به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۲۱۲۴۸
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

به‌ خدا قسم طرح هدفمندی شکست خورده!

گروه اقتصادي: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفته که طرح هدفمند کردن یارانه‌ها شکست خورده و مقام‌های دولتی باید اجرای آن را متوقف کنند.
به‌ خدا قسم طرح هدفمندی شکست خورده!
عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی دانا اظهار داشت: به اعتقاد بنده طرح هدفمندی یارانه ها شکست خورده و باید هرچه زودتر جلوی آن گرفته شود. البته دولت این موضوع را قبول ندارد و فعلا طرح را ادامه می‌دهد و انتخابات آینده دولت و مجلس و منافع شخصی مانع حذف آن می‌شود.

وي ادامه داد: تنها کسی که نظرش را در مورد هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده من بودم و کم کم گوش‌های شنوایی برای این موضوع پیدا می‌شود؛ این طرح شکست خورده و شکست خوردن هم شاخ و دم ندارد. واقعیت مسئله این است که در حال حاضر هم نمایندگان مجلس و هم مسئولان دولتی به فکر نیستند؛ مجلس می‌خواهد بگوید من باعث حذف یارانه‌ها نشدم و دولت هم نمی‌خواهد این کار را انجام دهد. اگر موضوع انتخابات نبود به خدا قسم تا کنون مسئله حل و یارانه‌ها حذف می‌شد؛ دولت و مجلس به فکر انتخابات آینده هستند و در واقع منافع شخصی نمایندگان و مسئولان دولت در میان است.

۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۱:۵۱
با با اومدن بعد از مدتها دوزار به مردم بدن همه چیزو گرون کردن که بگیم یارانه نخواستیم (169218)
ممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۵:۴۲
عضو محترم کمیسیون بودجه !!! چرا در دولت قبلی که با یارانه رای جمع کردند نفرمودید که یارانه بده و حالا می فرمایید (169424)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۱:۵۵
مطئن باشید این فرد سواد لازم برای صحبت در مورد موضوعی که بیان می کند؛ندارد!
باور نمی کنید؛به مدرک تحصیلی اش نگاه کنید (169219)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۱:۳۴
اتفاقا تنها کسیه که داره واقعیت رو می گه اگه بیطرفانه بشینی حساب کتاب کنی میبینی که به ازای 45 هزار تومن بین 25 تا سی هزار تومن (با گرون کردن سوخت و نان) از طرف دولت قابل تامینه و بقیش کسریه و باید از بودجه عمومی و عمرانی جبران بشه. این طرح اصلا هدفمندی یارانه ها نبوده و کاملا به صورت اشتباه پیاده شده. تولید سهم خودشو در حالی که از اول مصوب شده بود هیچ وقت نگرفت. این طرح صرفا یه طرح تبلیغاتی پوپولیستی کمونیستی سیاسی کمیته امدادیه! (169301)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۴:۱۲
حاضرم شاهرگم را گرو بگذارم که تو از افراطیون بی درد هستی! اگه تو ندیدی من دیده ام قابلمه های آب جوشی که برای حفظ آبرو جلو همسایه ها روی اجاق قرار گرفته اند تا شاید بتوانند صورت زرد خود را به واسطه آن قرمز نگه دارند!
به کجا می روی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (169378)
مصطفا
Canada
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۴:۲۱
در ایران افراد بیسواد در همه زمینهها که خود را بعنوان دکتر یا کار شناس معرفی می کنند بایستی این مشکلات را برای جامعه بسا زند!!!!! آخه کدام کشور در اروپا یا اسکاندناویی یا کانادا همچنین پولی به مردم خودشان بعنوان سوبسید میدهد ، در صورتیکه در کانادا سوبسید برای اجاره وغیره وجود دارد . به امید روزی ....... با سپاس (169242)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۶:۳۲
نیاز به قسم نداره یک واقعیتیه که بعید می دونم .............. (169245)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۶:۳۶
از اولش معلوم بود که یک طرح بی پایه واساسه دولت احمدی نژاد نا بخردانه ان را اجرایی کرد چرا مجلس وشورای نگهبان ان را تصویب نمود (169246)
علیرضاا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۷:۱۸
بله و به خدا قسم کمر مردم هم شکسته !
این چه زندگی هست که ما داریم ؟ نه امنیت مالی نه امنیت شغلی و از همه مهمتر نه امنیت روانی ... مقصر هم معلوم نیست کیه ؟ احمد خطیب یا محمود خود رای ؟ ولی لعنت به طلای سیاه که اون ما را بیچاره کرده . (169251)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۷:۳۸
بله همین قالیباف خودمون این اقدام محمود خان رو شجاعانه خوند . حالا همه فهمیدند . . . . !!!!!! (169252)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۹:۰۲
قسم خوردن نداره اینا همه میدانند.در ضمن طرحهای زیادشکست خورده دیگرمثل مهار تورم,اشتغال جوانان مسکن مهر,راه آهن شیراز,اتوبان تهران شمال,سهام عدالت و.....از قلم انداختی (169256)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۹:۰۹
سلام،به خداقسم با طرح هدفمندی واستفاده ازاین اعتباردراحیای کشاورزی وایجاداشتعال پایداربرای همین مردم فقیری خواهدشدکه به نامشان ،یارانه نقدی رابه کام سرمایه داران ومدیران وملاکین و..می ریزند وبدتراینکه دستمایه باج خواهی صاحبان سرمایه وگرانفروشی وکم فروشی های روزافزون شده است.
بایددید نمایندگان دولت ومجلس برای حفظ منافع ملت تلاش میکنندیامنفعت شخصی وجناحی؟! (169262)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۹:۱۷
قانون اجرا شود (169265)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۰۹:۳۳
دولت که انتخاب شده شماها نگران انتخاب شدنتان هستید! شکست در هدفمندی یارانه ها اصلا گردون دولت تدبیر و امید نیست مقصر دولت سابق و البته شما مجلسی ها هستید. خراب کردید حالا هم حاضر نیستید به خاطر مردم نظام کشور و دولت درستش کنید. همه جوره در تقابل با دولت هستید. مثلا صدای مردم هستید اما فقط بر اساس منافع خودتون فریاد می کشید. بابا یه کم سراغ کامنت های مردم بیاین صدای مردم را به وضوح می شنوید.
"مقابل دولت تدبیر و امید نایستید،سنگ اندازی نکنید، به دولت کمک کنید تا اوضاع کشور سروسامان یابد، منافع ملی را به نظرات شخصی ترجیح دهید" (169269)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۰:۱۴
به عقيده من بعضي از مجريان در دولت قبلي با علم به اينكه اين طرح به خصوص براي دولت بعد فا جعه بار خواهد بود انرا أجرا كردند (169277)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۱:۵۷
همه کارهای دولت قبلی بی حساب و کتاب بود. نمونه اش "روزی رئیس جمهور قبلی در حال سخنرانی بود پرسید ظرفیت دکترا چند نفر است گفتند 2000 نفر گفت از همین امروز ظرفیت 4000 نفر شد" بقیه کارها هم همینطور!!!! (169314)
هموطن
Switzerland
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۴:۲۹
این طرح از اولش شکست خورده بوذ . (169389)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۸:۲۷
من فقط همین رو میدونم که تمام کار های احمدی نژاد نسنجیده بود.
اون از مسکن مهر(مسکن ساخته بدون امکانات-حتی مدرسه)
اون از دولت الکترونیک
و.... (169527)