به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۱۲۷۱
رئیس باشگاه بایرن مونیخ:

تا زمان مرگم به بایرن‌مونیخ خدمت می‌کنم

گروه ورزشی: رئیس باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد با وجود متهم شدن به تخلف مالیاتی در دوره فعالیت‌اش در میان باواریایی‌‌ها، هرگز به ترک این باشگاه فکر نکرده است.
تا زمان مرگم به بایرن‌مونیخ خدمت می‌کنم
اولی هوینس با بیان اینکه خدمت به بایرن مونیخ برای او مایه افتخار است، تاکید کرد هیچ یک از شایعات مطرح شده در خصوص جدایی او از باواریایی‌ها به خاطر متهم شدن به فرار از پرداخت مالیات، صحت ندارد. او در اجلاس سالانه بایرن مونیخ اظهار داشت: تا زمانی که دیگر نتوانم نفس بکشم به بایرن مونیخ خدمت می‌کنم البته اگر از جانب شما (اعضای هیئت مدیره) این اختیار را دریافت کنم. من هرگز به کناره‌گیری از سمتم فکر نکرده‌ام چون باشگاه هرگز چنین چیزی را از من نخواسته است. تنها چیز مهم برای من باشگاه است نه «هندلشبلات» (روزنامه‌ای که شایعه جدایی هوینس را مطرح کرد).

هوینس ادامه داد: من آماده پذیرش هر چیزی که باشگاه برایم در نظر بگیرد هستم و از اعضای هیئت مدیره می‌خواهم به من رای اعتماد بدهند. امیدوارم توانسته باشم به اعضای باشگاه خودم را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای اداره بایرن مونیخ نشان دهم. در همین جلسه، کارل هاینتس رومنیگه، مدیراجرایی باشگاه حمایت بی‌قید و شرط خود از انتخاب مجدد هوینس به عنوان ریاست باشگاه را ابراز داشت. وی گفت: من دوست او هستم و به عقیده من دوستی حقیقی هنگام بروز مشکلات مشخص می‌شود. زمانی که می‌بینم تمام اعضای هیئت مدیره اولی را تحسین می‌کنند، به این نتیجه می‌رسم که همه اعضای بایرن دوست اولی هستند.