به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۲۱۰۷۵۹

حق ثبت نام سجام ۱۵ هزار تومان است

گروه اقتصادی: روابط عمومی سازمان بورس گفت: حق ثبت نام دریافت کد سجام در پیشخوان دولت ۱۵ هزار تومان بوده و اخذ مبالغ بیشتر تخلف است.
حق ثبت نام سجام ۱۵ هزار تومان است
یاسر فلاح، مدیر کل روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار   درخصوص تخلف برخی از پیشخوان های دولت در دریافت وجه برای ثبت نام اظهار کرد: گزارش هایی مبنی بر این که روز گذشته برخی از پیشخوان های دولت اقدام به دریافت مبالغی بیش از رقم قانونی ثبت نام سجام کرده اند به دست ما رسیده است.وی افزود: دفاتر پیشخوان دولت کار دریافت اطلاعات افراد و احراز هویت آن ها برای ثبت نام در سامانه سجام را انجام می دهند. رقم دریافتی برای هر فرد باید ۱۵ هزار تومان باشد که ۱۰ هزار تومان هزینه ثبت نام در سجام و ۵ هزار تومان کارمزد پیشخوان دولت است.
این مقام مسئول ادامه داد: گزارش های دریافت اعداد بیش از این رقم را به ما داده اند. مردم می توانند برای اعلام نام پیشخوان دولت متخلف با شماره تماس ۶۴۶۱ تماس حاصل کنند.فلاح به جزای پیشخوان های دولتی که مشمول جرم شده اند اشاره کرد و گفت: دفاتر پیشخوان دولتی که تخلف آن ها گزارش شود حق ثبت نام سجام از آن ها سلب خواهد شد.مدیرکل روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: همه افرادی که می خواهند در بورس فعالیت کنند باید یکبار برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
برچسب ها: سجام بورس