به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۲۱۲۲۰

چرا ژوزه مورینیو جریمه نمی‌شود؟/تصوير

گروه ورزشي:​ دلیل اینکه سرمربی چلسی به خاطر توهین به باشگاه و بازیکن حریف جریمه نمی‌شود، مشخص نیست.

 

پس از سوت پایان دیدار چلسی و وست برومویچ آلبیون که به تساوی دو بر دو رسید، درگیری لفظی بین بازیکنان تیم میهمان و ژوزه مورینیو بالا گرفت و تا تونل منتهی به رختکن نیز ادامه داشت. دلیل این موضوع توهین مورینیو به باشگاه و برخی بازیکنان وست بروم از جمله جوناس اولسن، بازیکن سوئدی این تیم بوده است. در پایان اما آندره مارینر، داور مسابقه در گزارش خود به این موضوع اشاره‌ای نکرده در حالی که باید این کار را انجام می‌داده است.
 

گرت مک اولی و کریس برانت پس از صحبت‌هایی که مورینیو انجام داد به شدت با او درگیری لفظی پیدا کردند. در حالی که مارینر در تمام درگیری‌های یاد شده حضور داشته و در تونل هم شاهد ماجرا بوده اما اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده وی هیچ گزارشی را در این مورد ارائه نکرده است. بدین ترتیب اتحادیه فوتبال نیز قصد دارد به این ماجرای جنجالی پایان دهد چرا که مارینر در دقیقه 94 این دیدار با گرفتن پنالتی به سود چلسی موجب شد تا رکورد شکست ناپذیری مورینیو در دیدارهای خانگی به عنوان سرمربی چلسی ادامه پیدا کند.

این پنالتی در حالی گرفته شد که بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که استیون رید خطایی روی رامیرس انجام نداده و هافبک برزیلی چلسی خود را برای گرفتن پنالتی به زمین انداخته است. مورینیو اما در کنفرانس مطبوعاتی خود که پس از بازی برگزار شد این اتفاق را صد در صد پنالتی دانسته و اعلام کرده بود داور باید گل دوم وست بروم را به خاطر خطا روی برانیسلاو ایوانوویچ مردود اعلام می‌کرده است
 
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۷:۳۷
سپاهانم فحاشی و.......... اجام میدن ولی جریمه نمیشن (169077)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۲۱:۲۶
تراکتور سازی هم ایضاً (169150)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۱:۱۲
فرمايشتون كاملا غير منصفانه است . هم جريمه شده هم مقايسه بفرماييد : نسبتش خيلي كمتر از بعضي تيمهاست و محدود به نفر خاصه نه يك تيم نه يك شهر و يانه يك قوم . (169209)