به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۲۱۳۳۷۷

از لیگ تا المپیک همراه با بانوی بسکتبال

گروه ورزشی: ملی‌پوش بسکتبال در دیدار فینال لیگ بانوان می‌گوید قهرمانی بدون بازی لذت‌بخش نیست و دوست دارد که بازی فینال برگزار شود اما با توجه به عدم آمادگی بازیکنان، تیم‌ها باید دو ماه فرصت آمادگی داشته باشند.
از لیگ تا المپیک همراه با بانوی بسکتبال
به گزارش ایسنا، کیمیا یزدیان طهرانی به وضعیت لیگ برتر بسکتبال بانوان اشاره و بیان کرد: کیفیت لیگ امسال به دلیل داشتن بازی‌های برون مرزی، خیلی بالا بود اما به دلیل کمبود اسپانسر برخی تیم‌ها از اواسط لیگ به مسابقات اعزام نمی‌شوند و انصراف می‌دهند. در حالی که بازیکنان خوبی در شهرستان‌ها حضور دارند که در صورت حمایت، کیفیت بازی‌ها بهتر می‌شود و به جای ۵-۶ تیم، همه تیم‌ها در جریان مسابقات خوب ظاهر می‌شوند.بازیکن تیم گروه بهمن در مورد برگزاری یا عدم برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ بانوان که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، گفت: قهرمانی بدون بازی لذت بخش نیست و به عنوان بازیکن دوست دارم دیدار فینال را انجام دهیم اما با توجه به وضعیتی که پیش آمده، بازیکنان دو ماه است که انفرادی تمرین می‌کنند و اگر قرار به برگزاری بازی باشد باید دو ماه فرصت آمادگی داشته باشیم، درغیر این صورت موافق اعلام قهرمانی گروه بهمن هستم چون ما تنها تیم بدون باخت در لیگ برتر هستیم و حتی دیداررفت فینال را نیز در زمین گرگان برنده شدیم.او در این مورد افزود: قرار بود بازی برگشت فینال هم انجام شود اما تیم گرکان به خاطر بیماری کرونا به تهران نیامد. لیگ‌های خارجی نیز با توجه به شیوع کرونا، تیم‌های بدون باخت را به عنوان قهرمان انتخاب کرده‌اند بنابراین باید تیم ما را قهرمان اعلام کنند یا اینکه دو ماه فرصت آماده‌سازی بدهند. بلاتکلیف هستیم و نمی‌داینم فینال برگزار می‌شود یا خیر که این موضوع ما را اذیت می‌کند.

یزدیان طهرانی در مورد احتمال تغییرقرارداد تیم‌ها با دلیل تعطیلی لیگ گفت: تیم گروه بهمن واقعا اسپانسر خوبی دارد وچنین موضوعی برایمان پیش نیامده است. تیم بهمن تا جای ممکن ما را حمایت کرده  است و ما هم همیشه پاسخگوی این زحمات بوده‌ایم تا برنده بازی‌ها باشیم.ملی‌پوش بسکتبال بانوان در مورد به تعویق افتادن انتخابی المپیک و تاثیر آن در آمادگی تیم ملی ایران بیان کرد: قطعا این موضوع تاثیرگذار است چون اکنون بازیکنان تمرین می کنند و وقت بیشتری دارند تا روی مهارت‌های فردی خود کار کنند. بنابراین کمک می‌کند اما با توجه به اینکه اردویی نداشته‌ایم باید ببینیم وضعیت چه می‌شود.او در مورد شانس المپیکی شدن تیم ملی سه نفره بانوان گفت: خوب نیست که به شانس تکیه کنیم اما شاید این تعویق به ما کمک کند. سه تیم از آسیا به انتخابی المپیک اعزام می‌شوند که تیم‌های خوبی هستند. علاوه بر این با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند در این مسابقات، کارمان سخت است.این بازیکن در مورد پیگیری تمرینات خود در شرایط تعطیلی مسابقات ورزشی بیان کرد: هر روز در خانه تمرین می‌کنم و تمرینات هوازی و بسکتبال را هم بیرون از خانه انجام می‌دهم. مسافتی طولانی را طی می‌کنم تا به محیطی برسم که کسی نباشد و به تنهایی تمرین کنم.یزدیان طهرانی در پایان از نازی طائرپور، سرمربی گروه بهمن تشکر کرد و گفت: خانم طائرپور مربی باکیفیتی  است و از کار کردن با او خوشحال هستم. جا دارد که از او به خاطر زحماتی که برای تیم و بازیکنان می‌کشد، تشکر کنم.