به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۲۱۱۸۰۹
انصاری‌فرد:

از عملکردم در السیلیه راضی‌ام

گروه ورزشی: مهاجم ایرانی السیلیه تاکید کرد که از وضعیت خود در این تیم قطری راضی است و به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با این تیم است.
از عملکردم در السیلیه راضی‌ام
به گزارش ایسنا، کریم انصاری فرد فصل نخست حضورش در السیلیه قطر را پشت سر می‌گذارد. او گفت‌وگویی را با سایت استاد الدوحه انجام داد که در ادامه می‌خوانیم.
ابتدا درباره آسیب دیدگی خود بگوید؟
خدا رو شکر الان بهترم. آسیب دیدگی را پشت سرگذاشتم و تمرینات انفرادی را انجام داده‌ام. الان به خاطر ویروس کرونا با برنامه‌ای که کادر فنی در اختیار ما قرار داده از دور تمرین می‌کنیم. همه چیز به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم که هر چه سریع‌تر ورزش دوباره به راه افتد.
درباره شرایط کنونی بگوید؛ وضعیت چگونه است؟
وضعیت استثنایی است. تا الان نه ما و نه تمام جهان چنین شرایطی را تجربه نکرده است. نه تنها فوتبال بلکه همه زندگی به خاطر این ویروس متوقف شده است. در درجه نخست برای همه آرزوی سلامت می‌کنم و از مردم می‌خواهم که در خانه‌های خود بمانند و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند. تمرینات ما در منزل و یا در بیرون از منزل به صورت انفرادی است. هدف این است که وضعیت بدنی خود را آماده نگه داریم تا با شروع لیگ مشکلی نداشته باشیم. در این شرایط نظام غذایی خاصی هم داریم و بیشتر از سبزیجات و میوه استفاده می کنیم.
فصل نخست خود را با السیلیه چگونه می بینید؟
فصل خوبی است و به دنبال بهتر شدن هستم. مهم‌ترین چیز برای من جایگاه تیم در جدول رده بندی است. این یعنی موفقیت. من در ابتدا برای هماهنگ شدن با تیم نیاز به زمان داشتم. خوشبختانه فضای خوبی در تیم حاکم است و مثل یک خانواده هستیم. تیم السیلیه قدرت خود را از همین رابطه صمیمی و خوبی که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد می گیرد.
شانس خود را برای کسب سهمیه تا چه اندازه می بینید؟
5 هفته دیگر باقی مانده است و هنوز هم شانس داریم. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و برای رسیدن به این هدف تا پایان می جنگیم. براین باور هستم که در بسیاری از دیدارهای این فصل بدشانس بوده‌ایم و امتیازات بدی را از دست داده‌ایم. باید با ادامه لیگ در نهایت تمرکز به میدان برویم و امتیازات لازم را کسب کنیم. ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم. امیدوارم که بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.
برچسب ها: کریم انصاری فرد