به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۱۳۷۰۸

در این ۳۵ ایستگاه ماسک فروخته می‌شود

گروه جامعه: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از فروش ماسک در ۳۵ ایستگاه از خطوط اتوبوسرانی تهران تا پایان هفته جاری خبر داد.
در این ۳۵ ایستگاه ماسک فروخته می‌شود
به گزارش مهر، محمود ترفع ضمن اعلام این خبر گفت: این ۳۵ ایستگاه شامل تعدادی از پایانه‌ها، ایستگاه‌های تبادلی و ایستگاه‌های پر مسافر در خطوط تندرو هستند. در حال حاضر مراکز فروش در پایانه‌های قورخانه، فیاض بخش، معین، خاوران و ایستگاه‌های میدان امام حسین (ع)، چهارراه ولیعصر (عج)، میدان فردوسی و میدان انقلاب راه اندازه شده‌اند.وی در ادامه توضیح داد: مراکز فروش ماسک در ناوگان اتوبوسرانی زیرمجموعه‌ای از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، فرهنگسراها و اداره کل بانوان شهرداری تهران هستند.ترفع با بیان اینکه ۱۰ مرکز فروش ماسک متعلق به اداره کل بانوان شهرداری تهران و ۲۵ مرکز دیگر متعلق به فرهنگسرای خاوران هستند، یادآور شد: در صورت همکاری و همیاری مراکز جهادی و فرهنگسراها تعداد مراکز فروش به ۶۰ ایستگاه خواهد رسید.
وی ضمن اشاره به مشکل تأمین دستگاه‌های کارت‌خوان گفت: تأمین دستگاه‌های کارت‌خوان تبدیل به یک چالش برای فروش ماسک شده است چرا که جابه‌جایی وجه نقد به گسترش ویروس کرونا کمک می‌کند. اما فروشندگان ماسک به دلایل بسیار امکان تأمین دستگاه‌های کارت‌خوان در مدت زمان کوتاه را ندارند؛ برای مثال اگر زنان سرپرست خانوار که توسط اداره کل بانوان شهرداری تهران معرفی شده‌اند و وظیفه فروش ماسک را برعهده دارند، ضمن شروط بسیار برای دریافت دستگاه کارت‌خوان از بانک، یارانه‌شان هم قطع خواهد شد.مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تأکید بر اینکه پیگیری این مشکلات وظیفه شهرداری و ناوگان اتوبوسرانی نیست، بیان کرد: با تمامی مشکلات موجود در حال پیگیری از گروه‌های جهادی و فرهنگسراها برای افزایش تعداد دستگاه‌های کارت‌خوان هستیم.