به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۲۱۴۷۵۰

معرفی‌بهترین پلتفرم‌ها‌برای طراحی‌اپلیکیشن موبایل

گروه فناوری: اگر می‌خواهید اپلیکیشن موبایل طراحی کنید، بهتر است با این پلتفرم‌ها آشنا شوید.
معرفی‌بهترین پلتفرم‌ها‌برای طراحی‌اپلیکیشن موبایل
بسیاری از ما پس از داشتن یک ایده، به این فکر می‌افتیم که اپلیکیشنی برای ایده خود طراحی کنیم و بهترین راه را برای آن نمی‌دانیم. حتما، ترس از کدینگ می‌تواند افراد را از ساختن یک اپلیکیشن مناسب برای کار خود، به عقب هل دهد. خبر خوب این روز‌ها این است که دیگر نیازی به کدینگ یا تجربه در ساخت برنامه نیست و هر کسی می‌تواند این اپلیکیشن مورد نظر خود را طراحی و تولید کند. فرقی ندارد که اپلیکیشن شما برای کار، وبلاگ، محصول یا خدمات شما باشد؛ اگر بدانید که کجا دنبال ساخت برنامه بگردید، برنامه‌های مورد نظر برای ساختن اپلیکیشن زیاد هستند.با کمی سرمایه‌گذاری زمان و نیت یادگیری، می‌توانید با بهترین پلتفرم‌های طراحی اپلیکیشن، برنامه موبایلی کسب و کار یا وبلاگ خود را راه‌اندازی کنید. فهرست زیر را ببینید و با بهترین پلتفرم‌های طراحی اپلیکیشن آشنا شوید.

۱ - Appery.io
پلتفرم Appery یک پلتفرم ابری تولیدکننده اپلیکیشن است که می‌توانید از آن برای ساختن اپ‌های اندروید و iOS استفاده کنید. این پلتفرم شامل Apache Cordova، Ionic و jQuery Mobile است که اجازه دسترسی به محتوای داخلی برنامه‌ها را می‌دهند.هیچ برنامه‌ای برای دانلود و نصب این پلتفرم وجود ندارد، چون Appery در فضای رایانش ابری کار می‌کند. این برنامه ساخت اپلیکیشن دارای یک ویرایشگر جلوه‌ای است که می‌توان با کشیدن و رها کردن آیکون‌ها، رابط کاربری را طراحی کرد. می‌توانید به هر API REST متصل شوید و در برنامه خود از آن استفاده کنید و در صورت نیاز به ذخیره داده، فوراً یک پایگاه داده ابری اضافه کنید و به برنامه خود برگردانید. می‌توانید در فضای Appery هر افزونه‌ای را به فضای اپلیکیشن خود اضافه کنید یا افزونه‌های شخصی خود را بسازید. همچنین این امکان وجود دارد که اگر شخصی با یک گروه کار می‌کند، طراحی خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارد.

۲ - Mobile Roadie
Mobile Roadie یک پلتفرم مخصوص ساخت اپلیکیشن است که به هر کسی اجازه ساخت یا مدیریت اپلیکیشن‌های iOS یا اندروید می‌دهد. نکته بهتر این است که ساختن برنامه در این پلتفرم به صورت کاملا بصری اتفاق می‌افتد. Mobile Roadie از انواع رسانه‌ها، با وارد کردن خودکار کلمات کلیدی RSS، توئیتر یا گوگل نیوز و یک دیافراگن اتوماتیک برای برقراری ارتباط در زمان واقعی با کاربران پشتیبانی می‌کند.طراحان می‌توانند پیش‌نمایش اپلیکیشن‌های خود را در این پلتفرم به صورت مداوم و همانگونه که کاربران از آن استفاده خواهند کرد، مشاهده کنند. پلتفرم Mobile Roadie همچنین می‌تواند کاربران خود را در روند ثبت نام در پروسه اپ استور اندروید با بررسی کیفیت و تناسب محتوا راهنمایی می‌کند. این پلتفرم ساخت اپ به کاربران خود کمک می‌کند تا نوتیفیکیشن ارسال کنند. این نوتیفیکیشن‌ها می‌توانند از محتوای سایت یا خود پلتفرم باشند.Mobile Roadie از تمام زبان‌های برنامه‌نویسی مانند XML، PHP و HTML پشتیبانی می‌کند. زمانی که کار خود را آغاز می‌کنید، با چندین گزینه برای ساخت اپلیکیشن خود روبرو خواهید شد، اما می‌توانید از سلیقه شخصی خود در طراحی استفاده کنید.

۳ - TheAppBuilder
پلتفرم TheAppBuilder مجموعه‌ای از برنامه‌ها را با توجه به کارمندان، مشتری‌ها، رویداد‌ها و بروشور‌ها با دو رویکرد متفاوت در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر شما در حال طراحی یک برنامه به عنوان اینترانت برای یک شرکت هستید، ممکن است این بستر برای شما مناسب باشد. می‌توانید با استفاده از مجموعه ابزار آنلاین برنامه را بسازید و یا آموزش ارائه شده یا خود TheAppBuilder برای تعریف و ساخت ساختار برنامه و ایجاد محتوای اولیه با شما همکاری خواهد کرد.با استفاده از AppLibrary اختصاصی، می‌توانید پنجره‌ای را در چندین برنامه در اختیار کاربران خود قرار دهید و حتی آن را با مارک شخصی خود سفارشی کنید. شما می‌توانید از هر دو برنامه عمومی و خصوصی این پلتفرم با نام کاربری و رمزعبور محافظت کنید و آن‌ها را از طریق فروشگاه برنامه توزیع کنید و از ادغام فهرست دایرکتوری فعال TheAppBuilder استفاده کنید تا بتوانید با گواهینامه‌های موجود و گروه‌های کاربر وارد شوید.به‌روزرسانی ساختار و محتوای برنامه‌های شما حتی بعد از پخش زنده آسان است، زیرا می‌توانید به‌روزرسانی‌های نامحدود را انجام داده و در یک سیستم عامل مختلف بر روی سیستم عامل‌های مختلف منتشر کنید. این پلتفرم از آیپد، آیفون و اندروید پشتیبانی می‌کند و به‌روزرسانی‌ها در مدت ۶۰ ثانیه پس از ارسال تغییر، به صورت زنده اجرا می‌شوند. به نظر می‌رسد زمان به روز رسانی با سایر سرویس‌ها مطابقت ندارد.

۴ - Good Barber
Good Barber یک بستر برای ساخت برنامه‌های آیفون و اندروید به همراه برنامه‌های وب بهینه ارائه می‌دهد. برای هر یک از سیستم عامل‌ها، بدون نوشتن یک خط کد، می‌توانید تمام جزئیات برنامه را کنترل کنید. چندن قالب طراحی بسیار قابل تنظیم با نماد‌های بسیار زیبا و دسترسی به فونت‌های گوگل برای شروع کار وجود دارد.این برنامه‌های وب مترقی می‌توانند به صورت تئوری جایگزین وبسایت فعلی شما شوند، زیرا می‌توانند برای دسکتاپ، موبایل و تبلت‌ها بهینه شوند. با هر بار تنظیم پارامتر‌های موجود در برنامه خود، بازخورد بصری فوری دریافت می‌کنید. با اجازه دادن به آن‌ها برای ارسال مقالات، عکس‌ها و فیلم‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و عملی را ارسال کنید و خوانندگان خود را به مشارکت‌کنندگان تبدیل کنید. همچنین می‌توانید برنامه خود را سازماندهی کرده و بخش‌هایی از فیلم، عکس، صداها، رویداد‌های زنده و موارد دیگر را اضافه کنید.

۵ - Appy Pie
Appy Pie ابزاری برای ایجاد اپلیکیشن موبایل همراه مبتنی بر فضای ابری است که به کاربران بدون مهارت برنامه‌نویسی امکان می‌دهد تقریباً برای هر پلتفرمی برنامه ایجاد کنند و آن را منتشر کنند. چیزی برای نصب یا بارگیری وجود ندارد - فقط کافی است صفحات را بکشید و رها کنید تا برنامه موبایل خود را به صورت آنلاین ایجاد کنید. پس از اتمام کار، یک برنامه ترکیبی مبتنی بر HTML5 دریافت می‌کنید که با تمام سیستم عامل‌ها، از جمله iOS، Android و ویندوز حتی یک برنامه پیشرفته کار می‌کند. همه نسخه‌ها در زمان واقعی هستند، با امکان ارسال اعلان‌های فشار، کسب درآمد از تبلیغات، دیدن تجزیه و تحلیل زنده و ردیابی مکان با GPS. همچنین می‌توانید فید‌های رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، وبسایت‌ها، صدا، رادیو و موارد دیگر را ادغام کنید.هنگام استفاده از این سیستم عامل، تم‌های مختلفی از رستوران گرفته تا ایستگاه رادیویی ارائه می‌کنید. آن‌ها همچنین دارای یک برنامه زمانبندی قرار ملاقات هستند که مخصوصاً برای مشاغل مانند پزشکان، سالن‌ها با ویژگی‌های تماس مانند تماس تک لمسی مفید است. با استفاده از صفحه کد می‌توانید کد دلخواه و iframes را تعبیه کنید.

۶ - AppMachine
AppMachine یک بستر کاربردی برای ساخت آسان و طراحی برنامه‌های بومی حرفه‌ای برای iOS و اندروید است. با استفاده از رابط کشیدن و رها کردن، می‌توانید بلوک‌های ساختمانی مختلفی را ترکیب کنید که ویژگی‌های مختلفی از جمله اطلاعات، عکس و فیلم را ارائه می‌دهند. بلوک‌های ساختمان همچنین به شما امکان می‌دهند تا برنامه خود را به توئیتر و فیس‌بوک یا فروشگاه‌های آنلاین پیوند دهید. شما می‌توانید برنامه را به سبک منحصر به فرد خود طراحی کنید و مسیر‌های ناوبری، رنگ‌ها، قلم‌ها و نماد‌های خود را با کنترل کامل چیدمان و مشاهده پیشرفت خود با استفاده از Previewer انتخاب کنید.این پلتفرم همچنین به شما امکان می‌دهد یک وبسایت را برای محتوای اصلی که می‌تواند از طریق iOS یا اندروید به یک برنامه انتقال یابد، اسکن کنید. برنامه خود را در هنگام ساختن آن تست کنید و پیشرفت آن را در رایانه، موبایل یا تبلت خود بررسی کنید. هنگامی که برنامه شما کاملاً آزمایش و آماده است، می‌توانید برنامه را منتشر و تبلیغ کرده و داده‌های کاربر را تجزیه و تحلیل کنید. AppMachine از همه موارد لازم برای ورود برنامه خود به فروشگاه اپ استور و گوگل پلی مراقبت می‌کند.

۷ - GameSalad
GameSalad به شما امکان می‌دهد بازی‌هایی را برای انواع مختلف سیستم عامل از جمله iOS، اندروید، HTML5 و macOS ایجاد و منتشر کنید. رابط کشیدن و رها کردن آن به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، به سرعت شروع به کار کنید. این هدف همچنین به شما امکان می‌دهد تا علوم کامپیوتر را از طریق فرآیند ساختن یاد بگیرید.سازنده برنامه بازی دارای یک ویرایشگر صحنه و بازیگر است، جایی که بیشتر وقت خلق بازی خود را صرف می‌کنید، بازیگران را در یک صحنه تنظیم می‌کنید و ویژگی‌ها، تصاویر، صدا‌ها و پیمایش بین بازیگران را انجام می‌دهید. انجمن فعال جامعه با دسترسی به کمک و مشاوره از طراحان مستقل بازی مستقل یک امتیاز عالی است.GameSalad دو برنامه ارائه می‌دهد، یکی برای مربیان و دیگری برای توسعه دهندگان. اما هر دو این سازندگان برنامه به شما امکان می‌دهند بدون نوشتن یک خط کد، یک بازی ایجاد کنید.

۸ - BiznessApps
BiznessApps یک بستر برای کمک به ایجاد برنامه‌های تلفن همراه برای یک تجارت کوچک با یک فرایند بسیار ساده فراهم می‌کند. این مجموعه امکانات زیادی را از جمله سفارش، سبد خرید، بررسی‌ها، پیام‌ها، محتوای پویا، ادغام‌های شخص ثالث، نوتیفیکیشن، تجزیه و تحلیل جامع و موارد دیگر ارائه می‌دهد. سیستم مدیریت محتوا با کاربرد آسان به شما امکان می‌دهد تا در عرض چند دقیقه یک برنامه ایجاد کنید و همه چیز را با استفاده از طرح‌های از پیش ساخته شده یا شخصی تنظیم کنید. همچنین پیش‌نمایش‌های زمان واقعی برای بررسی پیشرفت شما هنگام طراحی و توسعه برنامه خود، وجود دارد.شما می‌توانید فوراً برنامه خود را به صورت آنلاین بروزرسانی کرده و همه چیز را در داخل آن تغییر دهید، بدون آن که برنامه خود را برای بروزرسانی طولانی با اپل یا گوگل ارسال کنید. BiznessApps همچنین راهی آسان برای ایجاد محتوای تبلیغاتی فراهم می‌کند. وبینار‌های هفتگی در مورد چگونگی ساخت برنامه‌های زیبا برای موبایل با استفاده از بستر BiznessApps به همراه دسترسی به صد‌ها آموزش و مقاله برای کمک به آسانتر کردن روند کار، وجود دارد.

۹ - AppMakr
AppMakr یک پلتفرم ایجاد برنامه تولید اپلیکیشن است که به همه افراد امکان می‌دهد برنامه‌های iOS، اندروید و HTML5 را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی تهیه کنند. این موسسه در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و اخیراً توسط Infinite Monkeys خریداری شد، هم اکنون یکی از بزرگترین سیستم عامل‌های انتشار برنامه‌های موبایلی در سراسر جهان را تشکیل می‌دهد. آن‌ها اظهار داشتند که آن‌ها روش اصلی ایجاد یک برنامه هستند.شما می‌توانید با به‌روزرسانی‌های نامحدود، برنامه‌هایی را به دلخواه خود انجام دهید و از تعدادی ویژگی از جمله نوتیفیکیشن‌ها، گالری عکس با رزولوشن بالا، به‌روز رسانی مستقیم، پخش موسیقی و ویدیو، اتاق‌های گپ، ادغام Google Maps، تقویم رویداد‌های مشترک، خرید درون برنامه‌ای و موارد دیگر استفاده کنید.شما تمام برنامه‌های خود را از طریق داشبورد پیگیری می‌کنید، به راحتی ظاهر و عملکرد برنامه را سفارشی می‌کنید، محتوا را با زبانه‌ها اضافه می‌کنید، برنامه خود را در زمان واقعی پیش‌نمایش می‌کنید و با یک کلیک آن را در بازار‌ها منتشر می‌کنید. یک ویژگی بزرگ چهره‌ای است که همه برنامه‌ها بدون تبلیغات، حتی سازنده وبسایت تلفن همراه، هیچ تبلیغاتی را در خود جای نداده‌اند.

۱۰ - ShoutEm
ShoutEm یک سازنده برنامه را با مدیریت کامل محتوا، ابزار‌های قدرتمند جذب کاربر و گزینه‌های کسب درآمد، همراه با یک فرآیند انتشار یکپارچه ارائه می‌دهد. همه این‌ها گرد هم آمده است تا تقریباً برای هر سناریوی ساخت برنامه، یک راه حل مستحکم ارائه شود.سازنده رابط گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌دهد و هر برنامه را می‌توان با منابع محتوای موجود مانند وردپرس، فیس‌بوک، توئیتر و موارد دیگر کاملاً یکپارچه کرد. گزینه‌های کسب درآمد متعدد بدان معنی است که شما می‌توانید به سرعت یک جریان درآمد از برنامه خود ایجاد کنید، یک تجربه تجارت الکترونیکی، اشتراک‌های درون برنامه، معاملات و کوپن‌ها را با پشتیبانی از همه شبکه‌های تبلیغاتی اصلی ارائه کنید.می‌توانید برنامه‌های خود را تحت حساب توسعه‌دهنده خود در iTunes و گوگل پلی منتشر کنید و برنامه یا محتوای خود را در زمان واقعی به‌روز کنید. ShoutEm همچنین برای اطمینان از برنامه شما همیشه از به‌روزرسانی‌های جدید iOS و اندروید، به‌روزرسانی خودکار معمولی را ارائه می‌دهد.
برچسب ها: طراحی اپليكيشن