به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۲۱۳۶۳۱

ببری که ده‌ها پلیس را سرکار گذاشت!

گروه جامعه: در حالی که ده‌ها مامور پلیس به همراه یک هلی کوپتر برای شکار یک ببر غول پیکر به اطراف منطقه‌ای در انگلیس اعزام شده بودند، اما با صحنه‌ای عجیب مواجه شدند.
ببری که ده‌ها پلیس را سرکار گذاشت!
پس از آنکه شاهدان عینی از رویت یک ببر غول پیکر در منطقه‌ای جنگلی در کنت انگلیس خبر دادند، ده‌ها مامور پلیس با یک هلی کوپتر اعزام شدند. بنا به گزارش BBC World ماموران پلیس با دریافت گزارش رویت ببر بلافاصله در محل حاضر شدند، اما با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شدند.در حالی که ماموران پلیس طبق تشریح رویت شاهدان عینی خود را برای رویارویی با یک ببر زنده عظیم الجثه آماده می‌کنند، اما با مجسمه بزرگ یک ببر روبه‌رو شدند.
بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی انگلیس شخصی با نام " ژولیت سیمپسون " ۸۵ ساله حدود دو دهه پیش این مجسمه را در محل سکونتش در نزدیکی جنگل ساخته بود. بنا به گفته یکی از همسایگان ژولیت، زمانی که پلیس در محل حادثه حاضر شده بود او به جنگل رفته بود. خانم ژولیت در این باره به BBC World گفت: «ده‌ها پلیس مسلح پس از دریافت یک گزارش اشتباه در آنجا حاضر شده بودند. البته باید بگویم این ببر واقعا شبیه به یک ببر واقعی به نظر می‌رسد. حدود ۳۰ متر از پیاده‌رو فاصله دارد و شما زمانی که از آنجا رد می‌شوید، نمی‌توانید آن را ببینید مگر اینکه به آن نزدیک شوید.»نوه دختری خانم سیپسون تصاویری از این ببر را در توئیتر منتشر کرد. او در کپشن این تصاویر نوشت: مادر بزرگ من یک مجسمه ساز است. پس از آنکه عابران پیاده از رویت یک ببر واقعی در محدوده خانه او به پلیس خبر دادند امروز ده‌ها مامور پلیس به همراه یک هلی کوپتر در خانه او حاضر شدند.گفتنی است؛ اتفاقی مشابه در سال ۲۰۱۸ در منطقه " آبِردِنشِن " اسکاتلند رخ داد که پلیس پس از ۴۵ دقیقه هنگامی که متوجه غیرواقعی بودن یک ببر شد به عملیات خود پایان داد.
برچسب ها: ببر حمله حیوانات