کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانلود و خرید، با موتور جستجوی دیتاجو

18 خرداد 1399 ساعت 14:39


بنابه گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، datajoo (دیتاجو) یک موتور جستجوی هوشمند است که برای دانشجویان، جستجوگر تخصصی دانلود فایل محسوب می شود که با پایشگری هوشمند خرید و دانلود فایل در اینترنت و فضای مجازی به صورت اتوماتیک اقدام به جمع‌آوری لینک فایل‌های ارایه شده از سایت‌های منتشر کننده فایل مثل فروشگاه‌های فایل دانشگاهی و فروشگاه‌های فایل دانشجویی می‌کند و اطلاعات کافی را برای دانلود و خرید مستقیم در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

آموزش دانلود فایل از موتور جستجوی هوشمند آنلاین دانلود فایل دیتاجو، این عنوان مقاله ای است که بزرگترین پلتفرم دانشگاه مجازی و آنلاین ایران یعنی سایت محبوب فرادرس در مورد اینکه چطور موتور جستجوی هوشمند و آنلاین دیتاجو، خود را معشوقه دانشجویان کرده است و دانشجویان را به آموزش های مجازی سوق می دهد و راحتی خرید و دانلود فایل‌های درسی و دانشگاهیشان را به ارمغان می آورد.
وب سایت اپریویو هم که مرجع نقد و بررسی و آموزش اپ مارکتینگ است، طی مقاله ای با عنوان دانلود فایل از دیتاجو به زبان منابع معتبری مثل گوگل، به موضوعاتی همچون موتور جستجوی هوشمند آنلاین فایل دیتاجو در گوگل سایتس، داستان شروع دیتاجو به روایت دانشگاه کرنل، دیتاجو به عنوان منبع آموزشی باز از ویکی پدیای فارسی، جستجوی هوشمند فایل DATAJOO به روایت about.me، پرداخته است.

Datajoo Brand
موتور جستجوی دیتاجو در Disqus
همانطور که می دانید سایت حرفه ای Disqus برای مدیریت نظرات ایجاد و طراحی شده است و یک سرویس میزبانی کامنت بلاگ وب در سراسر جهان برای وب سایت‌ها و جوامع آنلاین است که از یک پلتفرم نتورک استفاده می‌کنند و در سال ۲۰۰۷ توسط دانیل هال و جیسون یان پایه گذاری شده است. این سایت نزدیک به بیش از هفتاد میلیون کاربر دارد. با عضو شدن و با ایجاد نمودن اکانت در این سایت یک سیستم نظردهی برای کاربران ارایه می دهد که به راحتی می توانید با اکانت ایجاد شده در این سایت، روی تمام نظراتی که در سایت های دیگر قرار داده اید کنترل کامل داشته باشید و مدیریتشان کنید و اگر خودتان سایت نیز سایت داشته باشید، پنلی برای مدیریت دیدگاه های سایت تان نیز داشته باشید.

لازم به یادآوری است که منابع  معروفی مثل abc NEWS، TMZ، Entertainment WEEKLY، Rotten Tomatoes از دیسکاز پشتیبانی می کنند لذا موتور جستجوی دیتاجو نیز در سایت Disqus دارای اکانت بیزینس بوده و همراهان دیتاجو در Disqus می توانند آنرا فالو و کامنت و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

توضیحات Rice University درباره دیتاجو
دانشگاه ویلیام مارش رایس مشهور به هاروارد جنوب آمریکا، یک دانشگاه پژوهشی تحقیقاتی خصوصی است که شعار ادبیات، علم، هنر را در سیاست خود دارد. دیتاجو نیز در موضوعات مهمی به ادبیات، علم و هنر پرداخته است و آماده خدمت به پژوهشگران این عرصه است. دانشگاه رایس هم در اطلاعیه ای به معرفی دیتاجو در این زمینه پرداخته است و به هم مسیر بودن سیاست های Rice University و Datajoo اشاره کرده است.

موتور جستجوی هوشمند انلاین دیتاجو در گودریدز
گودریدز (Goodreads) یک شبکه مشهور اجتماعی راجع به کتاب و کتابخوانی است، که کاربران و خوانندگان کتاب در گودریدز کتاب‌هایی را که مطالعه نموده اند، امتیاز و نظر شخصی می‌دهند و همچنین کتاب‌های محبوب و مورد علاقه خود را به دوستانشان و دیگر کاربران توصیه و پیشنهاد می‌کنند.
رسالت گودریدز بر پایه الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی می باشد و به کاربران در یافتن و به اشتراک گذاشتن کتاب‌هایی که علاقه دارند کمک می‌کند و در نهایت فرایند مطالعه و یادگیری را در سراسر جهان بهبود می‌بخشد.

در دسامبر ۲۰۰۶ سایت گودریدز توسط مهندس نرم‌افزار کارآفرین وبی با نام اوتیس چندلر تاسیس گردید و در دسامبر سال بعد بیش از ششصد و پنجاه هزار عضو داشت و بالغ بر ده میلیون کتاب به آن افزوده شده بود. در ژوئیه ۲۰۱۲ اعلام شد که گودریدز ۱۰ میلیون عضو و ۲۰ میلیون بازدید ماهانه دارد و در سال ۲۰۱۳ آمازون اعلام کرد که گودریدز را خریداری کرده است.
از ویژگی‌های اکانت دیتاجو در گودریدز می توان به نشان دادن وضعیت مطالعه کتاب به سه شکل: کتاب خوانده شده، کتاب در حال مطالعه‌، کتاب انتخاب شده برای مطالعه در آینده، یافتن کتاب‌های قدیمی، کتاب‌های ناشران غیررسمی، کتاب‌های مشهور به زبان‌های گوناگون  اشاره نمود.
موتور جستجوی دیتاجو نیز در سایت گودریدز دارای اکانت بوده و همراهان دیتاجو می توانند آنرا فالو و کامنت و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

Datajoo (دیتاجو) در Diigo
بخش اعظم مصرف اطلاعات ما در خانه و یا در محل کار ، بصورت آنلاین تغییر پیدا نموده است و هم اکنون بخش بزرگی از روز خود را صرف کار با اطلاعات آنلاین می کنیم که شامل خواندن و تحقیق در رابطه با سفر، سلامتی، خرید، شغل، سرگرمی، اخبار، یادگیری آنلاین، سرمایه گذاری هوشمند، مقالات مدرسه و حتی پروژه های کاری می گردد. با این حال، گردش کار اطلاعاتی از مرور، خواندن، تحقیق، حاشیه نویسی، ذخیره سازی، سازماندهی، یادآوری، اشتراک گذاری کاملاً ناکارآمد و گسسته است.
Diigo مخفف عبارت Digest of Internet Information, Groups and Other stuff که با حل این مشکلات با ساده سازی جریان کار اطلاعاتی، بهره وری کاربران را بهبود چشمگیری داده است چون یک وب سایت بوکمارکینگ اجتماعی بوده و به اعضایش اجازه می دهد که صفحات وب را بوکمارک و تگ کنند و همچنین به کاربران این امکان را می دهد که قسمتی از صفحه را هایلایت کرده و یا یاداشتی به صفحه اضافه کند. این هایلایت ها و یادداشت می تواند خصوصی بوده و یا به صورت همگانی به اشتراک گذاشته شود. البته بیشتر امکانات در نسخه ویژه و پریمیوم قابل اجرا می باشد.

کاربران دیتاجو در دیگو بیشتر شامل موسسات حقوقی، آژانس های بازاریابی، مشاوران، استخدام کنندگان، طراحان وب، محققان، دانش آموزان و معلمان و هر کسی که با اطلاعات و دیتاهای آنلاین زیادی بصورت انفرادی یا بصورت تیمی مصرف برخورد دارد.
لازم به یادآوری است که موتور جستجوی هوشمند دیتاجو در رسانه مشهور اخبار اجتماعی و رتبه‌بندی قدرتمند محتوای وب با نام ردیت (Reddit) که یک خودش یک استارت آپ بین المللی است نیز خیلی معروف بوده و شما می توانید در تالار گفتگوی ردیت با عنوان موتور جستجوی هوشمند آنلاین دیتاجو به نام اختصاری (دیتاجو | (datajoo (u/datajoo)، پست‌ها و کامنت ها را مشاهده نموده و نظر خود را در مورد این موتور جستجو نیز به اشتراک بگذارید.

Datajoo website
سخن آخر اینکه با موتور جستجوی دیتاجو می‌توانید به طور رایگان، جستجوی راحت و سریعی بین فایل ها داشته باشید و فایلتان را بیابید و به سرعت خرید و دانلود نمایید.
لطفاً با اشتراک گذاری و معرفی موتور جستجوی دیتاجو به دوستانتان، ما را در بهبود و گسترش دیتاجو یاری نمایید.


کد مطلب: 217854

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/217854/دانلود-خرید-موتور-جستجوی-دیتاجو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir