به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۲۱۷۶۰

حجاج کدام استان بیشترحامل مخدر بودند؟

گروه جامعه: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ضمن تشریح اقدامات پلیس فرودگاه‌ در ایام عملیات حج تمتع امسال گفت: هر یک از حجاجی که اقدام به حمل موادمخدر کرده بودند، دستگیر شدند اما با توجه به اینکه این مواد برای مصارف شخصی بود هیچ یک از آنان به زندان نرفتند.
حجاج کدام استان بیشترحامل مخدر بودند؟
سرهنگ حسن مهری در مراسم تقدیر ستاد مبارزه با موادمخدر از دست​اندرکاران پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در عملیات حج تمتع امسال با ابلاغ طرح‌های انتظامی ویژه در فرودگاه‌های کشور و هماهنگی با فرماندهی انتظامی استان‌ها و روسای پلیس تخصصی اقداماتمان را از چند روز پیش از آغاز حج تمتع آغاز کردیم. مهری با بیان اینکه برای سومین سال متوالی عملیات حج به گونه‌ای برگزار شد که حتی یک مورد دستگیری حجاج حامل موادمخدر در کشور عربستان نداشتیم افزود: با اقداماتی که همکاران ما در 17 ایستگاه پروازی انجام دادند برای سومین سال متوالی هیچ مورد دستگیری از حجاج حامل موادمخدردر کشور عربستان نداشتیم

به گفته فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از 18 شهریورماه که عملیات برای عزیمت حجاج آغاز شد تا
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور درباره آمار حجاج دستگیر شده موادمخدر در فرودگاه‌های داخل کشور گفت: در این مورد آمار را نمی‌توان اعلام کرد چرا که بیان آن در شان جمهوری اسلامی نیست اما نسبت به سال‌گذشته شاهد وضعیت بهتری بودیم.
28 مهرماه آغاز عملیات بازگشت حجاج بود اقدامات قابل توجهی در حوزه پلیس فرودگاه‌های کشور انجام شد. وی همچنین با بیان اینکه در این مدت 64 هزار و 748 تن از طریق 17 ایستگاه پروازی به عربستان سعودی سفر کردند گفت: سه شرکت ایران ایر، ماهان و یک هواپیمای سعودی مسئولیت انتقال حجاج را برعهده داشتند.

وی همچنین روان‌سازی ترافیک هنگام استقبال از حجاج به ویژه در فرودگاه مهرآباد را از دیگر اقدامات پلیس فرودگاه‌ها در این مدت دانست و گفت: با انجام هماهنگی با پلیس راهور ناجا و راهور تهران‌بزرگ موفق شدیم عملیات ترافیکی حج را با بهترین وضعیت کنترل کنیم. مهری همچنین درباره آمار حجاج دستگیر شده موادمخدر در فرودگاه‌های داخل کشور  گفت: در این مورد آمار را نمی‌توان اعلام کرد چرا که بیان آن در شان جمهوری اسلامی نیست اما نسبت به سال‌گذشته شاهد وضعیت بهتری بودیم.

وی همچنین درباره ایستگاه‌های پروازی خراسان، گرگان و تهران دارای بیشترین آمار دستگیری حجاج حامل موادمخدر بودند گفت: عمده افرادی که حامل موادمخدر بودند آن را برای مصارف خودشان حمل کرده و تنها پس از کشف آن از سفر بازمانده و به زندان منتقل نشدند. فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور عمده موادمخدر مشکوفه از این افراد از نوع سنتی اعلام کرد و گفت: اکثر افراد نیز سن بالایی داشتند.
مرجع : ايسنا

mojgan
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۵:۳۸
:|
اي قوم به حج رفته.... (171861)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۶:۰۲
مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه است! (171885)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۶:۰۴
ببین چه خبره که نمیتونن آمار بدن! (171887)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۶:۵۹
سال 87 بود كه به مدينه و مكه رفتم، يك گروه همراه با پرواز ما بود از يكي از شهر‌هاي خراسان كه نمي‌گم كدوم شهر، 2نفر با هم بودند و هر دو معتاد كه يكي را در هنگام رفت در فرودگاه مدينه بازداشت كردند و با چه وضع ناراحت كننده‌اي ( زنجير به دست و پا و با لگد و باتوم ) بردند و 1هفته بعد معلوم شد 10 سال بايد در مدينه زنداني باشه با كمترين امكانات، و دوست آن را هم موقع برگشت در جده بازداشت كردند كه ديگه نفهميديم چه بلايي سرش اومد. واقعاً آبروريزي بود، كل دو گروه مسافر اون ساعت ناراحت و بهم ريخته شدند. اميدوارم كه هيچ معتادي اجازه خروج از كشور نداشته باشه، توي همين ايران بمونند و آبروي ما رو نبرند بهتر هست. (171930)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۷:۱۵
همین پول رو صرف ترک مواد می کردند بهتر بود (171945)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۷:۱۷
یعنی طرف میره مکه که مواد مصرف کنه ؟! این چه نوع حاجی شدن هست ؟!!! (171949)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۷:۴۲
در شان ما نیست که امار بدن امار ماله از ما بدتر هاست! (171971)
پورکیایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۰۸
بابا !!!
خوب طرف پیره !!! تریاک براش مثل دارو می مونه
من یادمه قبل از انقلاب پدربزرگم کوپن داشت ماهانه می رفت سهمیه اش رو بابت استفاده دارویی تریاک دریافت می کرد (172053)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۹
حاجیای اهل دل!!!! (172085)