کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طرح زوج و فرد از درب منازل لغو شد

27 آبان 1392 ساعت 9:32

گروه جامعه:​ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به بارش باران و کاهش آلودگی هوا، اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از در منازل در تهران از امروز لغو شد.


سردار حسین رحیمی صبح دوشنبه گفت که این تصمیم بر اساس توافق با استاندار تهران و اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوا اتخاذ شده است. وی یادآور شد: تردد زوج و فرد خودروها به حالت قبلی برگشته است و در محدوده 200کیلومتری این طرح همچون سابق اجرا می شود و پلیس با افراد خاطی با قاطعیت برخورد خواهد کرد. وی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس راهور تهران برای اجرای این طرح گفت: در هفته جاری طرح سراسری زوج و فرد از در منازل تنها در روز یکشنبه اجرا شد و در روز شنبه ماموران پلیس راهور برابر اعلام قبلی این طرح را اجرا نکردند. وی در خصوص تداوم اجرای طرح سراسری زوج و فرد از در منازل در پایتخت گفت: کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوا در صورت قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط هشدار تصمیمات جدید را در این خصوص اتخاذ و اعلام می‌کند.


ارجاع پیشنهاد اجرای دایمی طرح زوج و فرد به شورای عالی ترافیک
در اين رابطه سخنگوی کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران از لغو طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از امروز در پایتخت خبر داد. دکترمحمدهادی حیدرزاده دقایقی پیش از مخابره این خبر افزود: با توجه به بارش باران در پایتخت و کاهش قابل ملاحظه غلظت آلاینده‌ها، طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از امروز لغو شد. وی از ارجاع پیشنهاد کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران مبنی بر اجرای دایمی طرح زوج و فرد از در منازل به شورای عالی ترافیک خبر داد و گفت: قرار است این موضوع در جلسه روز چهارشنبه شورا مطرح و در این خصوص تصمیم‌گیری شود. وی در پایان تاکید کرد: برابر تصمیم اتخاذ شده در صورتی که شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط هشدار قرار گیرد طرح سراسری زوج و فرد از در منازل مجددا به مرحله اجرا گذاشته می شود.


کد مطلب: 21696

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/21696/طرح-زوج-فرد-درب-منازل-لغو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir