به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۲۱۱۲۱۷

چرا بشار ناراحت شده است؟

گروه ورزشی: بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس چند روزی است که در رسانه‌های عربی خبرساز شده و به نوعی ناراحتی خود را بروز داده است.
چرا بشار ناراحت شده است؟
به گزارش فارس، بشار رسن که با توجه به تعطیلی بازی‌ها دوران قرنطینه خود را در عراق بسر می‌برد در چند روز گذشته در مصاحبه با رسانه‌های عربی ناراحتی خود را از باشگاه پرسپولیس نشان داده است.او اعلام کرده دریافتی‌هایش از باشگاه بسیار کم بوده و به وعده‌ها هم عمل نشده است. همچنین از پیشنهاد‌هایی که از اروپا و کشور‌های حوزه خلیج فارس دارد خبر داده است و گفته بعد از ایام کرونایی برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد.
بشار رسن که کیفیت مطلوبی در پرسپولیس از خود نشان داده است مدتهاست که از باشگاه بابت پرداختی‌های نامطلوب گلایه‌مند است و این اعتراض مربوط به الان نیست.در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد بشار رسن این گلایه‌ها را عنوان کرد و باشگاه وعده کرد که تا پایان سال دریافتی‌های او را به میزان دلخواه این بازیکن می‌رساند. در واقع باشگاه بعد از کش و قوس‌های زیاد مبلغ ۱۲۰ هزار دلار به این بازیکن می‌دهد، اما این پول در واقع تسویه حساب با این بازیکن عراقی برای فصل گذشته بود.بشار رسن برای فصل جاری ظاهرا زیر ۱۰ درصد پول گرفته و همین موضوع باعث ناراحتی شدید او از باشگاه شده است. جالب است حتی بعد از تغییر مدیریت در باشگاه هم در پرداختی‌های این بازیکن تغییری ایجاد نشده و رسن از اینکه مدیران جدید هم تماسی با وی نگرفته و سراغی از او نمی‌گیرند ناراحت است.