجام است.


کد مطلب: 209071

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/209071/حذف-ترم-بدون-افزایش-سنوات-مجاز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir