به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۲۰۹۴۹

تصادف شدید۲ اتوبوس BRT /تصاویر

گروه جامعه: بامداد امروز در خیابان دماوند ایستگاه وحیدیه دو دستگاه اتوبوس BRT به شدت با یکدیگر برخورد کردند که طبق گزارش اورژانس،۱۲ نفر مصدوم شدند و حال یک نفر هم وخیم گزارش شده است.
همزمان با اعلام خبر این حادثه در ساعت 5:04 امروز صبح به مرکز اورژانس تهران، آمبولانس ناحیه شرق در حال بازگشت از بیمارستان به پایگاه بود که با دریافت مأموریت سریعا به محل تصادف رسید. ماموران اورژانس در صحنه تعداد مصدومین را در ابتدا بالا اعلام کردند که بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به همراه یکدستگاه اتوبوس آمبولانس و یکدستگاه خودروی فرماندهی به یاری مصدومان شتافتند.

با حضور اکیپ امدادی اورژانس تهران و انجام معاینات پزشکی مصدومان، در نهایت 12 نفر از مسافران به دلیل صدمات و جراحات وارده با اقدامات درمانی لازم به بیمارستانهای امام حسین (ع) و سینا انتقال یافتند. مصدومین شامل 4 نفر زن و 8 نفر مرد بین سنین 17 تا 56 سال بوده‌اند که 5 نفر از آنان به بیمارستان امام حسین(ع) و 7 نفر به بیمارستان سینا منتقل شدند. گزارش ماموران اورژانس همچنین از وخامت حال یکی از مصدومان (خانم 33 ساله) حکایت دارد که با انجام اقدامات لازم پزشکی سریعا به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شده است.



مرجع : فارس

afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۶:۵۰
واقعا این تصویرها چقدر از بی فرهنگی رانندگی ما تو ایران حکایت داره...... (167678)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۷:۱۷
امان از راننده های خواب آلود! همین رانندگان هستند که در جاده ها با جان صدها نفر بازی میکنند (167689)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۱۷:۴۷
قالیباف مچکریم! (167695)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۲۰:۴۹
بي أر تي بدون بررسي و در نظر گرفتن مساءل أيمني همينه قاليباف حال بأيد بياد جواب بده (167771)
۱۳۹۲/۰۸/۲۰ ۲۲:۰۴
همین الان میاد!!!!مثل بقیه پاسخگویان (=مسئولان)! (167827)