به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۲۱۷۱۵۵

قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ در سایت سلام بابا

گروه اقتصادی:
 ال جی با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و خلاقانه‌ترین طراحی‌ها، ترکیب هنر و فناوری را به شما ارائه می‌دهد. از میان این همه تلویزیون بدون تردید مدلی از تلویزیون وجود دارد که مناسب و منطبق خواسته شماست. تلویزیون oled طراحی شده‌اند تا رنگ‌هایی زنده و سینمایی‌تر را در هر زاویه‌ای که نسبت به تلویزیون‌ هستید به چشمان شما برسانند و با تلویزیون‌های سوپر اولترا اچ دی وضوحی چهار برابر فول اچ دی را مشاهده خواهید کرد. همه تلویزیون‌ها را یک جا جمع کرده‌ایم تا شما به راحتی و به سلیقه خود انتخاب کنید. با تلویزیون‌های ال جی تجربه دیداری کاملا متفاوتی خواهید داشت. با وجود کیفیت و امکانات  قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ  بسیار مناسب می باشند. برای خرید و مشاهده بیشتر تلویزیون ها ما به شما فروشگاه اینترنتی سلام بابا را معرفی میکنیم چرا که در عرصه فروش محصولات خانگی با بهترین مارک های دنیا همراه با گارانتی ستاره ی معتبرترین فروشگاه اینترنتی را به نام خود ثبت کرده است.


قیمت تلویزیون ال جی 43UK6300
 تلویزیون ال جی مدل  43UK6300تلویزیونی جدید و با کیفیت از شرکت ال جی است . قیمت تلویزیون ال جی از تنوع زیادی برخوردار است ( برای مشاهده قیمت تلویزیون های ال جی کلیک فرمایید) و همین امر موجب شده تا همه ی اقشار جامعه بتوانند تلویزیونی امروزی داشته باشند. تلویزیون ال جی43UK6300  دارای کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش می گذارد.کیفیت تصویر چهار  برابر کیفیتFull HD  می تواند نتیجه ی رضایت بخشی در پی داشته باشد. قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر4K Upscaler  نوید محتوای4K  را می دهد حتی اگر فورکی نباشد. پردازنده ی چهار هسته ای به کار رفته برای پردازش تصاویر و محتوای تصویری نشان از کیفیت بالا و حرکت روان تصاویر دارد. سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات نمی تواند حس هیجان را به وجود آورد؛ اما از فناوری های صوتی فراگیر پشتیبانی می کند و نوع سیستم صوتی Ultra Surround می باشد، که صدای فراگیر را شبیه سازی می کند و حس محاصره شدن توسط بلندگو ها و اصوات را به کاربر القا خواهد کرد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون هوشمند طبق عادت همیشه ی ال جی WEBOS می باشد و امکانات هوشمند متعددی را در اختیار کاربران هوشمند قرار می دهد.

قابلیت دسترسی سریع Quick Access، قابلیت زوم جادویی Magic Zoom، قابلیت Music Player و Magic Link و فناوری اشتراک گذاری Miracast و Mobile Overlay و Mobile Connection از ویژگی های هوشمند تلویزیون اسمارت ال جی هستند که کاربری تلویزیون را از یک تلویزیون معمولی به تلویزیونی هوشمند تغییر داده اند. ال جی برای تلویزیون  UK6300 درگاه های ارتباطی متنوع و کاربردی تعبیه کرده است، تا کاربران بتوانند علاوه بر روش های بی سیم انتقال اطلاعات از روش های سیمی نیز بهره مند شوند و بتوانند تلویزیون را به انواع دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی وصل نمایند. 3 عدد درگاه HDMI و 2 عدد درگاه USB و فناوری بلوتوث و پورت های کامپوننت و کامپوزیت و پورت LAN و ... راه های ارتباطی تلویزیون ال جی 43UK6300 را تامین می کنند. قیمت تلویزیون ال جی 43UK6300 متناسب با امکانات و فناوری هایی که دارد تعیین شده است و معمولاً خریداران از خرید تلویزیون ال جی UK6300 رضایت داشته اند.

  قیمت تلویزیون ال جی 43UM7340
 تلویزیون ال جی 43UM7340  یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی است که در سال 2019 عرضه شده است. صفحه نمایش تخت با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل از ویژگی های این تلویزیون 43 اینچ است، که سبب خلق تصاویری واضح و با کیفیت بالا خواهد شد. نور پس زمینه ی Direct در این صفحه نمایش تصاویری با جزئیات کامل را به نمایش می گذارد. همچنین فناوری ارتقاء کیفیت تصویر 4k upscaler وضوح تصاویر را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. علاوه بر موارد ذکر شده، محدوده دامنه دینامیکی Active HDR باعث می شود تا صحنه ها به صورت طبیعی و واقعی قابل نمایش باشد. پنل IPS استفاده شده در این تلویزیون تصاویر را با وسعتی از رنگ های متنوع و نمایش جزئیات دقیق ارائه می دهد.
مشاهده این محصول (https://www.salambaba.com/SBP-3708/lg)

 تلویزیون ال جی با فناوری صوتی پیشرفته، صدا و تصویری هماهنگ در اختیار کاربران قرار داده است که با سیستم دو کاناله صدایی در مجموع 20 واتی را به گوش مخاطبان می رساند. بلندگو های داخلی تلویزیون صدا را از هر طرف پخش می کنند، در نتیجه صدایی چند بعدی با کیفیت بالا پخش می شود. از قابلیت های چشمگیر این تلویزیون امکاناتی همچون ThinQ ، AI UX، AI Home،  Home Dashboard جهت اتصال هوش مصنوعی با تلویزیون می باشد. فناوری AI ThinnQ می تواند بهترین سرگرمی ها را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین دستیار گوگل Google پاسخ های هوشمندانه می دهد و همین ویژگی می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. در بعضی شرایط بدون اتصال به اینترنت هم می توانید با دستیار گوگل حرف بزنید تا به سوالات ساده شما پاسخ دهد. تلویزیون ال جی مجهز به سه پورتHDMI  و دو پورت USB جهت اتصال به گوشی همراه یا تبلت می باشد. پردازشگر چهار هسته ای بکار برده شده در این تلویزیون ، باعث حذف نویز شده که در نتیجه صحنه هایی با رنگ های واقعی و کنتراست بالا نمایش می دهد. کنترل از راه دور جزو امکانات این تلویزیون محسوب می شود.
 
قیمت تلویزیون ال جی 43LK5910
  تلویزیون ال جی  43lk5910 از محصولات شرکت خوش نام ال جی است که دارای صفحه نمایش تخت است و نیازهای کاربران عادی را برطرف کرده است.کیفیت تصویر در نظر گرفته شده Full HD است که یکی از ویژگی های مهم در این تلویزیون 43 اینچی به شمار می رود .از دیگر امکاناتی که کارایی زیادی را در خدمت کاربران خواهد داد  مجهز بودن این تلویزیون به سیستم عامل جذاب و منحصر به فرد WEBOS برای استفاده راحت تر از منوی برنامه ها از پیشرفته بودن این اسمارت TVحکایت دارد. تلویزیون ال جی همراه باکیفیت تصویر Full HD تولید شده که روی هم رفته با میزان 2 میلیون پیکسل آن می توانید در وضوح و رزولوشن خیره کننده غرق شوید. تعدادپیکسل های 1080×1920 پیکسل که بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی در حال خلق تصاویری واقعی هستند، موجب می شوند تا کاربر از دیدن هر برنامه ها نهایت لذت را ببرد. با مشاهده تصویر بالا می توانید یک تجربه غنی و سرشار از هیجان را به چشم خود ببینید. در این تصویر به هیچ عنوان خبری از نویز نمی باشد و هر نقطه آن را به صورت واضح و طبیعی مشاهده می کنید.تلویزیون ال جی 43Lk5910 دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB می باشد. نقش هر کدام از این پورت ها قرار دادن و ذخیره سازی محتوا بر روی تلویزیون شما می باشدکه تنوع و گوناگونی هر کدام از این درگاه های ارتباطی در تلویزیون ال جی باعث می شود تا کاربربتواند محتوای مورد نظر خود را بر روی تلویزیون قرار دهد. علاوه بر این به کمک هر کدام از پورت های HDMI می توانید فضایی سرگرم کننده را در منزل خود ایجاد کنید و لذت ببرید . برای ارتباط با اینترنت و یا دستگاه های دیگر، تلویزیون ال جی 43LK5910 دارای اتصال هوشمند , وای فای ، مرورگر وب و راهنمای الکترونیکی (EPG) و عملکرد Miracast از طریق تلفن همراه به تلویزیون می باشد.


قیمت تلویزیون ال جی 43LM6300
تلویزیون LM6300 یکی از تلویزیون های 2019 ال جی می باشد که با سایز 43 اینچ تولید شده است. تلویزیون Full HD ال جی LM6300 تصاویر بسیار با کیفیتی تولید می کند و یک سرو گردن از تلویزیون های فول اچ دی موجود در بازار بهتر است. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع ال ای دی می باشد. تلویزیون ال ای دی الجی LM6300 قابلیت پخش اکثر فرمت ها و کدک های تصویری جدید را دارد. کیفیت صدای تلویزیونLM6300PVB  نیز خوب است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی DTS Virtual X و  Dolby Digital صدایی فراگیر و با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.  تلویزیون هوشمند ال جی LM6300PVB دارای سیستم عامل WebOS 4.5 می باشد و امکانات هوشمند بسیار عالی را ارائه می دهد.
خرید تلویزیون ال جی  43LM6300 با وضوح تصویر فورکی و صدای 20 وات از پردازنده 4 هسته ای برخوردار می باشد و سرعت عمل برنامه ها هنگام اتصال به اینترنت در حد استانداردی می باشد .از همه مهمتر این تلویزیون مجهز به قابلیت نمایش دقیق رنگ در زاویه دید گسترده بوده و با امکان ضبط برنامه ها به شما امکان می دهد تا فیلم های مورد علاقه تان را هر زمان که دوست داشتید مشاهده کنید. اتصال 2 پورت HDMIو 2 کابلUSB، پورت LANو خروجی صوتی دیجیتال، اتصالات متنوع این تلویزیون 43 اینچ LM6300 را به رخ می کشد. هوشمند بودن این تلویزیون یکی دیگر از قابلیت های برجسته ای است که به آن مجهز شده و در کنار آن از سیستم عامل WEBOS بهره می برد.