به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۱۲۱۵۶

سایه سنگین محرم نویدکیا روی سر قلعه‌نویی

گروه ورزشی: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را با هدایت امیر قلعه نویی پشت سر می‌گذارد که فاصله‌ای ۱۰ امتیازی با پرسپولیس که در صدر جدول حضور دارد، پیدا کرده است.
سایه سنگین محرم نویدکیا روی سر قلعه‌نویی
به گزارش مهر، امیر قلعه نویی دومین فصل متوالی با سپاهان را در در دومین دوره حضور خود در این باشگاه پشت سر می‌گذارد، اما تا کنون نتوانسته است موفقیت‌های سری نخست خود با طلایی پوشان اصفهان را تکرار کند.
او که پر افتخارترین مربی ایرانی ادوار لیگ برتر محسوب می‌شود توانست سپاهان را به روز‌های خوب گذشته خود بازگرداند، اما در کسب جام حذفی و لیگ برتر ناکام بوده است.رقابت تنگاتنگ فصل گذشته قلعه نویی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس باعث حساسیت‌های فراوان در بازی‌های هر دو تیم در لیگ برتر و جام حذفی شد، اما در پایان هر دو رقابت، سرخپوشان پایتخت به جام رسیدند تا شرایط برای قلعه نویی پیچیده شود.رفتن برانکو از پرسپولیس و جذب ستاره‌های جدید برای سپاهان باعث شد تا بسیاری از هواداران این تیم اصفهانی امیدوار به کسب قهرمانی با قلعه نویی شوند، اما آن‌ها تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فاصله‌ای دو رقمی با مدافع قهرمانی لیگ برتر دارند.تیمی که بازی برگشت امسالش با پرسپولیس حاشیه‌هایی عجیب داشت. سپاهان اصفهان با تاخیر در ورزشگاه نقش چهان حاضر شد، اما وارد چمن مسابقه نشد تا این دیدار با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر به سود رقیب دیرینه و سنتی خود تمام شود.این حکم پیامد‌های منفی زیادی در باشگاه سپاهان داشت. مسعود تابش از مدیرعاملی سپاهان کنار گذاشته شد، اما امیر قلعه نویی به کارش در راس کادرفنی این تیم ادامه داد. این اتفاق البته تردید‌هایی را هم برای ادامه کار قلعه نویی در فصل آینده ایجاد کرده است.
منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان که جانشین مسعود تابش شد، در پاسخ به سئوالاتی مبنی بر وضعیت امیر قلعه نویی برای فصل بعد، تمدید قرارداد را منوط به نتایج این تیم در پایان فصل کرد تا با این پاسخ بر گمانه زنی‌ها نسبت به وضعیت کادر فنی تیم اضافه کند.از سوی دیگر از اصفهان خبر می‌رسد گفتگو‌های ابتدایی با محرم نویدکیا برای پذیرش پست سرمربیگری این تیم در فصل آینده ایجاد شده است تا شرایط را برای بازگشت کاپیتان پیشین و چهره محبوب هواداران سپاهان فراهم کنند؛ جابجایی احتمالی مهمی که می‌تواند معادلات باشگاه قدیمی و پرهوادار اصفهانی را دستخوش تغییراتی بزرگ کند.
برچسب ها: سپاهان