به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۲۱۵۸۵۹

بوندس لیگا، کاپیتان لیگ های معتبر جهان!

گروه ورزشی: یک رسانه معتبر هلند، بوندس لیگا آلمان را «کاپیتان لیگ های فوتبال دنیا» دردوره پسا کرونا خواند.
بوندس لیگا، کاپیتان لیگ های معتبر جهان!
در شرایطی که از روز شنبه مسابقات ناتمام فصل جاری بوندس لیگا، بعد از هفته های کرونایی ازسرگرفته شد، بحث درمورد شروع مجدد بازی ها در آلمان، همچنان مورد بحث رسانه ها است.نشریه کیکر نقطه نظر چند نشریه معتبر اروپایی را در مورد شروع فعالیت مجدد ژرمن ها را در قالب گزارشی اینگونه بازتاب داد:

فولکس کرانت هلند:
این نشریه روزانه و معتبر هلندی نوشت: آنچه اکنون مهم ترین نکته است، بازگشت فوتبال است. آلمان ها همیشه الگو در زمینه های مختلف بوده اند. حالا هم کاپیتان تیم شروع مجدد لیگ های جهان محسوب می شوند.

مارکا اسپانیا:
روزنامه اسپانیایی دیروز و امروز نگاه ویژه ای به پیکارهای ازسرگرفته شده، لیگ آلمان داشت.این نشریه نوشت:تبریک به بوندس لیگا.در گذشته همه شور و شوق زیادی نسبت به شروع مسابقات جام جهانی داشتند. اما اکنون کرونا باعث شده تا به خاطر شروع فوتبال در آلمان، شور و هیجان زیادی پیداکنیم. در ماجرای کرونا می توان گفت آلمان  ها نخستین تست فوتبال جهان را انجام دادند.

گازتادلواسپورت ایتالیا:
این روزنامه ایتالیایی نوشت:توپ باردیگر در بوندس لیگا به چرخش درآمده است. گل زده می شود و هیجان وجود دارد.آلمان یکبار دیگر پیشتاز فوتبال جهان شد.

گاردین انگلیس:
شروع مجدد بوندس لیگا بعد از 9 هفته تعلیق اجباری، یک فرصت مهم برای مدیران فوتبالی آلمان بود تا سیستمی را برای ازسرگیری بازی ها در نظر گیرند. آنها برنامه خود را از شنبه به مرحله اجرا درآوردند.

آلگمن هلند:
این روزنامه هلندی عنوان کرد: با بوندس لیگا فوتبال بازگشت. هیجان مسابقات هم دیده شد اما باید اعتراف کرد جای شور و هیجان هوادار واقعا خالی است.
 
آس اسپانیا:
کرونا تمام فعالیت های روزمره جهان را متوقف کرد اما آلمان ها نشان دادند ویروس بر فوتبال تاثیری نمی گذارد و باعث توقف نمی شود.

دیلی میل انگلیس:
آلمان شروع کرد. شروع خوبی هم داشت. اما برای خود آنها با آن همه سابقه حضور تماشاگر در ورزشگاه، انجام بازی ها بدون ورود هوادار، چیزی بسیار غریب است.
برچسب ها: فوتبال جهان