به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : ۲۱۵۳۹

رجايي: باز هم فتنه؟ لااقل آزاده باشید!

گروه سياسي-رسانه‌ها: دکتر غلامعلی رجایی در وبلاگ خود در انتقاد از رفتار صداوسیما در پخش مستند به اصطلاح فتنه نوشته است: انگار مرگ مرحوم عسکراولادی هم نتوانست بعضی‌ها را بخود بیاورد. امروز و امشب سیمای ضرغامی در شبکه های گوناگون خود هرچه خواست نثار آقایان موسوی و کروبی کرد و حتی در یک پیشگویی پیامبرانه آنها را از توفیق توبه محروم دانست! جالب این بود که از آنها توقع داشت در این ایام حصر از اقدام بعضی‌ها اعلام برائت نمایند!

اینقدر محتوای این برنامه زشت و یکطرفه بود که نیازی به پاسخ به بعضی مطالب دیکته شده آن نمی بینم. امروز و امشب سیمای تحت مدیریت ضرغامی که از محدود اسمهایی است که از شنیدن آن نفرت دارم تا توانست برعلیه موسوی و کروبی که ازخود هیچ امکان دفاعی نداشته و ندارند اتهام زد. دست اندرکاران این برنامه سفارشی سیمای ضرغامی ازخدا نترسیدند. در مقام قاضی نشستند و هرچه دلشان خواست گفتند. انگار نه انگار قیامتی هم در کار است!

این از مردانگی به دور است شخصیت کسانی که در حصر هستند و دستشان از همه چیز کوتاه است هر چند وقت یکبار یکطرفه، درسیمایی که متعلق به همه ملت است اینطور تخریب شود. از عاشورا دو روز بیشتر نگذشته است. پیام حسین را بشنوید که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

هرچند ازاین اقدام زشت سیمای ضرغامی بسیارمتاسفم اما نگران نیستم . چون معتقد هستم خدایی هم هست و می‌داند چگونه خدایی کند! خدایا، به کجا باید شکایت برد که در جمهوری بجا مانده از امام، آبروی یاران امام، همان کسانی که در دوران امام و پس از آن، آن همه به کشور وملت خدمت کردند اینگونه به چیزی گرفته نمی‌شود. کاش دادرسی بود.

اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۱:۱۸
90 درصد ملت ازین شوی تبلیغاتی که نشانه استیصال گروهک افراطیه نفرت دارن...
نفس نفس می زنن انشاءاله (170541)
کوچک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۴۲
همه مردم عقل دارن و اینها رو میفهمن سیما با این کار خودشو از چشم مردم بیشتر میندازه و نتیجه بر عکس میده شک نکنید (170598)
دوستی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۲۶
عزیران خدا وکیلی نباید این حرمت شکنی را سران محکوم می کردند شما که برای امام حسین عزاداری می کنید نباید چنین قضاوت کنید. (170918)
خجسته کتلمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۳:۴۹
موسوی و کروبی در یک دادگاه؛عادلانه در حالیکه بتوانند از خودشان آزادانه دفاع کنند میبایست محاکمه شوند تا مردم عاقلانه در مورذ عملکرذ آنان قضاوت کنند.حصر خانگی 3حالت دارد یا اینکه عده ای منتظرند این دو توبه و گریه کنند و به راه مدنظر آنان بازگردند یا ناشی از ضعف قوه ی قضاییه و محکم نبودن اتهامات است و شاید هم ترس از برخی حقایق. (171518)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۴۹
من نمی دانم اصلا چه نیازی به پخش این برنامه بود علیرغم وجود مشکلات فراوان و فقر و فلاکت ناشی از تصمیمات غلط احمدی نژاد در 8 سال گذشته اکنون آرامشی بر جامعه حاکم است مردم هم مشغول کار و بدبختی های خودشون هستند . جای بسی تعجب است که خودشون دوست ندارند جامعه آرامش داشته باشند. البته بعد از عاشورا نکات نیوز با انتشار عکس های از عاشورای 88 که با هدف تفرقه منتشر کرد جرقه ای شد برای ضرغامی که اینطوری اقدام کند. (170604)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۳:۲۶
واقعاً صدا و سیما . . . فکر می کنه مشتری چنین برنامه هایی رو داره؟!!! (170867)
دوستی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۲۷
عزیزم احمدی نژاد چهارسال اول خوب بود اوضاع اقتصادی و سیاسی از فتنه 88 بد شد البته خود احمدی نژاد هم عوض شد و کس دیگری شد . (170921)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۸:۴۰
پناه بر خدا یعنی دو شخصیتی بوده! (171194)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۳۸
راست افراطی دو هدف را به موازات هم دنبال می کند:1-ایجاد تنش و درگیری در عرصه ی داخلی و خارجی که تضمین کننده ی حیا ت سیاسی و منافع اقتصادی این جریان است...!2-جلو گیری از شکستن حصر تا پایان عمر آقایان موسوی و کروبی وادامه ی تخریب چهره های تاثیر گذار نظام و کشور (آقایان هاشمی, خاتمی و... )با هدف حذف ویا حتی الامکان دور نگه داشتن این چهره ها از ساخت قدرت... (170631)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۹:۲۶
برای برون رفت از وضع بغرنج کنونی و ناکام گذاشتن تمامیت خواهان در رسیدن به اهدافشان, باید با تحمل و تامل و برنامه ریزی دقیق از هم اکنون شبکه های گوناگون اجتماعی را در شهرهایمان برای نامزدی نیروهای کارآمد وتحول خواه در انتخابات مجلس و خبرگان فعال کنیم تا با فشار افکار عمومی, ساختار حقیقی مجلس و خبرگان را به سوی کارآمدی و تحول خواهی سوق دهیم... !در یک کلام سیاست را در متن زندگی خود قرار دهیم, نه در حاشیه ی زندگی... (171244)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۳۹
18 میلیون رای به روحانی ( تازه اگه درست گفته باشند!!!! ) + 15 میلیون کسانی که اصلاً رای ندادند + جمع کثیری از طرفداران آقایان ولایتی و غرضی و محسن رضایی
حالشون از این مستند سراسر دروغ به هم خورد. آقای رئیس صدا و سیمای میلی از خدا بترس........... (170632)
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۵۹
شما بشین همون فارسی وان و من و تو بی بی سی پرشنتو ببین جانم!
بگذار ما هم چیزی که دئوست داریم ببینیم (170641)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۵۰
....چرا نبینیم !؟حداقلش بخاطر اعتراضم که شده می بینم ... (170724)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۲۵
یا لثارات الحسین.
درود بر موسوی. و کروبی. که مثل امام سوم و مثل جد موسوی مظلومانه شکنجه روحی میشن. (170758)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۵۲
عزیزم بشین ببین ساندیستم بخور موقع دیدن این برنامه!اگه وجود داشتین تو یه برنامه زتده میاوردینشون! (170849)
ایرانی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۵۵
من هیچ کانال خارجی نمی بینم چون اعتقادم اینو میگه ولی دلم میخواد صدا سیمای کشورم انقدر دروغ نگه انقدر جناحی عمل نکنه کسی که دیگران رو ابله فرض میکنه خوذش از همه ابله تر (171021)
ساحل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۴۰
من یه کم از این مستند رو توی یه مغازه دیدم،واقعا ناراحت شدم.اینا با این کاراشون فقط باعث میشن ملت بیشتر برن سراغ ماهواره.تا کی میخوان به افراد مورد علاقه و احترام ملت تهمت بزنن. (170675)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۰۶
بله فتنه گر اونایین که 8 سال عزت ملت را مخدوش کردند! اموال ملت را غارت کرد! تا تونستند هوسرانی کردند چه در ونزوئلا چه در آسانسور!.............فتنه گر یک مشت متوهم بیمارند برای قدرت ماندن همه چیز از جمله اخلاق را لجن مال کردند! و.............. (170686)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۳:۱۸
4 سال دائم در رسانه میلی درباره اصلاح طلبان و سران آن بدگویی کردن و همه جور اتهامی حتی ضدیت با امام حسین(ع) زدن ولی در انتخابات 92 با اشاره خاتمی و هاشمی مردم به پای صندوق ها رفتن و به روحانی رای دادند. این نشون میده که مردم این دروغ ها رو باور نمی کنند که اگر باور می کردند الان جلیلی رئیس جمهور بود با اون سوابق درخشانش............ (170861)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۳
یه چند لیتر آب بدین به این آقای ضرغامی .بوی سوختیگشون از 4سال پیش تا حالا داره میاد (170787)
حقجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۳۰
جانا سخن از زبان ما میگوئی.تا موقعی که صدا وسیما دست چنین افرادی باشه باید منتظر چنین برنامه هایی باشیم.دلیلش بسیار واضحه،صحبتهایی از رفع حصر شده و این اقایان در اقدامی برنامه ریزی شده میخوان دوباره افکار خودشون رو به مردم القا کنند.امروز تو جریان رآی اعتماد به وزیر ورزش اقای کریمی قدوسی عضو جبهه پایداری به جای صحبت درباره علت مخالفت با وزیر ورزش،درباره حادثه 88 و رفع حصر ... صحبت کرد و جالب تر اینکه چند بار اشاره کرد که داره مخالف با وزیر پیشنهادی صحبت میکنه و رئیس مجلس هم به ایشون تذکر همراه با کنایه داد که یخورده مخالفت کنه.انشاالله خدا خودش جواب اینها رو بده چون برای خدا هم تعیین تکلیف میکنن و میگن که خدا فرصت توبه رو از اقایان موسوی و کروبی گرفته و جوری خودشون رو مدافع ارمانهای امام جلوه میدن که اگه کسی ندونه فکر میکنه که ضرغامیها چقدر برای انقلاب زحمت کشیدن که هی امام امام میکنن.بقول سید حسن خمینی امام رو بت کردن،هر وقت که بخوان چیزی رو بگن این بت رو علم میکنن و پشت سر این بت حرفهاشون رو میزنن،درست مثل قران سر نیزه کردن.عکس امام رو چه کسانی پاره کردن...چه کسانی روز عاشورا کف و سوت زدن...اگه راست میگین تریبون در اختیار بذارین تا معلوم بشه چه کسانی پشت حادثه 88 بودن.به این ایام عزیز من از زبون چند نفر که به صداقتشون ایمان دارم شنیدم که سال88 قبل از اینکه صندوقایی که تو دستشون بود شمارش بشه،متصدیان انتخابات گفتن که اقای احمدی نژاد پیروز انتخاباته و...اگه این رای ها ارزشی ندره چرا قبل انتخابات میگن حتی یک رای هم میتونه سرنوشت ساز باشه .در اخر هم میگم اگه نمیترسین بیاین تکلیف اقایان موسوی و کروبی رو مشخص کنین،بیاین محاکمشون کنین وببینین ایا بین مردم جایگاهی دارن یا نه وخیلی از حرفهای ناگفته... ما زنده برانیم که ارام نگیریم موجیم که اسودگی ما عدم ماست. (170929)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۱۶
چه جوری درصد گرفتی؟ (171049)
قرمز پر رنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۱:۲۲
تحرکات گاه و بیگاه رسانه ضرغامی برای اینه که نظر مردم رو به همون چیزی معطوف کنه که خودش می خواد ولی به لطف خدا همه این برنامه ها نتیجه عکس میده، همانطور که 4 سال پخش برنامه های سفارشی و به نفع یک جریان خاص نتیجه عکس داد و فقط 4 میلیون هوادار از جمعیت ایران پیدا کرد
ولی ای کاش ضرغامی و دار و دسته انحصار می فهمیدن که: آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت (170542)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۱۷
ضرغامی گوش کن "اگر عملکرد احمدی نژاد مثبت بود و اگر مردم راضی بودند و وضعیت معیشتی مردم خوب شده بود و در سیاست خارجی هم موفق بودیم و جریان انحرافی از درون جناح احمدی نژاد بیرون نیامده بود و اگر او 11 روز قهر نمی کرد و اگر دزدی هایی با رقم نجومی در دولتتان رخ نمی داد و جامعه می شد همان مدینه فاضله ای که احمدی نژاد و دار و دسته اش و سیمایت وعده داده بودند و اگر کاندیدای مورد نظر رای آورده بود در این صورت می شد یه چیزی را بعنوان دلیل پخش این مضحکه شما آورد و توجیح کرد اما برعکس آنچه که موسوی و کروبی گفتند همان شدکه می گفتند. حالا ضرغامی بی بصیر بگو ببینم هدف تو از پخش این برنامه چه بود؟ (170620)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۱۳
این برنامه به خاطر مقابله با جو پیش آمده در برخورد با دختران میرحسین... تهیه شده است. سرعت در تهیه ی برنامه نیز مربوط به جو ایجاد شده و پرسش مردم در خصوص شکستن حصر .... و اظهار نظر صریح آقایانی نظیر هاشمی و خاتمی عزیز و ... که در خصوص رفع حصر... بیان کرده اند.............. (170984)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۱:۲۴
ديگه از شنيدن فتنه حالم بهم ميخوره بس كنيد تو رو خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا (170544)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۱:۲۵
این وعده ی الهی است که خدا با صابرین هست.............. (170545)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۱:۲۵
از ظهر که اون مستند مزخرف رو دیدم تا همین الان سر درد گرفتم مگر اقای روحانی قبل از انتخابات انتقاد نمیکرد که چرا صدا و سیما کسانی را که امکان دفاع از خود ندارند را متهم میکند هر موقع هم ما میخوایم حرف بزنیم میگن دولت در حال مذاکره هست فعلا حرفی نزنید! (170546)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۰۷
صدا و سیما چه ربطی به روحانی داره؟ ...... تو این مدت هم ماشالله هر روز داره دولت را می کوبه (170651)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۳۷
باور کن از دیروز منم سردرد شدید گرفتم به شدت حال و هوای 4سال پیش اومد سراغم صبر ما هم کم کم داره لبریز میشه هرچه زودتر اقای روحانی باید برای رفع حصر اقدام کنه .... (171073)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۱:۲۸
متاسفانه انسانهایی که از هوش بالای سیاسی برخوردار نیستند بدون فکر کار میکنند و اتاق فکر ندارند چون اصلا کارشناس با هوش سیاسی ندارند.برای همین بعدا تاسف میخورند که چرا بدون فکر کار کردند.فرض کنید در آینده ضرغامی بخواهد جدی وارد عرصه ریاست جمهوری شود مطمئن باشید در مناظره ها مثل جناب آقای قالیباف که منکر همه چیز بودند ایشان هم منکر کار های خود خواهند شد.اما همه گیرنده های دنیا 8 سال 24 ساعته تمام برنامه های تخریبی ایشان را علیه پایه های اصلی نظام ضبط کرده اند.ممکن است در مناظره ها بگوید با من هماهنگ نکرده بودند .جناب آقای ضرغامی در آینده شما رو خواهیم دید.جیک جیک مستونت که بود..... (170547)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۱:۳۰
like+++ (170548)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۱:۳۳
آقای رجایی ؛نعل وارونه تا کی ؟؟؟؟؟؟؟ (170549)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۱۵
اقاي ضرغامي نعله وارونه تا كي لا اقل اگردين نداريد آزاد مرد باشيد موسوي وكروبي بودند كه به مردم تير اندازي كردند پررويي هم حدي داره (170658)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۱۹
مردم خداجو رو هم ضرغامی گفت؟ (171051)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۲۳
آقای رجائی نعل وارونه نمی زنند بلکه تلاش دارند تا ذهن امثال شما را که از کار افتاده و نمی تواند حقیقت را دریابد بیدار نمایند . (170699)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۱:۵۲
ایشون (آقای ضرغامی) سال 57 کجا بودن؟ تو دوران 8 سال جنگ و دفاع مقدس کجا بودن؟ چه خدمتی به این انقلاب کردن؟
آقای موسوی 4 سال قبل گفت مملکت با شعار پیش نمیره! با دوز و کلک پیشرفت نمیکنه! و الآن همه ما داریم می بینیم که همه حرفاش درست از آب در اومدن و احمدی نژاد مملکت رو به سمت نابودی کشوند
اون کسایی که در عاشورای 88 عکس امام رو پاره کردن .. اونایی که کف و سوت زدن .. مگه فیلمشون نیست؟! خوب شناسایی شون کنید .. ولی بعید میدونم از طرفدارای آقای موسوی و کروبی باشن.... (170551)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۰۴
بعید ندون مطمئن باش. مگه اونهمه آدم رو نریختن تو محل کارشون و دستگیر کردن و بعد هم تو سیمای ضرغامی ازشون اعتراف گرفتن! چرا گرفتن آدم هایی که روز عاشورا با عواطف دینی و مذهبی مردم بازی کردن انقدر براشون سخت شده؟ انقدر از رسانه میلی تصاویرشون پخش شده که برای همه قابل شناسایی هستن! حالا اطلاعات وقت چه جوری از سرشون گذشت جای سوال داره! واضح و روشن هست که با برنامه بود اما از طرف کی و با چه هدفی ما میدونیم ضرغامی عزیز هم میدونه اما خودشو زده به کوچه علی چپ! (170647)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۲:۰۴
آزاده!!! (170555)
اعتدال واقعی حامی روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۲:۱۱
تا وقتی موسوی کروبی از حوادث عاشوررا و فقط عاشورا اعلام برائت نکنن و مرز خودشون رو باونها مشخص نکنن نمیبخشمشون و درصورت آزدایشون خودم کاری میکنمم هر روز آرزوی حصر بکنن

حرمت اباعبدالله رو نگه نداشتن
سرباز بیچاره رو لخت مادرزاد کردن
سوت وکف تو عاشورا زدن
پرچم و بیرق حسینی رو آتش زدن
به قرآن توهین کردن
به خدا تا چند روز بعد از عاشورای 88 خون گریه میکردم و به رایی که داده بودم تاسف میخوردم
میدونم همچین نظرات با منطقی رو منتشر نمیکنی
امثال بهار، امثال رسانه و تاریخ نویسهای بنی امیه هستن
نمیتونید عاشورای 88 رو مخفی کنید
لبیک یا حسین
لبیک یا حسین
لبیک یا حسین (170557)
بیداخویدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۵:۰۹
تعصب نشاته ی کم خردی است
اینکه فعل بدی در عاشورا صورت گرفت موافقم
اما چرا به فاعل آن حداقل شک نمی کنی و با تعصب قضاوت می کنی ؟
اگر فاعلان کسانی دیگری غیر از آنچه تلویزیون رسمی می گوید باشد چرا باید آندو بزرگوار در فیلمی که جریان مقابل ( شاید هم به درستی برای کنترل هرج و مرج)تدارک دیده اند بازی کنند؟ (170574)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۲۰
مردم خدا جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو یادمون نرفته (171054)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۶:۳۱
حواستون بود دیروز تمام اتفاقات روز عاشورا را تلویزیون گفت الا راه اندازی کارناوال عاشورا توسط محمد رضا باهنر!!!!! (170577)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۶:۴۶
سلام :
شما کمی فکر کن و ببین چه کسی این فتنه ها را شروع کرد .
کسانی که با دادن 50000 تومان پول به روستاییان رای انها را خرید .
کسانی که با افزایش حقوق بازنشستگاه در هنگام انتخابات رای انها را خرید
کسانی که با توهین به مقامات کشور رای رای مردم عادی را خرید .
کسانی که با گفتن دروغ رای انها را خرید .
پس فتنه گر آقای کروبی و موسوی نبودند بلکه کسانی هستند با شعلور نگه داشتن وقایع 88 میخواهند مجددا مملکت را بسوی هر و مرج ببرند .
پس مرگ بر مسببان اصلی فتنه
کسانی که با سفرهای پرهزینه استانی و خرج کردن بی حساب و کتاب
کسانی که با گرفت واردات ماشین های لوکس
کسانی که با دادن پولی که میبایست هزینه رشد اقتصادی میشد (170580)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۴۵
اینطوری بخوای حساب کنی طبق گفته شما محمود رای آورده و رای ها رو خرید
حالا به نظرت روحانی با وعده هایی که داد رای نخرید؟؟؟؟
منصف باشیم بر فرض رای خریده چه دلیلی داره بزاریم روز عاشورا از جبهه اصلاحات سوئ استفاده بشه امام علی میگه مومن از جایگاه اتهام دوری میکنه ............. (171011)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۸:۵۲
قیاس مع الفارق نکن! احمدی نژاد رییس جمهور بود، همه قدرت ها رو در دست داشت. (171203)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۰۲
حسین بزنه به کمرت (170581)
حسيني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۰۳
از همه اعتقادات مردم به عنوان ابزار استفاده نكنيد لااقل امام حسين را براي آنها بگذاريد بماند (170582)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۵۵
من استفاده ابزاری میکنم؟؟؟؟
یادتون رفته اسم خودتون رو به خاطر پارچه سبز گذاشته بودید حسینی؟؟؟؟

شما به فکر اعتقاد حسینی مردم نباش
اون رو خود حسین نگه میداره
من صاحبش نیستم که بخوام نگه اش دارم
برو دنبال بازسازی اعتتقادهای خودت تا اینکه به فکر بقیه باشی مومن!! (171020)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۲۰
دوست اعتدالي !!!!! ميشه بگي " وجدان " رو از كجا ميشه تهيه كرد ؟؟؟. خدا چي ؟؟؟؟ اون رو ميشناسيد ؟؟؟؟؟؟ دوست من بدون ابنها ، شبها ميشه راحت خوابيد؟؟؟؟ يعني شما الان راحت ميخوابيد ؟؟؟؟ (170586)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۵۶
من و تو که کاره ای نبودیم
ولی نمیدونم موسوی و کروبی چطور راحت خوابشون میبره (171022)
فرزند ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۲۶
بابا شما که رسوای عالمید اینقدر لقز نخون.
................ (170591)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۲۶
فتنه تو و امثال تو هستن برو تاریخ عاشورا رو دوباره و بادقت بخون... (170592)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۳۷
جالب است کسانی باید از کارهایشان عذر خواهی کنند که اقای موسوی چها رسال قبل در مناظر ه ها گفتند چون شما مملکت را به سمت پرتگاه می بری احساس تکلیف کردم ونامزد انتخابات شدم وحرف ایشان را امروز با پوست و گوشتمان حس می کنیم حالا اقایان طلبکار هم شدند شما دهان یک طرف را بستید و طرف مقابل را اجازه می دهید هر چه می خواهد بگوید کجایید امیر مومنان موالایمان علی که در قضاوت عدالت را رعایت کنیدنه که صدا وسیما وروزنامه ها و نماز جمعه ها فقط از یکطرف دفاع کنند (170595)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۴۵
چقدر از شعور سیاسی کمی برخورداری هنوز نفهمیدی به اسم دین و حسین اینها چه بلایی سر مردم ایران اوردند (170601)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۵۸
تو فهمیدی؟؟؟؟
حتما از رسانه هایی فهمیدی که از امثال ریگی حمایت میکنن
یا من و تو صهیونیستی که پدر و مادر تمام اعضای شبکه یا یهودی بودن یا بهایی
ختما اونها (یهودی و وهابی) بهتر حسین رو میشناسن

از اسمت خجالت بکش (171027)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۸:۴۳
مهم صحت خبر است نه منبع خبر ;البته ما وقتی خوشحال می شویم که منبع خبری بدون سانسور ما ,رسانه های درون مرزی باشند, نه رسانه های برون مرزی...!به امید آن روز...! (171196)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۲:۵۵
تو خودت رو به خواب زدی
دوست نداری ببینی چیزهایی که تاحالا قبول داشتی اشتباه بوده و حرفی رو که دوست داری میشنوی فکر میکنه درسته
یه کم مطالعه کن راجع اصلاحات که الان شدن تفریطی
ببین چرا اصلاحات درست شد؟؟؟؟
موسوی و کروبی ظلم بزرگی به ایران کردن (171461)
علی
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۴۹
اگر مرد بودید و ذره ای جرات داشتید، به اندازه ی حتی یکصدم آنچه بر علیه آقایان موسوی و کروبی تبلیغات کرده اید در مدت بیش از 4 سال گذشته، به این آقایان فرصت اظهار نظر می دادید تا مردم خود قضاوت کنند که چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ!! یک جو مردانگی و جرات در وجود شماها و سردم دارانتان نیست!! شرم بر شما باد که ننگ ملت مسلمان شده اید! (170603)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۰۲
کم فرصت نداشتن مگه تا بعد از این تا 25 بهمن بهشون فرصت ندادیم . مگه نمیگید رسانه ملی بیننده نداره. مگه اضهار نظرهاش از بی بی سی و ووا چی گفتن
چه دلایلی واسه تقلب ارائه کردن. من داماد لرستانم و بچه ارومیه دلیل میشه؟؟؟؟
اونها فقط میخواستن با زور حرفشون رو به کرسی بنشونن. به خدا لیبی درس عبرته واسه شما اگر اغتشاشات ادامه پیدا میکرد شورای امنیت که فقط زر و زور حاکمه توش الان ده ها قطعنامه و شاید قطعنامه های حمله صادر کرده بود. موسوی.... میخواست ایران رو بکنه سوریه (171034)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۸:۲۹
برو اگه ذره اي انصاف و وجود در وجودت هست، مستند "بيست و چندم خرداد" رو از يوتيوب بگير و نگاش كن، بعد بگو فرصت داديم، بخودت بگو، نميخواد بما بگي چون ما بخوبي همه چيز رو ميدونيم! (171176)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۸:۵۵
حالا احمدی نژاد کرد کره شمالی خوب شد؟ (171206)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۸:۵۸
در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 آنقدر تخلف وقانون شکنی از سوی آقای احمدی نزاد, مجریان, ناظرین , نهاد های نظامی و شبه نظامی صورت گرفت که در فضای باز و نه امنیتی می توان به ابعاد گوناگون آن پرداخت...!شما رسانه در اختیار معترضین برای بیان ادله قرار دهید تا مردم قضاوت کنند... (171212)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۵۱
برو رد کارت . روحانی به آدمی مثل تو نیاز نداره. (170606)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۰۳
فعلا که با رای من و امثال من اومده رو کار
دست رو قرآن میزارم بهش رای دادم
فکر نکن 51 درصد موافق روحانی موافق موسوی هستند (171035)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۵۲
فعلا با این شعار ها در جهت امیال باندی وگروهی خود خوب توشه برمی دارید . اما > الم یعلم ان الله یری (170607)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۵۳
جو گرفتت!! داش حسین توییی؟؟؟ (170609)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۵۶
اگر شما یه تصویر آوردی که به قران توهین کردن یا بیرق امام حسین رو آتیش زدن یا به ابا عبدالله بی حرمتی کردند من تمام عقاید سیاسیم رو عوض می کنم میرم پای منبر حاج حسین شریعتمداری میشینم.
دینی که تو و امثال تو بخوان با دروغ و ظلم و ریا و تزویر حفظش کنند وای به حال مسلموناش! لعنت بر نون به نرخ روز خور قدرت پرست عقل فروش. (170613)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۸:۵۵
منم میرم پای منبر حاج منصور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (171208)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۱۲
ای کاش از امام حسین مایه نمی ذاشتی (170616)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۱۳
آقا یا خانم اعتدال واقعی, لطفا کمی تحقیق کنید و بعد نظر دهید...!هر خشونت و بی حرمتی محکوم است , اما باید پرسید آغاز گر خشونت چه کسانی بودند ؟!چه کسانی در روز عاشورا خواهرزاده ی آقای موسوی را ترور کردند؟!چه کسانی به سوی مردم در روز عاشورا وقبل آن در 25 و30خرداد تیراندازی کردند؟!چه کسانی به اعتراض مسالمت آمیز مردم از ابتدا با خشونت عریان پاسخ دادند و سپس نعل وارونه زدند؟! و پرسشهای بسیار که شما وسیمای ضرغامی از پاسخ به آن عاجز هستید؟! (170617)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۱۰
حرفهای شما مثل اینکه بگی وسط زمیین اینجاست که میگم
قبول نداری برو متر کن
دوست داری فقط حرفهایی رو که به مزاجت خوش میاد بشنوی
حقیقت تلخه
من میگم مسبب همه این حوادث هم فتنه گران بودن (171043)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۸:۵۷
حتما که فتنه گران بودند اما اینکه این فتنه گران چه کسانی بوده و هستند محل بحث است. (171210)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۳:۲۷
لطفا فتنه گر و فتنه گری را تعریف کنید!؟ آیا اعتراض مسالمت آمیز به روند برگزاری انتخابات و اعتراض به حوادث پس از انتخابات فتنه گریست؟!آیا اعتراض مسالمت آمیز در فصل سوم قانون اساسی به رسمیت شناخته نشده است؟!لطفا فصل سوم قانون اساسی را مطالعه کنید و آنگاه قضاوت کنید!؟و... (171489)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۴۱
واقعا نمیبنی این همه مردم از شما بیزارن بازم میای پر رویی می کنی میگی نه از دیسلایک هایی که خوردی خودت میفهمی (170633)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۴۳
جالبه که از طرفه خدا و اسلامم نظر دادن تو این برنامه!!
یعنی اینکه توبه هم کنن خدا قبول نمیکنه!!! (170634)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۵۷
..... این برنامه یی که دل ملت را به درد آورد. (170638)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۵۸
جنابعالی و امثال جنابعالی دین رو کردین ابزار دستتون . تا ملت میخواد یه تکونی بخورن با همین دینی که شما کردینش چماق و بهش اعتقادی ندارین ولی این ملت واقعا بهش اعتقاد دارن میزنیدش تو سر همین ملت بیچاره . بسه دیگه تا کی ریا تا کی دروغ تا کی میخوایید از اعتقادات این ملت به ضرر ملت سوء استفاده کنید . به خدا شما مجرمید که با اسم امام خدا و پیغمبر هر کاری که دوست دارید می کنید . بابا ما هم هستیم ما هم انسانیم ما هم می فهمیم ما هنوز زنده ایم . بسه دیگه . نمی دونم این اقایان خجالت نمیکشن جای ما حرف میزنن جای ما تصمیم می گیرن و ........ (170640)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۰۵
اصلا حرفهای شما درست ولی فکر کنم فیلم هندی زیاد میبینی (170649)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۰۸
آقای خدا! مثل اینکه حواست نیست که تو خدا نیستی اینهمه قضاوت از کجا آوردی با چه اسناد و مدارکی در کدام دادگاه صالحه! یک طرفه رفتی قاضی خوب معلومه راضی برگشتی!
عزیزم خون گریه کردن یک اصطلاحه نه یک واقعیت بابتش نباید قسم میخوردی! حالا چون قسم دروغ به خدا بستی باید کفاره بپردازی. حالا بماند که چه افتراها به خلق خدا می بندی! حداقل حسابتو با خدا صاف کن. (170652)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۱۱
آقای" اعتدال واقعی" با این افکارتان مسلما جایگاهتان در وسط جهنم خواهد بود پس با مطالعه ی بیشتر به فکر نجات خود باشید. (170656)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۱۴
شما خدایی؟؟؟؟
باشه تو جهنم همدیگر رو میبینیم (171045)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۱۹
خيلي متاسفم برات كه از حضرت حسين مايه ميذاري ..... (170664)
آرمين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۳۲
هاي عمو خيلي تند ميري.يواشتر.چشماتو بستي و دهنتو باز كردي شدي كپي بربر با اصل شريعتمداري.اين حرفا ديگه خريدار نره. (170670)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۲۶
چقدر خوب بود که صدا وسیما صداقت داشت و واقعیتها را همانگونه که در بین مردم وجود دارد بدون هیچگونه دخل وتصرفی پخش می کرد تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد . (170702)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۴۷
کسی که اسم خود را به دروغ اعتدال گذارده ای واعتقادی به اعتدال و راه حسین (ع) نداری تاکی می خواهی در جهل بمانی ودیگران بجای تو فکرکنند !!! (170719)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۰۳
بنده خدا !!! تو خودت انجا بودی که چنین میگوئی....بترسید از روز حساب که نزدیک است !! هرچند که فکر کنید عمرتان طولانی است!. (170734)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۳۵
اقای بی اطلاع مثلا حامی روحانی عمه ی من بود که گفت ما منزجریم از کسانی که اعتقادات ملت توهین میکنند؟ !!!!
همین بنده خدا اقای موسوی یه روز بعد از عاشورا بیانیه داد توی بیانیه ش این حرف رو زد

خوابی یا خودتو زدی به خواب؟ (170841)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۱۶
شاید باورت نشه ولی به خدا اونجا بودم و به خاطر همینه تا قبلش طرفدار موسوی و کروبی بودم بعدش خواهان موضع گیریشون بودم

اونها موضع گیری نکردن دل من هم شکست (171048)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۲:۱۸
دلی پر از درد داریم ... ، ای خدا رحمی بکن ، که دیگر طاقت نداریم ... (170559)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۲:۲۹
احسنت (170562)
علیدوست
Czech Republic
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۲:۳۱
برای مجلس ودولت متاسفم که صدا وسیما میتواند به همین راحتی به بزرگانی همچون کروبی وموسوی اهانت کند بدون اینکه آب از آب تکان بخورد.واقعا باید بر همچین دولت ومجلسی تاسف خورد.صداوسیما اگر خیالش از دولت ومجلس راحت نبود به همین راحتی به این اشخاص اهانت نمیکرد ودر آستانه مذاکرات مهم هسته ای گرد تفرقه واهانت بر سر مردم وجامعه نمی پاشید.صداوسیما که تکلیفش سالهاست معلومه ولی دولت ومجلس ونهادهای نظارتی چراباید به همین راحتی دست روی دست بگذارند؟ (170564)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۳۰
در قانون اساسی برای حفظ حرمت افراد پیش بینی شده که اگر از رسانه ها برعلیه فردی سخنی گفته شود به همان میزان حق پاسخگوئی محفوظ باشد ولی متاسفانه شاهد هستیم که این حق سالهاست که از ملت ایران سلب شده چه برسد به کسانیکه بدون محاکمه در بند می باشند !!! (170705)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۳۲
خداوندا کی می شود که از دست دروغ و ریا وجهل و خرافه و . . . رها گردیم . (170706)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۲:۳۵
امشب بغضم گرفته بود بغضی آشنا (170567)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۱۰
این بغض را باید نگه داشت تا انتخابات مجلس. آن جا ثابت خواهیم کرد چه می خواهیم! (170654)
سیمای میلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۳:۵۹
این توهین ها و تهمتها نتیجه ی سکوت ماست و بس ! (170571)
حمید کرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۶:۳۶
بخدا . تا زمانی ما این صدا وسیما و لابی های سرمایه دار که در این هشت ساله هرکار که خواستند با جیب مردم کردتد ، داریم ما نیازی به دشمنی مثل امریکا نداریم .............مردم خیلی خوب میفهمند . (170578)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۶:۳۶
مجلس ؟ مجلس سکوت ! (170579)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۱۷
خدارو شکر که از 88 به اینطرف تلویزیون ایرانو نگاه نمیکنم ، حتی زمانهایی که پارازیت اوج میگیره و هیچ جای دیه رو هم نمیتونم ببینم، حداقل از این یکی که کنترلش دست خودمه اعصابم راحته (170583)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۱۹
دوستان ! واقعا ساده انگاریه ، اگه فکر کنیم که صدا و سیما رو ضرغامی اداره میکنه . اون یک آلت دست بیشتر نیست ، این برنامه های تخریبی سفارشی و به دستور افراد خاص تهیه میشه و ضرغامی برای حفظ میزش مجبوره پخش کنه ! اگه دوستان چهره و تیپ ناظران پخش مناظرات ریاست جمهوری رو به یاد بیارند ، میفهمن که منظورم کیه و کجاست !!!! (170585)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۲۷
واقعاً جای تاسف دارد که صداوسیمای ما کاملاً بریده از جامعه است و برنامه هایی پخش می کند که شاید کمتر از 10 درصد مردم نیز با آن موافق نباشند
دمیدن دوباره در شیپور فتنه و سران فتنه بعد از انتخابات واقعاً بی معنی است امیدوارم رهبری با این حرکات برخورد کنند (170593)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۲۸
مردم به صورت خود جوش باید به ضرغامی وتیم احمدی نژاد که هنوز بر سر این ملت سایه وحشت ودروغشان پا بر جاست اعتراض کنند و یکبار هم که شده در دفاع از اقای روحانی و وزرایشان که رهبر انقلاب فرمودند اینها فرزندان خودمان هستند به انان نگویید سازشکار با تجمع وراهپیمایی حمایت کنند دولت یکبار هم که شده برای حمایت از خودش اجازه تجمع به مردم بدهد انگاه ضرغامی ها و غیره ببینند با این مردم وافکارشان چه کردند (170594)
Kamal
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۴۶
رادیو و تلویزیون میلی اقای ضرغامی کاملا حرمت ملت و رهبری را زیر پا گذاشته و اندیشه و خردملت را به سخره گرفته است. اما درد آن است که قوه قضائیه که باید مدعی عموم باشد هیچ نگاهی به رفتار و کردار آقای ضرغامی ندارد. سخن من با آقای ضرغامی و یاران و اعوانش آن است که اگر به فکر دین خود نیستید حداقل به فکر دنیای خود باشید. آقای ضرغامی تا کی یک طرفه به پیش قاضی رفتن. باید بدانید مردمی که شما از پول آنها دستگاه عظیم رادیو و تلویزیون خود را اداره میکنید از شما به شدت ناراضی هستند و این حقوقهایی که دریافت میکیند......... (170602)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۵۰
رسانه میلی است دیگه. باید ببینه میل آقایون افراطی چیه وگرنه چکار داره به منافع ملی؟ (170605)
نکته بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۷:۵۳
آخه این صداوسیمای میلی ضرغامی .........بابا تو این مملکت.....کسی نیست این رو جمع کنه ؟!!!!! دیگه میگن چرا مردم از ماهواره خوششون میاد . (170610)
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۰۵
نان ضرغامي ها در اينجور كارهاست والبته مردم آگاهند..... (170614)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۱۷
ديشب انقدر ناراحت شدم كه گريه ام گرفت. خدايا به داد مردم برس. خدايا ما مثلا كشور اسلامي هستيم ولي ببين چجوري به يه مسلمون اتهام مي زنن و اجازه حرف زدن نمي دن. خدايا آه ما رو هم اين دنيا هم اون دنيا از اين از خدا بي خبران بگير. (170619)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۲۴
مگه همین ها 4 سال تمام تلاش خود را جهت بریدن مردم از اصلاحات نکردند تو 24خرداد چی شد؟
دیگه صداوسیما ضرغامیها مشتری نداره (170623)
آذرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۲۴
4 سال شریعتمداری علیه خاتمی و رفسنجانی سمپاشی کرد اما در انتخابات 92 دیدیم وقتی اعلام کردند که به دکتر روحانی رأی میدهند چه اتفاقی افتاد و اکثریت قریب به اتفاق مردم نشان دادند که چه میخواهند و از افکار ی که در مستند صداوسیما پخش شد بیزارند. امیدوارم هرچه زودتر صداوسیما هم به این امر پی ببرد. اگر بخواهد؟ انشاءالله (170624)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۲۸
.... بخاطر مسایل سیاسی و حزبی با آبروی افراد بازی میکنند و از سوی دیگر منابع مملکت را به باد میدهند و غافل از آنند که خود با اینکارها فتنه سازی میکنند . ..... (170625)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۳۱
از بهار عزیز تقاضا داریم که با عکس و سوابق گردانندگان و مجری و گویندگان این برنامه ها را برای مردم معرفی کنند. (170627)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۳۴
حب قدرت چشم ودل افراطیون را کور کرده خدا شفاشون بده (170628)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۳۵
شما که از این فتنه گران حمایت میکنی
یا مسلمون نیستی
یا دنبال این هستی این حکومت از بین بره و بش مثل زمان شاه
حتما جات گرمه
منافعت در خطره
امثال شما بودند که حسین بن علی را کشتن شکی نیست
امثال شما بودند که امیرالمومنین که را خون به جگر کردن
این دوروز دنیا هم تموم میشه بینم اینا میان اون دنیا کمک کند
معلوم که نه
امثال تو رو پله کردن میرن بالا . اگه پاشم بفته از روتم رد مبشن شک نکن (170629)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۳۶
جو گرفتت مسلمون!!!!!! (170771)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۳۷
تو ... کی باشی که مارو قاتل حسین بدونی؟؟؟ابله!! دین واستون شده مایه کاسبی!!! (170773)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۲۵
ای کسی که نوشتی " شماکه از فتنه گران حمایت میکنی مسلمان نیستی "خوب بود کمی فکر می کرد ی که آیا امام حسین (ع) در راس حکومت بود یا اینکه از ظلم حاکمان زمان به تنگ آمده بود ؟ و آیا......... ویا . . . (170837)
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۵۰
يعني توخيلي مسلموني.مطمئن باش اگه كربلا تكراربشه تويكي ازپشت حسين بن علي روميكشي.فك كردي اونايي كه الان داري سنگشونو به سينه ميزني قيامت ميان كمكت (170958)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۰۲
اول برو به اخبار درست دسترسی پیدا کن بعد بیا افاضه ی فضل کن (170966)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۳۴
توی یک جمله میتونم بگم:از حرفهات حالم بهم خورد (171071)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۹:۰۳
شما بشین پای منبر حاج آقا ارضی که آخر اسلامه یک وقت دینتو از دست ندی! (171221)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۳۷
آقای رجایی مطمئنا خدایی هست و شما ها دارید تقاس کار هایی را می دهید که در دهه 60 انجام دادید و یا در برابرش سقوط کردید.چه بلاهایی که بر سر ملی مذهبی ها آوردید . فکر نکنم یادتان رفته باشد.از این اتفاق صدا و سیما اصلا خوشحال نیستم اما سنت های خداوند تغییر ناپذیرند (170630)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۱۲
خود کروبی تو دهه شصت از همه تندروتر بود
انقدر منتظری رو اذیت کرد (170747)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۴۴
جالب اينكه در اين مستند مثل سبك متداول صدا و سيما از روش استفاده از ظرفيت ذهن ناخودآگاه جهت فريب افكار عمومي استفاده ميشد.
يعني از نواهاي عاشورايي و عشق به امام حسين و ادبياتي كه ذهن را ناخودآگاه به سمتي كه مي خواستند هدايت ميكرد و اين يعني زشت ترين كار.....
اي كاش اجازه مي دادند مردم هم غم درونشان از اين واقعه را مستند كنند...
به هر حال قاضي فقط خداست .... (170635)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۴۵
توصيه مي كنم كه نگاه نكنيد تا اعصابتان راحت تر باشد. (170636)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۸:۴۵
اتفاقا برنامه جالبی بود سرشت واقعی آقایون بیش از پیش برملا شد. جالب بود گزارشگره می گفت یا باید با ما باشی یا برعلیه مایی! یک طرف شمر و یزید و معاویه معرفی شد و طرف دیگه مصداق امام حسین! ملت هم طبق معمول طرفدارای ریگی و منافقین و سلطنتی ها و صهیونیسم معرفی شدند!!!!! ابهامات ملت هم در مورد انتخابات که کشک محسوب شد. چی شد ملت مسالمت جوی ملیونی تبدیل به جریانات رادیکال و شعارهای تند و فراانتخاباتی شد و ...... بررسی بی طرفانه و دو جانبه اون وقایع، دادن حق دفاع آزادانه به معترضین تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده! (170637)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۰۲
از صدا وسیمای ضرغامی که بلند گوی طیف خاصی است انتظار بیش از این نمیرود باید از دست این قوم زورگو وانحصار طلب به خدا پناه برد این صدا وسیمای ایران نیست این صدا وسیمای ضرغامی وشریعتمداری ودار ودسته اوست که از جیب افرادی که به نان شب محتاجند اداره میشود، خدا به داداین ملت نگون بخت برس آقای ضرغامی تو با سکوت هشت ساله در برابر... به کشور خود شریک در بدبختی و ورشکستگی این کشور هستی پس مثل کبک سر خود را زیر برف مبر (170643)
رهایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۰۲
به گفته حضرات ازجمله وزیراطلاعات و...، قراربود هشتاد نفر از زندانیان سیاسی، آقایان کروبی و میرحسین و خانم رهنورد آزاد شوند، ولی زور افراطیون طالبانیسم پر زورتر بوده و همه چیز را برهم زدند به طوری که آنها را آزاد نکردند هیچ، ظاهرا برخی از افرادی را هم که پیش از این آزاد شده بودند به زندان برگرداندند. شنیده شده که؟ دکتر روحانی به این موضوع شدیدا اعتراض کرده و برخورد نموده به همین دلیل بفرموده مدتی ایشان ممنوع تصویر شده است.آیا اینچنین بوده برادر؟! (170644)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۰۳
باز بگيد بي بي سي بده! بخدا بهتر از اين نفرت سيماي خودمونه!!!!!!!!!111 (170646)
رزمنده وخانواده شهید
Romania
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۰۴
خدایا ترابه گلوی به ناحق بریده حسین ع ودستان قطع شده عباس به مظلومیت علی ع به پهلوی شکسته زهرا و... ترا قسم میدهم ما را از این ناجوانمردیها....
نجات بده .این رفتارها باانسانیت واسلام هیچ سنخیتی ندارد لیکن بنام دفاع از اسلام
انجام میدهند ونمیدانیم متولیان دین واسلام چرا ساکتند!!!؟ (170648)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۱۰
تازه رپورتاژشون راجع ب انتصابات وزارت علومو چرا نميگين!

انتصابات جهت دار !!!!!!!
حالم ار اين تلويزيون بهم ميخوره (170655)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۲۹
ظاهرا که هیچ چیز عوض نشده (170667)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۳۰
اون آقا یا خانم سینه چاک عاشورا که اسمش و نوشته اعتدال واقعی....حسین و عاشورا درس عشق داره نه نفرت و کینه....همه ی عاشورا عشق بوده و حسین همه چیزش رو برای عشق داده نه نفرتی که تو توی حرفات ازش می گی و ادعای حسینی بودن می کنی....با چه رویی به حسین لبیک می گی و همه ی حرفات تهمت و افترا ست...درس حسین این بوده؟این حرف حسین بوده که همه ی روزها عاشوراست و همه ی زمین ها کربلاست....حالا رفتارامونو دیدیم که داریم توی 365 روز سال با همدیگه چکار می کنیم و روی این زمین چه بلاهایی با زبون و رفتارمون سر همدیگه در می یاریم....کربلا و عاشورا اتفاق بزرگی توی هستی بود که زینب گفت به خدا قسم که جز زیبایی چیزی ندیدم...اونوقت من و تو و ...ضرغامی چی دیدیم و ادعای لبیک که بزرگترین ادعاست رو داریم... (170668)
يك عاشورائي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۳۳
هيچ هم عجيب نيست مگر چند روز از حادثه كربلا گذشته ؟مگر يادتان رفته دستگاه وحكومت بني اميه، حسين بن علي فرزند فاطمه دختر پيامبر را بعنوان خارجي وحشيانه مثله كردند چشم دل را باز كنيد ...... (170671)
نبي ابادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۳۴
چرا صداوسيما از کسي که مردم را خس وخاشاک ناميد والان هم طلبکار است اسمي نمي برد مگر حقيقت را نميخواهد که براي مرد م روشن شود پس چرا کوتاهي ميکنند گرچه الان کودکان هم ميدانند مقصر اصلي کيست بزرگان گفته اند که شروع کننده ظالم تر است ( البادي اظلم ) (170673)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۳۷
از اول تا آخر این مستند سفارشی و فرمایشی ..... فحش دادم. متاسفم که تا حالا نتونستم به خاطر شرایط مالی من هم مثل اکثر هموطنانم ماهواره بخرم. در اولین فرصت این کا را خواهم کرد. (170674)
پرهام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۰۹:۵۹
خدایا خودت شاهد باش (170682)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۰۰
آقا ياخانم اعتدال واقعي حامي روحاني:
بچه هاي مردم و كهريزك............چي؟مي بخشي يا نه؟ (170684)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۱۰
بنده خدا, ایناپول دارن زور دارنقدرت دارن مردم رو دیگه واسه چی بخوان؟ برای اینا روز قیامتی وجود نداره که ترسی داشته باشن ولی امیدممون فقط بخداست اونه که بلده چجور خدایی بکنه ولی ما ادما یه کم عجولیم (170688)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۱۱
معلوم میشود در آن روز به آنها خیلی سخت گذشته که پس از چهار سال هنوز هم نمی توانند آنرا از یاد ببرند واز طرفی با داشتن دستگاهها و بوغ های تبلیغاتی متنوع و دمیدن دائمی در آنها هنوز نتوانسته اند ذهن مخاطبان خود را متقاعد نمایند که فتنه ای که می گویند اتفاق افتاده یا نه ؟ (170689)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۱۵
در زمان حکومت خلفا هم به امیر المومنین تهمت فتنه می زدند ............ (170690)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۱۷
کسانی را که چهار سال است بدون محاکمه در حصر نگه داشته و دهانشان را بسته اند و بعد میگویند چرا حرفی نمی زنند !!! (170691)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۲۰
اقای روحانی باید موضع گیری کنند ونگران نباشند تا وقتی طرف مردم هستند (170696)
javad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۲۲
باید یک فکر جدی برای کنترل و نظارت صدا و سیما بنمایند.آیا این قوای سه گانه هیچ کنترلی نبایدروی آن داشته باشند.آیا این رسانه باید در دست یک نفر باشد که هر چه دلش خواست بگوید؟ (170697)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۲۳
ای کاش اقای غلامعلی رجایی دقیقا بفرمایند طرحی که قرار بود بر ضد نظام شاهنشاهی اجرا کنند چه بود ؟ ایا امروز حاضرند همان اتهام را برای دیگران قبول کنند یا انها را خرابکار خواهند نامید ؟ (170700)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۳۴
پروردگارا ما را با دشمنانت که همانا دروغگویانند محشور نگردان . (170709)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۳۸
دیگه خیلی پر رو هستید هرچند این رسانه اسراییلی{بهار نیوز}تایید نمیکنه ولی لخت کردن مدم در عیان رو فقط وهابی ها انجام میدادند که شما هم بهشون پیوستید .من راضی به اعدام این دو جنایتکار هستم.ازاد هم شوند خودم میکشمشون (170712)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۲
تو عددی نیستی که اینکارو بکنی. اون مه مه رو لولو برد آقای وحید شریعتمداری دوست محبوب اسرائیل! (170782)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۳۸
آقا وحید هرچند سخت است گفتن این کلمه برای افراد خشونت طلبی چون شما ولی باید گفت که شما کوچکتر از آن هستی که اینگونه بی اطلاع و گستاخانه سخن بگوئی . (170842)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۸:۲۱
آقای وحید,لطفا به جای توهین و تهدید در مورد روند انتخابات سال 88 (قبل و بعد از آن) بیشتر مطالعه و تحقیق کنید...! مطالعه ی بیشتر در تاریخ اسلام و متون اسلامی(قرآن و نهج البلاغه) و نیز تاریخ انقلاب می تواند برای همه ی ما راهگشا باشد... (171166)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۴۰
رپرتاژ آگهی و شوی صدا وسیما بر علیه مظلومانی که بدون محاکمه در حصر بسر می برند بسیار نا جوانمردانه بود که جز خشم و نفرت ملت چیزی عاید دست اندر کاران آن نخواهد کرد . (170715)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۰:۴۱
درود بر موسوی بزرگوار و همسر محترمشان زهرا رهنورد و استاد مردانگی و مقاومت روحانیت کروبی.... (170716)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۲۴
درود بر نظریه پرداز بی همتای جهان روشنفکرترین زن جهان صاحب نظریه داماد لرستان و عروس آذربایجان (171058)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۰۰
.....خداوند را که نمیتوانند فریب دهند !!. ومکرو مکرالله والله خیرالماکرین. (170730)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۰۰
جناب رجايي، بنده چندين نوبت توفيق تشرف به عتبات عاليات را داشته ام، حتما" جنابعالي و همان هايي که اين برنامه هاي سخيف و پشيز تلويزيون ضرغامي را مي سازند، بهتر از بنده ميدانيد که در جاي جاي صحن حياط مسجد کوفه، تابلوهايي قرار داده شده و بر روي آن نوشته شده مثلا" مقام حضرت آدم، کمي آن طرف تر نوشته شده مقام حضرت نوح، گوشه اي ديگر، مقام حضرت ابراهيم و... هر کدام از اين مقام ها هم دو رکعت نماز دارند. وقتي براي اولين بار، مشرف شده بودم، چشمم به تابلوي يکي از اين مقام ها و جايگاه ها افتاد، از ديدن آن پشتم لرزيد، نوشته بود : مقام قضاء اميرالمومنين! يعني مولي الموالي اينجا مي نشسته و بين مردم قضاوت مي کرده است! براستي اينان شرمشان نميشود که در مورد بزرگواران مظلوم و محصور، اينگونه قضاوت ميکنند!!؟ الان ديگر برايم ثابت شده است که اينان عروسکاني بيش نيستند که دگران از پشت صحنه دارند اين بيچارگان را ميگردانند، فسيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون! (170731)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۲۵
جبرییل مبهوت نظاره گر روز عاشورا بود وبه خدا فرمود ایا ستمکاران را رها میکنی خدا فرمود جبرییل من هر موقع اراده کنم انها در کف دست هستن و بدان عاقبت جزای کار خویش را میبینند (170759)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۱۳
مجبور شدیم تلویزیون ایران را نبینیم و سراغ ماهواره برویم تا حرف مفت نشنویم. (170832)
دوستی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۳۳
ببخشید کجایش مفت بود کجایش دروغ بود چرا خودتا را فریب می دهید .بگوئید تا بقیه هم بفهمند کجایش دروغ بود؟؟؟ (170936)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۳:۵۱
ضرغامي . . . حالا مي داند فضا براي رفع حصر فراهم شده است از همه تلاش رسانه ميلي و شخصي خود براي ضربه زدن به اصلاحات استفاده مي كند .
ضرغامي در دوران احمدي نژاد پول زيادي از دولت دريافت كرد تا بتواند سخنگوي دولتي كه مردم را به سمت فلاكت برد باشد.
سكوت در مقابل اين حركات آنها را جريح تر مي كند و ضربات بيشتري بر اصلاحات وارد مي كنند وقت است دولت با تدابيري صداوسينما را از انحصار خارج كند (170875)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۳:۵۲
گرايش مردم به ماهواره مهم ترين دليل بي كفايتي مسئولين صداوسيماست.
تا زمانيكه دگم انديشي بر اين رسانه حاكم است مردم تمايلي براي ديدن برنامه هاي نامطلوب آن را ندارند (170876)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۰۹
ديگه حناشون رنگي نداره (170896)
دوستی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۲۴
شما یک سایت در اختیار دارید همه نظرات را نمی گذارید انتظار دارید صدا سیما همه نظرات را بگذارد.ضمنا لطفا خداوکیلی جنبه های مثبت اقدام حرمت شکنانه و اینکه هیچکدام از سران آن را محکوم نکردند را بیان نمائید تا دیگران هم بدانند.کمی منصفانه وامام حسینی قضاوت کنید. (170914)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۳۲
بهار نیوز این بخش از نظرات را استثناءا باز نگه دارید و فعلا نبندید چون درد دل ها فراوان است و شاید هم ضرغامی یه چیزی حالیش بشه که البته نمیشه. (170934)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۲۰
من این برنامه رو ندیدم ، چون زیاد به شبکه های صداوسیما مخصوصا بخش های به اصطلاح خبریش نگاه نمی کنم. چیزی که تا حدود زیادی مشخصه اینه که تصمیم گیرندگان و مدیران اصلی صداوسیما عمدتا از جریان تندرو شکست خورده در انتخابات 92 هستن که با توجه به رای مردم و نتیجه ی انتخابات ، پخش چنین برنامه هایی ، تعریفی به جز «عقده گشایی از ملت» نداره. (170989)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۲۴
بادیدن این برنامه ها یه سؤال مرتب به ذهنم خطور میکند که هی میگن توبه کنند ! مگر توبه مسئله شخصی نیست که هرکسی میتواند درصورت گناه از خدای خودش توبه کند ودیگر آن گناه را تکرار نکند پس چرا اینقدراصرار دارند نکند منظور غدر خواهی است (170992)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۴۱
هزینه کردن از جیب همه ی مردم برای حفظ منافع یک اقلیت متظاهر تمامیت خواه,چه باید کرد؟ (171009)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۴۸
........ به خدا قیامتی هم وجود داره .بترسید از روز قیامت. آخه دروغ تا کی و تا کجا. (171013)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۲۸
من که همون اولش تا شروع شد کانالو عوض کردم..واقعا دیدن این مستندهای ناجوانمردانه هم کفاره داره...خیلی دلم سوخت واقعا تا کی میخوان اینطوری برخورد کنن....کاش بجای این همه دم زدن از عاشورا یکم فرهنگ عاشورایی داشتن (171064)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۹:۰۵
ضرغامی جان آب رو بریز اونجایی که می سوزه :-) (171229)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۰:۰۱
واقعا این انتقادا به گوش ضرغامی نمیرسه؟ تا کی میخواد به بیخیالی طی کنه؟ انشالا روز قیامتو حسابی هم هست انشالا که حق این ملت رو خدا ازتون بگیره ما که زورمون نرسید حقمون رو بگیریم (171283)