کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اطلاعاتی درمورد مهاجرت به کانادا

(منبع سایت مهاجرت به دات کام)

18 ارديبهشت 1399 ساعت 10:16

گروه گردشگری:


همین طور که می‌دانید برای مهاجرت به کانادا باید اطلاعات خود را افزایش دهید تا از زیان‌های احتمالی جلوگیری کنید در این مطلب سعی داریم توضیحاتی درمورد مهاجرت به کانادا به شما ارائه کنیم هرچند شما میتوانید با مراجعه به خبرآنلاین نیز اطلاعاتی درمورد زیان‌های مهاجرت به کشور کانادا بدست آورید. همین چنین در سایت مهاجرت به دات کام نیز اطلاعات مفیدی برای شما عزیزان قرار دارد.

درمورد مهاجرت به کانادا بیشتر بدانید
مهاجرت به کانادا فرآیندی است که افراد به منظور اقامت در آنجا به کانادا مهاجرت می‌کنند و در آنجا اکثریت شهروندان کانادایی می‌شوند. پس از سال 1947، قانون و سیاست مهاجرت داخلی کانادا با تحولات مهمی روبرو شد که مهمترین آنها این است.

در قانون کانادا، مهاجران با چهار دسته مشخص می‌شوند :
خانواده: اشخاصی که از نزدیک با یک یا چند ساکن کانادایی که در کانادا زندگی می‌کنند در ارتباط هستند.
اقتصادی: کارگران ماهر، مراقبان یا افراد شاغل.
شخص محافظت شده یا پناهنده: افرادی که در حال فرار از آزار و شکنجه، و یا مجازات بی رحمانه و غیرمعمول هستند.
انسان دوستانه یا موارد دیگر: افرادی که به دلایل انسان دوستانه یا دلسوزانه به عنوان مهاجر پذیرفته شده اند
در سال 2016، کانادا  اقامت دائم را پذیرفت،  که در مقایسه با  سال 2011  بالاترین میزان پذیرش را داشته است .در بین پذیرفته شدگان، 53٪ مهاجران اقتصادی و خانواده‌های  آنها بودند. 26٪ مهاجران از خانواده افراد ساکن در کانادا بودند. 20٪ پناهندگان اسکان داده شده افراد محافظت شده یا سیاسی بودند. و 1٪ در گروه بشردوستانه و گروه دیگر قرار داشتند.

سیاست‌های مهاجرت کانادا همچنان در حال تکامل است. در سال 2008، تابعیت و مهاجرت کانادا (اکنون( IRCC  به منظور ساده سازی جریان مداوم مهاجران، با کاهش دسته بندی‌های حرفه ای برای مهاجرت ماهر و از بین بردن موانع برای مهاجران در دسته‌های مختلف، تغییرات مهمی را ایجاد کرده است. به همین ترتیب، در سال 2015، کانادا سیستم " ورود سریع " را معرفی کرد و یک روند کارآمد را برای بسیاری از مهاجران اقتصادی فراهم کرد. تغییرات دیگر در آوریل و مه 2017 ایجاد شده است.
براساس داده‌های سرشماری سال 2016 از طریق آمار کانادا، یک نفر از پنج کانادایی در خارج از کشور متولد شده اند، در حالی که 22 درصد از جمعیت کانادا متعلق به اقلیت‌های دیگرهستند، از این تعداد  3 نفر از 10 نفر در کانادا متولد شده اند. علاوه بر این، 21٪ از جمعیت کانادا خود را مهاجر یا اقامت دائم در کانادا اعلام کرده اند.
از سال 2013-2014 ، بیشتر مردم کانادا، و همچنین احزاب اصلی سیاسی این کشور، از حفظ یا افزایش سطح فعلی مهاجرت حمایت می‌کردند. نتیجه به دست آمده از یک مطالعه جامعه شناختی انجام شده در سال 2014  این است که استرالیا و کانادا پذیرای مهاجران بیشتری در بین ملل غربی هستند. در سال 2017، نظرسنجی Angus Reid نشان داد که اکثر پاسخ دهندگان معتقدند که کانادا باید مهاجران و پناهندگان کمتری را بپذیرد.

برخورد با مهاجران غیرقانونی به کانادا

تخمین مهاجران غیرقانونی در کانادا بین   35000 نفر تا 120،000 نفر متغیر است. جیمز بیست، رئیس سابق سرویس مهاجرت کانادا، پیشنهاد کرده است تا با مهاجران غیر قانونی برخور شود زیرا عدم وجود هرگونه پروسه غربالگری معتبر پناهندگان، همراه با عدم توجه به اخراج مهاجران غیر قانونی، منجر به  دستگیری ده‌ها هزار مهاجر غیر قانونی خواهد شد. البته تلاش کمی در این مورد صورت گرفته است. در گزارش سال 2008 توسط حسابرس کل شیلا فریزر، آمده است كه کانادا پیگیری در مورد 41000 مهاجر غیر قانونی نکرده است .
در آگوست سال 2017، مرز بین   Quebec  و ایالت نیویورک هر روز شاهد هجوم حداکثر 500 نفر از مهاجران غیر قانونی به کانادا  بوده است. در نتیجه، کانادا گشت مرزی در این منطقه را افزایش داد  تا ازعبور افراد به طور غیرقانونی  از مرز  جلوگیری کند. گزارش شده است که از ابتدای سال 2017 بیش از 38000 "مهاجر غیر قانونی " وارد کانادا شدند .
به همین دلیل، هر دو استان Ontario  و  Quebecاز دولت مرکزی خواسته اند تا 200 میلیون دلار یا بیشتر را برای تأمین هزینه‌های ارائه خدمات به پناهجویان به کانادا فراهم کند .
در سال 2018  کانادا با امضای 164 کشور، به قرارداد جهانی  مهاجرت جهانی سازمان ملل پیوست. در سال 2017 دولت کانادا  ادعا کرده است  که اقدامات دقیق تری در مورد اسکان مهاجران غیر قانونی  و هم چنین عمل به تعهدات بین المللی انجام خواهد داد .
منبع:
https://www.xn----ymcegj4a1kqag.com/
 
 


کد مطلب: 213967

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/213967/اطلاعاتی-درمورد-مهاجرت-کانادا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir