به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۲۱۵۴۲
با دستور دادگستری فارس،

اجاره‌دادن خانه‌های‌مبله در شیراز ممنوع‌شد!

گروه جامعه: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس از ممنوعیت تبلیغات و اجاره منازل مبله در شیراز خبر داد.
اجاره‌دادن خانه‌های‌مبله در شیراز ممنوع‌شد!
به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس، احمد رحمانیان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از جرائم و مفاسد اجتماعی و اخلاقی با دستور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس اجاره منازل مبله در سطح شهر شیراز ممنوع شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس با اشاره به اینکه اخیراً شاهد افزایش تبلیغاتی در سطح شهر شیراز تحت عنوان منازل مبله هستیم، گفت: متاسفانه برخی از این اماکن به محل مناسبی جهت ارتکاب جرائم اخلاقی و مالی تبدیل شده بود که با توجه به دستگیری چند باند مفاسد اخلاقی و اجتماعی در این منازل، به منظور پیشگیری از جرائم و مفاسد اجتماعی و اخلاقی با دستور قضایی فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی تحت عنوان اجاره منازل مبله ممنوع شد. وی افزود: پس از ابلاغ دستور قضایی مبنی بر ممنوعیت فعالیت افراد تحت عنوان اجاره منازل مبله، با افرادی که دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شوند براساس مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز خاطر نشان کرد: با هماهنگی و تعامل خوبی که با سایر دستگاه های ذیربط از جمله فرماندهی انتظامی استان و شهرداری شیراز به عمل آمده دستورات قضایی به منظور جلوگیری از فعالیت این افراد و پلمپ این منازل صادر شده است. دستور قضایی دیگری نیز جهت قطع شماره تلفن های همراه افرادی که اقدام به تبلیغ اجاره منازل مبله می کنند صادر شده است و در اختیار شرکت مخابراتی استان و نیروی انتظامی قرار گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس از آمادگی شهرداری شیراز جهت پاکسازی این قبیل تبلیغات در سطح شهر خبر داد و افزود: در صورت احراز جرم، علاوه برتعقیب قضایی این افراد، شهرداری نیز به دلیل وارد کردن خسارت به سیمای شهر، مجاز به طرح دعوی حقوقی و مطالبه خسارت بر اساس آئین نامه های مصوب است.