به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۴
 
۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۲۱۸۰۰
كشف‌جديد از حوادث‌88؛ ايستگاه‌صلواتي مشروب!

ذوالنور: موسوي و كروبي بايد اعدام شوند!

گروه سياسي: مجتبي ذالنور با اشاره به حوادث 88 گفت: موسوی و کروبی حتی در غائله عاشورا که به امام حسین (ع) هتک حرمت کردند و در ایستگاه‌های صلواتی مشروبات الکلی را گذاشتند و به عزاداران حسینی حمله کردند اعلام برائت نکردند، در صورتی که موسوی و کروبی حداقل باید اغتشاشات را در عاشورا محکوم می‌کردند ولی آقای موسوی از آنها به عنوان عزادار حسینی نام بردند در حالی که آنها کسانی بودند که به صورت مختلط رقصیدند و علیه ارزشهای اسلامی شعار دادند!!
ذوالنور: موسوي و كروبي بايد اعدام شوند!
حجت‌الاسلام مجتبی ذالنور در گفت‌وگو با تسنیم افزود: موسوی در هیچکدام از اطلاعیه‌های خود مردم را به قانون دعوت نکرد و به نوعی در تنور اغتشاشات و آشوب‌ها دمید و سعی کرد آنها را وارد عرصه درگیری با نظام کند و خسارت‌هایی همچون تخریب اموال عمومی، افکار عمومی، دستگاه‌های دولتی و ... به نظام اسلامی وارد کند و البته اشخاص حقیقی و حقوقی در این جریان آسیب دیدند. وي با بیان اینکه موسوی و کروبی به دنبال خدشه‌دار کردن حیثیت نظام بودند تصریح کرد: موضع‌گیری علیه اصول و ارزش‌های مردم، التهاب در جامعه در مدت 8 ماه که فضای مملکت و کسب و کار مردم را به تعطیلی کشاند و تخریب اموال عمومی، تخریب دستگاه‌های دولتی، آسیب به باورهای مردم و ... از جمله اقداماتی بود که این شخصیت‌ها برای خدشه‌دار کردن حیثیت نظام انجام دادند ولی مردم در 9 دی اعلام برائت کردند و گفتند با اغواگری و فریب آنها را در مسیر انحراف قرار دادند.


ذالنور در مورد تأثیرات اقدامات ساختارشکنانه موسوی و کروبی در عرصه بین‌الملل نیز اظهار داشت: سران داخلی فتنه رشته ارتباط و اتصال بین جریان‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون را فراهم کردند و باعث فعال شدن همه دشمنان شدند. وی گفت: بعد از انتخابات آشوب‌ها با اقدامات و عقده‌گشایی توسط دشمنان نظام اتفاق افتاد که هرکدام از نظام و مردم با آنها به عنوان محارب برخورد می‌کنند. در واقع سران داخلی فتنه نخ تسبیح اتحاد بین جریان محارب را انجام دادند که البته آنها هرگز از دامن معاندین جدا نمی‌شوند.

... سران داخلی فتنه به دلیل اینکه از بدنه مردم جدا شده‌اند و انزجار عمومی از آنها به وجود آمد و حمایت مردم را ندارند بنابراین طبیعی است که این جریان اگر بخواهد ادامه داشته باشد باید از دامن جریانات معاند فاصله نگیرد و از طرفی هم متحکمین به عاشورا نیز به سران فتنه نیاز داشتند.بر این اساس مشاهده کردیم که همه رسانه‌های ضدانقلاب با همه وجود پشت سر موسوی و کروبی آمدند و آنها نیز از این رسانه‌ها اعلام برائت نکردند و هیچ وقت فاصله نگرفتند بلکه بستر عقده‌گشایی را فراهم کردند.... بنابراین اگر بخواهیم از نظر حقوقی برخورد با سران داخلی فتنه را توصیف کنیم، می‌توان گفت که سران داخلی فتنه مستحق مجازات اعدام هستند زیرا محاربه فقط به معنای این نیست که شخص اسلحه به دست بگیرند، بلکه محاربه ممکن است به گونه‌ای باشد که شخص رئیس گروهی باشد که زیر چتر او با نظام مقابله می‌کند.

ذالنور در مورد اینکه چرا نظام اسلامی تاکنون برخوردی با سران داخلی فتنه انجام نداده است، گفت: رافت اسلامی، اقتدار و در نظر گرفتن مسائل بالاتر از جمله مواردی است که نظام در برخورد با سران فتنه در نظر گرفته است زیرا اگر نظام قبل از انتخابات با این اشخاص برخورد می‌کرد ما شاهد این اظهارات در صحن مجلس راجع به فتنه نبودیم. وی افزود: بنابراین نظام فرصت داد تا کسانی که در مسائل سیاسی کند هستند با گذر زمان متوجه شوند و ما دیدیم کسانی که تا دیروز در تنور برخی حرکت‌های غیرقانونی می‌دمیدند الان به حقیقت انتخابات اقرار می‌کنند البته این به معنای آن نیست که نظام اقتدار نداشت بلکه به خاطر این است مصالح و منافع بیشتری برای جامعه مدنظر بود. همچنین رأفت اسلامی نظام باعث شد که نظام اسلامی با سران فتنه تاکنون اینچنین برخورد کند.

وي خاطرنشان کرد: سران فتنه اگر در محدودیت نباشند اعمال مجرمانه خود را ادامه می‌دهند ، بنابراین حداقل کاری که نظام می‌تواند انجام دهد ایجاد محدودیت‌ برای آنها بود که اتفاق افتاد و نظام از نظر قانونی از موضع رأفت با آنها برخورد کرد در صورتی که از نظر مردم، نظام مورد تعرض قرار گرفت زیرا خواست عمومی حق را به نظام می‌دهد که نظام برخورد شدیدتری داشته باشد.

امید اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۹:۵۹
هه...یاد قبل انقلاب افتادم که روحانیت چقد با ارزش بود... و الان... بابا آخوندم آخوندای قدیم... (172047)
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۱۷
موسوی و کروبی باید اعدام شوند.تا برای بدخواهان نظام درس عبرت شود. (172314)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۳۳
قدرت فساد میاره داداش (172334)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۰۱
ما نمی دانیم ایشان چکاره نظام است! در انتخایات 88 این فرد چه کاره بود! ایشان عامل اجرایی بود! ناظر بود! چی بود؟ از وزارت اطلاعات درخواست می شود ایشان بازداشت و همین ادعاهای ایشان به طور جدی بررسی شود تا هر كسي بلند نشه مملکت را به آشوب بکشه بعد دستور اعدام دیگران را بدهد! (172049)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۰۶
نماد افراط، گروه پايداري، سعيد جليلي، تحريم و 7 درصدي‌ها...! (172052)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۱۱
خدا رحم کرده جنابعالی کاره ای نیستی اینها جمعیتی بالغ بر 25 میلیون جان فدا همراه خود دارند............ (172054)
رضا
France
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۱۵
بابا دیگه این جنگ روانیها قدیمی شده.یک چیز گنده مثل اعدام باید بشود میگن که مردم به همون حصر راضی بشن ولی دیگه قدیمی شده.خیلی دیگه حرفاتون تکرای شده وبالتبع اثرش هم از بین رفته (172056)
م سبز جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۱۵
تا کی نان به نرخ روز خوردن آخه؟موسوی پاکترین مرد در طول 35سال انقلاب بود و هست،جاش توی دل ملت واسه همیشه موندگاره.موسوی موسوی حمایتت میکنیم تا اخرین نفس،بالاخره بیرون میایی بازم بهار میشه همه جا سبز. درد و رنج و تازیانه چندروزی بیش نیست،رازدارخلق اگر باشی همیشه زنده ای...... (172057)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۲۵
راز دار خلق اگر باشی همیشه زنده ای (172322)
م.الف.عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۱۷
سبحان الله چرا از طرف مردم صحبت می کنید؟ (172060)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۱۸
پای منافع خودشون وسط میان چقد از خواست عمومی دم میزنن. (172061)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۱۸
تا الآن من فکر می کردم یک خدا داریم، الآن چند روزه میبینم تعداد خدایان ما روز به روز دارن بیشتر میشن. الآن دیگه موندم کدومشونو بپرستم؟!
من موندم این آقایان در لباس روحانیت و در جایگاه معرفت الهی چطور این همه جسارت دارن که به جای خدا نظر می دن؟ (172062)
اصلاح طلب جوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۱۹
زندانی سیاسی آزاد باید گردد در وبلاگم منتظرتان هستم eslahtalab-e-javan.blogfa.com (172065)
بنده ي خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۱
هرچه بگندد نمكش مي زنند ، واي به روزي كه بگندد نمك! اين آقايي كه لباس مقدس روحانيت به تن كرده ، خجالت نمي كشد اينگونه دروغ پراكني مي كند . اگر قيامتي را قبول داشته باشد در آنجا چه جوابي مي خواهد بدهد.مادر بزرگ خدا بيامرزم هميشه اين سخن را به اينگونه افراد مي گفت : ننه خودت گويي ، خودت خندي ، خودت مرد هنرمندي! (172067)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۲
چی بگم که لایق ایشان باشه و مجبور نشی سانسور کنی! خدایا خودت یه جو وجود به ما بده.... (172068)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۲
آقای صاحب نور! البته امیدوارم صاحب هاله نور نباشید!
اگر دادگاه صالحه ای تشکیل شد و به غیر از کسانی که شما ادعا می کنید سران فتنه هستند، آقایان دیگر از جمله احمدی نژاد و یاران خدمتگزارش نیز در این دادگاه در کنار سران فتنه ما پاسخگو بودند، و بعد ثابت شد که آقایان موسوی و کروبی باید مجازات شوند ما زودتر از شما کفن پوش به خیابان می ریزیم و تقاضای مجازاتشان را خواهیم کرد. (172070)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۳
واقعا ديگه شورش رو دراوردن بابا اين حرفا را ازكجاتون درمياريد چرا ايقد ....... (172071)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۳
آقا اصلا متوجهی چی میگی :یعنی به شرط فرستادن صلوات مشروب می دادن؟! (172074)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۴
افراد عاقل اول فکر کرده بعد سخن میگویند، بعضی اول حرف می زنند و بعدا فکر میکنند چه گفتند، بعضی حتی بعد از حرفاشون هم فکر نمی کنند، به نظر من این اقا از گروه سوم است (172075)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۵
پیشگویی های جالبی کردید! فکر کنم تو دانشگاه ایرانیان تو رشته چی بود؟ علوم توهم محور، مشغول تحصیل می باشید. (172076)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۷
این اسلامی که شما از رأفتش سخن میگی به شمااجازه داده فردی را از دریافت نور خورشید محروم کنی؟
همین شماها باعث شدید نوجوانانمان دین گریز شوند. (172079)
اشکان
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۷
این آدم که درکی از انقلاب نداره راحت شعار میده اون موقع ای که شما حتی تو دستگاه دولتی کشور نبودی آقای موسوی نخست وزیر ایران بود و هنوز هم خیلیا قبولش دارن (172080)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۷
صرفاً جهت اطلاع آقای ذوالنور
...ما به عنوان کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن پایبندیم اصل ولایت فقیه را یکی از ارکان این نظام میدانیم و حرکت سیاسی را در چارچوب قانونی دنبال میکنیم... بیانیه دوم
موج سبز اعتراض های ما تنها منعکس کننده یک خواست مستقل و به حق داخلی است که به مداخله دیگران خوشامد نمیگوید.. بیانیه سوم
ما با نظام مقدس و ساختارهای قانونی آن روبرو نیستیم ما با کجروی ها و دروغگویی هاروبرو هستیم و در پی اصلاح آنیم،اصلاحی با برگشت به اصول ناب انقلاب اسلامی ... بیانیه پنجم
همینطور فراوونه تا اینکه به عاشورای 88 میرسیم
مسلماً اگر حرمت شکنی در روز عاشورا صورت گرفته باشد مورد تأیید ما نیست...بیانیه 17
بهار به ولله مدیونی چاپ نکنی اینها توهین نیستند اینها تنها یادآوری هستند برای آقای ذوالنور که بی اطلاعی خودشون رو بسط میدن
لااقل تو صداوسیمای ملی نباش (172081)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۸
میگم آقای نسبتا محترم یه سر به سایت ها و کامنت ها بزن تا معنای انزجار عمومی را متوجه بشی! نیستی انگار! (172082)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۸
بدون محاکمه اعدام!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (172083)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۵۹
قانون اینا اینجوریه دیگه (172357)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۲۹
اونوقت اون اقایی که میلیونها انسان شریفا خس و خاشاک خوند و فاسدترین دولت کل تاریخ ملل جهان رو تشکیل داد و دیگه نمودارها توان نشون دادن امار تورم و فقر و بیکاری و اعتیاد فحشا و...دوره ایشون ندارن و آخرم ریلکس 16میلیارد گذاشت تو جیبشو رفت باید آزاد باشه و ملت و به هیچی حساب نکنه و راحت بیاد تو تلویزیون و عزاداری کنه و انکار نه انگار که ثروتمند ترین کشور دنیا و شریف ترین ملت دنیارو به چه خاک سیاهی نشوند که دیگه درست بشو هم نیست بله شایدم حق با شماست (172084)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۳۲
بس است توهين و اهانت به ياران امام و كساني زحمات زيادي در زمان جنگ كشيده اند . (172088)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۳۲
دورد برموسوي و كروبي وخاتمي وهاشمي (172090)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۳۳
بابا امام حسین حر رو که راه رو بر آن حضرت بست رو هم بخشید،شما پیرو کی هستین؟؟امام حسین؟؟محمد رحمة للعالمین؟؟
محمدخاتمی میبینی!!! هیچ اثری از اون اسلام رحمانی که همش میگی تو مکتب اینا پیدا نمیشه. (172091)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۳۷
ده بار باید اعدام بشن ، یه بار کمه ... (172097)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۲۶
يه كلام از مادر عروس (172325)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۳۷
یادم رفت بگم
خب ما مردم به موسوی و کروبی اهمیت نمیدیم همین فردا دادگاه علنی بذارید از صداوسیما چخش مستقیم کنید و با دلایل مستدل حکم اعدام بدبد ما موافقیم
نامردید اگر نکنید بی وجدانید اگه دادگاه تشکیل ندید (172098)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۳۸
اگر راست میگویید دادگاه محاکمه به صورت علنی برگزار کنید! (172099)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۴۱
آقاى ذوالنور شما خيييييلى كوچكتر از اونى كه بخواى درباره سيد و مير مظلوم ما حرف بزنى (172104)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۴۳
متاسفانه بدجور توی عاشورا رسوا شدید.
این گندی که زدید رو به هیچ وجه نمی تونید جمع کنید .
مردم ما با هر چیزی شوخی داشته باشند با امام حسین علیه السلام و عاشورا شوخی ندارند .
شما هم اینقدر مظلوم نمایی نکنید

کسی که پرچم امام حسین علیه السلام رو پاره می کنه و به تکیه ها حمله می کنه می گید عزادار ؟!


لعنت خدا بر دشمنان اسلام و انقلاب چه داخلی چه خارجی (172105)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۱۹
خدا روزیت را جای دیگه بده (172316)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۵۵
برای شما متأسفیم انهای که پرچم امام حسین آتش زدندافرادی بودند از جانب شماها وبه خواست شماواز افراد شماها که برای خراب کردن جوانان برومند انقلاب ویاران امام(ره) و موسوی وکروبی ،قاطی این جوانان شدندبه خدا قسم آن جوانان به طور خوجوش خواهان رأی خود بودند متأسفانه امروزه هر كه که در انقلاب هیچ نقشی نداشته برای خودش نظر می دهد وای برما چه کسانی برای ما تصمیم می گیرندآخه...شما چه کاری مملکت هستی که برای خودت نظرمی دی و یه دوست بی سوادی هم مثل این دوستمان که الفبای سیاست حالیش نیست وبرای یه لقمه نان این چنین نظر می دهد یادتان نرود روحانی بارأی حامیان موسوی،کروبی،هاشمی،وخاتمی رئیس جمهور شد. بس خواهشن حرف گزاف نزنید. (172352)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۵۷
جواب شما رو امتیازها به کامنتتان داده است (172354)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۴۶
بهارنيوز
كار رواني هم بلد نيستي داداش
همه ذوالنور و شجوني و شريعتمداري و كريمي قدوسي و رسايي و كوچك زاده رو ميشناسن الكي سعي نكن با تيتر كردن اين افراطيها، ميرحسين و كروبي رو تبرئه كني
دوستانه پيشنهاد مي كنم پشت حرف هاي بي اساس ذوالنور پنهان نشويد و سعي نكنيد با تيتركردن اين حرف " مشروب در ايستگاه صلواتي " همه منتقدان موسوي را احمق و بي شعور و افراطي و دروغگو جلوه بدهيد .
من آدم مستقلي هستم عاشق چشم و ابروي هيچكدام از رجال سياسي ايران هم نيستم . دو برابر موسوي از محموت بدم مياد ولي ميگم موسوي هم در مناقشه ٨٨ بي تقصير و عليه السلام نبود . تقلب چه ربطي داره به يك سال و نه ماه فراخوان خيابوني دادن ؟!
تقلب چه ربطي داره به پررو كردن رضا پهلوي ؟
تقلب چه ربطي داره به مرگ بر اصل جمهوري اسلامي ؟
به نقش ا ح م د ي ن ژ ا د در نابودي مملكت بايد اشاره صريح بشه ولي موسوي و كروبي و رهنورد هم در بازي محموت گرفتار شدن و پدر ايران را درآوردن
بهار نيوز
من براي خبر آلزايمر كامنت نوشتم حرف بدي هم نزدم ولي سانسور كردي
دستت درد نكنه آقاي زنده باد مخالف ! (172108)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۴۲
پاسخ شما در امتیازات به کامنتهاتونه (172344)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۵۶
داداش من
تعداد منفي و مثبت مهم نيست براي من . امتيازات به كامنت ها ملاك صحت تحليل و تشخيص درست نيست . اكثريت هميشه درست نميگه . اگر بپذيريم حق هميشه با اكثريت است بايد قبول كنيم بهترين فيلم هاي تاريخ سينماي ايران اخراجي هاي ١ ٢ ٣ و رسوايي و فيلم هاي بهروز وثوق و گوگوش است نه ناخدا خورشيد و گاو و درباره الي . چون آنها پرفروش ترند . جماعت كامنت نويس ايزوله تشريف دارند و بازتاب كاملي از جامعه محسوب نميشوند . من در تاكسي و اتوبوس و مترو صف نونوايي هر چه بحث سياسي و نارضايتي و فحش ميشنوم بابت گراني است نه حصر ميرحسين رهنورد . در ١٠٠٠ روز گذشته نديدم حتي يك نفر از حصر اينها بناله و مطالبه رفع حصر اينها را داشته باشه ( به خدا حتي يك نفر را نديدم ) روحاني هم قول رفع حصر نداد قبل از انتخابات (172353)
سیناا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۴۷
مردم پاسخ شما رو در 24 خرداد دادن ..لطف کنید عذرخواهی کنید (172110)
خاشاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۴۷
اگر این اقا راست میگه یک رفراندوم ازاد برگزار کنند تا ببنند مردم انتخابشان چیست ؟ از خدا میخواهم تا وقتی این خود شیفتگان که خود را ملت فرض میکند تاوان جنایتهایشان را پس ندادنده اند از دنیا نروند. (172111)
حسین
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۵۱
خیلی راحته تهمتهای دروغ و ناروا بر علیه کسی بزنی که در حبس باشه و توانایی هیچ گونه دفاعی از خود نداشته باشه !! همان اسلامی که لقلقه زبانته و بهش اعتقادی نداری مجازاتی برای دروغ، تهمت و ریختن آبروی مومن تعیین نکرده؟!! ای کسانی که نون از دین و اسلام می خورید و به آن عمل نمی کنید، اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. (172114)
ساحل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۵۳
لا اله الا الله!تموم کنید این چرندیاتتونو!بخدا ملت رو خسته کردین با این حرفا.ما میرحسین رو دوست داریم و توی حوادث عاشورا هم امثال شما رو مقصر میدونیم نه ایشونو. (172116)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۵۴
آه..............
سر به دیوارا بکوبم ؟ (172117)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۵۵
حالا چه مشروبی میدادن؟ویسکی عرق سگی یا ابجو!! (172118)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۴۰
ما تو ایستگاه صلواتی که داشتیم عرق بیدمشک میریختیم تو چایی تا طعم بگیره . شاید منظورشون اون بوده (172340)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۵۸
من فقط متحیرم که این عتیقه ها از کجا پیدایشان شده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (172119)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۰:۵۸
دو کلام از مادر عروس (172120)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۰۲
زنده باد جناب اقای موسوی و خانم رهنورد که مردونه ایستادند خدا حفظشون کند و زودتر به شرایط عادی برگردند دلمان تنگ شده برای چهره نورانی ایشان .به خدا اگر بلایی سرشون بیاد ..... (172123)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۰۳
پرسشی از آقای ذوالنور:
مگر شما در برابر سنگ اندازی اسرائیل که کاملا هماهنگ با سنگ اندازیهای شما و دوستانتان در ضدیت با مذاکرات هسته ای است، موضع گیری کردید ؟ مثلی است که می گوید: مرگ خوب است ، اما برای همسایه !!! (172124)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۰۸
جان؟؟؟؟؟؟؟ (172127)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۱۰
آقای ذالنور! .....حالم بد شد وقتی خوندم حرفاتو (172131)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۱۱
اینا تو انتخابات شکست خوردن الان هم به هر در و دیواری میکوبن که ضایع شدنشون رو توجیح کنن مملکت رو به التهاب بکشن مثه دوره احمدی نژاد (172132)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۱۲
یک نظریه جرم شناسی می گوید مجرم به هر حال دوباره به محل جرم بر می گردد. سر نخ بسیار خوبی در مورد حوادث 88 به دست آمده بنده به عنوان یک شهروند از ورازت اطلاعات و قوه قضاییه تقاضای بازداشت این فرد و ردگیری سرنخ مشروبات را دارم. (172135)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۱۶
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان (172140)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۱۷
جناب ذوالنور بسم الله . فقط قبل از اعدامشان حداقل بگذارید از خودشان دفاع کنند. دقیقا شما بلای را سر این دوبزرگ مرد آوردید که یزید بر خاندان حسین ( ع )آورد و شاه و انگلیس و آمریکا بر سر مصدق آوردند . تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد (172141)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۱۸
قاضی سر خود!!! (172144)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۱۹
ديگه چى چى (172145)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۱۹
آقای ذوالنور با این بیانات می خواد سرپوشی روی دست داشتن خودشون در عاشورای حسینی و همچنین کارناوال عاشورا بذاره. (172147)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۱۹
هر چی بگیم سانسور میشه! فقط میگم خدا به تو و همقطارانت عقل بده. (172148)
امیر اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۱۹
آقای ذوالنور به آخرت اعتقاد داری؟؟؟ (172149)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۲۰
ایشان لطف کرده ابتدا محاکمه سپس اعدام کنند!! (172150)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۲۳
اگر شرف دارید محاکمه علنی کنید (172153)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۲۳
لابد اون ١٣ميليونى هم كه باآمار وزارت كشور دولت احمدى نژاد به او رأى دادند محاربند وبايد توبه كنند وشوراى نگهبان هم كه آنها راتأييد كرده بايد محاكمه شوند (172154)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۲۵
«يا ايها الذين آمنوا ان من ازواجكم و اولادكم عدواً لكم فاحذروهم و ان تعفوا و تصفحوا و تغفروا فان الله غفور رحيم» (تغابن 14)
اي كساني كه ايمان آورده ايد! تحقيقاً بعضي از همسران و فرزندان شما دشمنان شما هستند پس از آنها در بيم و هراس باشيد و اگر عفو كنيد و از خطاهاي آنان چشم پوشي نماييد و آنها را ببخشيد (نتيجه بهتري خواهيد گرفت) زيرا خداوند بخشنده و مهربان است. (172156)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۳۰
اینها اگر جرات داشتند و از مردم نمی ترسیدند تا حالا ده بار آقای موسوی و کروبی رو به قتل رسانده بودند. اما خودشان هم می دانند که آنها چقدر عزیزند (172159)
يك ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۳۳
به موسوي در انتخابات ظلم شد و او مجبور شد از خود دفاع كند (172162)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۳۷
خدایا این اقا رو شفا بده لطفا ... (172168)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۰
راستی اگه من نوعی این کارها را کرده بودم تا حالا طول می کشید ویا همون روز اول اعدام می شدم .. تیر بارانم می کردند خسارت مردم را می گرفتند و هزار مجازات دیگه ..من نمی گم اعدام ولی بالاخره محاکمه ای .. مجازاتی .. عدالتی باید باشه یا نه ... حبس خانگی هم شد مجازات ... مگه اینا خونشون از دیگران رنگین تره (172171)
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۱
اينها كه مطمئن هستند موسوي وكروبي فتنه گر وعامل بيگانه بودند چرا همانند سايرمتهمين محاكمه علني نميكنندتا بصيرت مردم بيشترشود يا حداقل چهار ساعت اجازه دفاع درمقابل چهارسال اتهام زني يك طرفه به آنها بدهند.همين قدرميدانم اوايل انقلاب هركس محكوم دستگاه قضايي ميشد محكوم ملت هم بود ولي حالا برعكس شده نميدانم عيب از دستگاه قضا است يا متهمين!!!!!! (172172)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۱
فک کنم..........! از حرفاشون معلومه میزون نیستن! (172173)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۱
لابد باید اول صلواتم میفرستادن تا بهشون مشروب میدادن!!!!!!!!!!!!!

حیف که بهار دست و پا ما رو بسته حیف !!!!!!!!!1 (172174)
آریایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۳
بدبختهای افراطی پیام24خرداد فریادرسای مردم بودبرحقانیت وادامه راه میرحسین عزیزومهدی کروبی شجاع.... (172176)
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۴
من این آقایان رامیبینم نمیدانم چه اسمی برای این آقایان بزارم..... (172177)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۴
شما بگذار علنی از خودشان دفاع کنند وکیل اختیاری داشته باشند محکمه به صورت پخش مستقیم تلوزیونی باشد بعد اعدامشان کن مرد مومن! (172178)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۵
آقای ذوالنور!!کاش باور می کردید خدایی هم هست در این نزدیکی ها (172179)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۷
اون رافت اسلامی تون که گوش همه ی عالم و آدم رو کر کرده بخوره توی سرتون. نه جرئت آزاد کردنشونو دارید و نه جرئت محاکمه شون. (172182)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۹
این دیگه کیه ؟! از کجا پیداش شد!؟ (172185)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۵۰
تا کنون کسی چنین دروغی را نگفته بود که روز عاشورا مشروب الکلی در ایستگاههای صلواتی گذاشته بودند این دومین دفعه است که این فرد این دروغ را تکرار می کند چون کسی از آن خبر ندارد . یا بدستور خودش گذاشتند و یا اینکه ... ضمنأ رأفت اسلامی و حکم می کند هر مجرمی حتی پس از هزار روز بازداشت باز هم محاکمه شود اگر در محاکمه به اشد مجازات هم محکوم شود می گوییم طبق نظر قانون و دادگاه و قاضی بوده است . نه اینکه هر شخص نامربوط در ذهن خودش محاکمه و محکوم کند چون در اینصورت سنگ روی سنگ بند نمی شود . (172186)
سید محمدحسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۵۳
آقای ذوالنور و هم فکرانشان بهتر است زبان در کام گیرند ودر سوراخ خجالت و شرمندگی فرو روند چراکه اوضاع فعلی مملکت حاصل ورود افرادی مانند ایشان به عرصه ی سیاست ونظریه پردازی است اگر افاضه کلام نفرمایند یقینا کسی گلایه نخواهد کرد. (172189)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۵۷
باسلام خدمت همه مردم عزیز
1-درکچجای اسلام ناب شمادیده اید که سفارش به کشتارواعدام شده باشد
2-اگراین عزیزان مجرم بودندخود رهبری دستوراعدام میداداصلااژه ای وآملی لاریجانی خودشون حکم صادرمیکردند
3-اسلام همیشه دعوت به صلح وسازش کرده سفارش به وحدت شمادیدیدکه وقتی به دخترمهندس سیلی زدند دکترظریف درفیسبوک خوداظهارتاسف کردخانم معصومه ابتکارهم واکنش نشون دادوخیلی ازهم وطنانمان وچندتاازنمایندگان اصلاح طلب مجلس حالا تصورکنیدخدای ناکرده اعدام شوندخداشاهده ایران میشه مصردوم ازعراق بدتر میشه4-جرم محمودکه به همسرمهندس تهمت زدچیه؟جرم محمودکه این همه ظلم وستم کردچیه؟ (172192)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۳۷
دوست عزيز
ناخواسته به نكته خوبي اشاره كرديد ( يا بهتر بگويم اعتراف كرديد )
سبزها هدفشان از شورش هاي خيابوني اعتراض به تقلب نبود چون ميدانستند محموت با عوامفريبي راي آورد و موسوي به اندازه رئيس جمهورشدن راي نداشت . هدف سبزها به راه انداختن جنگ خياباني و جنگ شهري بود . وگرنه تقلب در خرداد ماه چه ربطي داره به عاشورا ؟
سبزها بدشون نمي اومد ايران تبديل به عراق و لبنان و پاكستان بشه . موسوي هم هيچ تعصبي نسبت به انقلاب اسلامي نداره . اگر داشت نميذاشت از جنبشش مريم رجوي كثيف و رضا پهلوي دزد سواستفاده كنن. بالاخره از كسي كه به اندازه يك كشيده براي اين انقلاب زحمت نكشيده بيشتر از اين انتظار نمي رود (172336)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۵۷
شما واسه کی حرف میزنی...
برو واسه مخاطب خودت از این ... بزن (172193)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۰۱
ایستگاه صلواتی!!!!! مشروب بوده و ما خبر نداشتیم؟ پس چرا همون موقع اطلاع رسانی نکردید............... (172196)
مهدی
Germany
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۰۴
برای اینگونه اظهار نظرها متاسفم. از چی میترسند بعضی از این آقایون که حالا زمزمه ای از آزادی این دو بزرگوار پخش شده اینقدر دست پاچه شدند.... (172200)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۱۳
چرا این دو نفر را ((بزرگوار)) می دانید؟!؟!؟! (172220)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۲۶
ببخشید چهره های شاخص و طراز اول یک جناح سیاسی مملکت و روسای سابق دو قوه را میخواهید کوچکوار خطاب کنیم لابد!! شما برو آب رو بریز هموم جا که .... (172239)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۵۳
لابد از نظر شما بزرگوار اون کوتوله بود.هااااا!!! (172280)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۲۰
شما برو دنبال بزرگوار خودت که 8 سال کشور رو به بدبختی کشوند! (172318)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۳۸
چون هستند (172337)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۰۸
امثال ایشون امروزه همکاره هستند خودشون حکم بدهند خودشون هم اجرا کنند بقیه مسایل و خرابی ها هم که طی هشت سال حاصل شده و حالا حالا ها بر سر مردم این مملکت سایه خواهد داشت احتمالا به ایشون و رفقا مربوط نمیشود (172211)
نیما
Canada
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۱۰
... اگر مردم خواستار برخورد شدیدتر با آنها هستد چرا جرات محاکمه علنی این بزرگواران رو هم ندارید؟؟؟مهندس موسوی همین امروز رای بالای 30 میلیون دارد.شرم کنید (172215)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۱۱
چه حرف های مفت و بی ربط که فقط بهانه دست منتقدین می دهد. مگر این مملکت قوه قضاییه ندارد. این مملکت الحمدالله قانون ورهبرعادل دارد (172217)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۲۹
اگه رهبر رو قبول دارین مگه رهبر چند بار اعلام نکرد که این آقایان اعلام کنند که با اون اغتشاشگرا نیستند و اون حرکات رو محکوم میکنند. اما چرا برعکس میان میگن اونها عزادران حسینی هستند؟؟؟؟؟ (172246)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۱۱
کوچکتر از آن هستی که اینگونه خود را بزرگ کنی (172218)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۱۳
.... از خدا بترس ...تو دو متر جا قراره بخوابی . (172221)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۱۴
درود به حجت‌الاسلام مجتبی ذالنور که حرف دل خانواده شهدا رو زد.
موسوی و کربی بدانند هر که با آل علی(ع) در اوفتاد ور اوفتاد. (172224)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۴۰
بله!هرکی با ال علی درافتاد، ورافتاد،، قابل توجه سیلی زدگان به صورت فرزندان میرحسین مظلوم،،، (172341)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۴۰
فعلن برو کلاس اکابر تا افتاد را اوفتاد ننویسی!!!!! (172342)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۴۲
خیلی از خانواده شهدای عزیز مایه نذار، چون بیشترشان پشت این دو عزیز هستند،، (172345)
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۱۵
به جناب ذوالنور پیشنهاد می شود همه ملت ایران را در حصر قرار دهند چ.ن ممکن است مرتکب جرم شوند/انگار جناب ذوالنور از خدا و ائمه و انبیا همه بالاتر است و چنین حکم می فرمایند/با این صحبت های ذوالنور به ایمان و اعتقادات ایشان اصلا نمیشه اعتماد کرد. (172226)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۱۷
شما که اینقدر مطمئن هستید و اینهمه مدرک دارید ، خوب یه دادگاه برگزار کنید! چرا نمیکنید؟ (172228)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۲۰
... واقعا ترست از چيه ؟ به قول خودتون اين سران فتنه كه چهارپنج هزار هوادار بيشتر ندارند! پس نترس و يا ازادشون كنيد يا دادگاهي اگر جراتش داريد! شما كه اونا را منفور مردم ميدانيدبفرماييد اگر مرديد! (172231)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۲۱
آخه یه چیزی بگید بگنجه ! (172233)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۲۲
احتمالن او ساندیسی که خورده ، مونده بوده و تبدیل به ... شده بوده وگرنه ایستگاه صلواتی مال اونها بود نه مردم!!!!! (172235)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۲۴
آقایون افراطی ازوقتی شنیدندهاشمی عزیز بافرزندان مهندس موسوی وکروبی دیدار کرده اند فوری تصمیم گرفتند مستند فتنه واغتشاشات 88رویک باردیگه بعد4سال پخش کنند وچون ضرغامی میدونست فردا درمجلس ازش تقدیر میشه وکریمی قدوسی این حرفارومیزنه رای اعتمادراازشبکه خبربه صورت زنده پخش کرد
بیچاره ها (172237)
فسقل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۳۰
محاکمه عادلانه تمام طرفین نه حصر وزندان یک طرف و ولنگاری طرف دیگه (172247)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۳۲
آن كسايي كه براي بد نام كردن آقاي خاتمي در انتخابات 16 سال پيش كارناوال شادي راه انداختند همون ها هنوز زنده اند. بعضي ها هنوز سرشون تو برفه و نميخوان واقعيت ها رو بپذيرند..... شماها اصلا" خدا داريد........؟؟؟؟ (172251)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۳۶
امام حسین یزند بر کمر کسی که بدروغ بگوید که در ,عاشورا 88 ایستگاه صلواتی مشروبات الکلی راه اندختند بخدا منتظر شکستن کمر دروغگو هستم و از امروز روز شماری میکنم تا ببینم کمر چه کسانی از فرط دعای حسینیان خرد خواهد شد. (172257)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۳۷
حرف مفت
کو شنیدار بابا جون
برو واسه ... (172258)
mehrab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۳۸
چین افرادی اگر در مصادر قدرت قرار بگیرند آبروی دین و دیانت را یک شبه بر باد می دهند. برای این افراد خون و آبروی افراد پشیزی ارزش ندارد. ببینید افرادی را که هنوز در هیچ محکمه صالحه ای محاکمه نشده اند به اعدام محکوم می کنند. جمهوری اسلامی با وجود دوستانی چنین .... نیاز به دشمن خارجی ندارد. امریکایی ها احمقند اگر به ایران حمله کنند. این افراد کشور را از درون نابود می کنند. (172259)
mehran
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۴۱
بهتر است ایشان در روزنامه کیهان مشغول به کار شوند. چقدر خون مردم برای این افراد بی ارزش است که بدون محاکمه حکم اعدام صادر می کنند. (172262)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۴۱
آقای ذوالئر اسلام با کینه توزی ایجاد نشده با آب گل آلود کردن و مردم را به جان هم انداختن و دلسرد کردن جوانان چه چیزی گیر شما می آید ؟ آقای عزیز در مورد این آقای موسوی که صحبت می کنی این سید بزرگوار در هشت سال دفاع مقدس خدمات ارزنده ای انجام دادند ، آن موقع شما کجا بودید ؟ چه می کردید ؟ در این هشت سال گذشته آقای احمدی نژاد به مملکت ، دین واسلام ضربه زد یا آقای موسوی ؟ تا کی باید زیر این دیگ تو خالی آتش گذاشت ؟ بعثیون عراق الان برادر شده اند و سید ما بایستی توسط امثال شما اینچنین برخورد شوند .بیایید از مردم بپرسید نه خود فتوا دهید ؟ (172263)
خر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۴۲
به فرض که موسوی فتنه گر .توطئه گر .صهیونیستی/عامل یبگانه/ضد انقلاب.....چرا می ترسید که محاکمه بشن.؟؟؟؟؟؟؟؟ان را که پاک است از محاسبه چه باک است (172264)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۴۲
امام حسین کمر کسانی را که بدروغ می گویند در عاشورای 88 ایستگاه صلواتی مشروبات الکلی راه انداختند بشکند و از خدا می خواهم به حرمت حسین(ع) آنان را چنان رسوا و شرمسار کند که دیگر نتوانند سر بلند کنند . بخدا از امروز روزشماری می کنم که کمر شکسته شده آنان بدعای امام شهیدان را ببینم. بهار جان لطفا پخش کن انشاالله دعا که توهین نمی باشد. (172265)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۴۵
گفتگوکرده باخبرگزاری سپاه
اگراین ذوالنورمیومددربین مردم این حرف رومیزد.....
... همه کشورهاازایران درزمینه اقتصادی،تکنولوژی ،کشاورزی و.....سبقت گرفتندماهمینطوردنبال فتنه هستیم تموم شدبخدا
مردم مگردرانگلیس دانشجوهارونمیزدندبخاطر شهریه تموم شددنبالشم نگرفتند امادرکشورما..... همه دنبال فتنه هستن ..... (172270)
سربازاصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۴۹
ذوالنور: موسوي و كروبي بايد اعدام شوند!
آقای ذوالنور مراقب صحبت های که میکنی که باش وگرنه....
موسوی،کروبی و زهرا رهنورد در قلب ما میمانند.
آقای ذوالنور که شما اینقدر خوب حرف میزنی یه سوال:چرا از نمیزارن آقای موسوی و کروبی از خودشون دفاع کنن روحانی یه کاری بکن بخدا (172273)
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۵۲
همه شکست خورده ها شدن مادر عروس. (172278)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۵۴
این اظهار نظرها نشان دهنده ی پوچی ادعاهای ایشان در سال 88 نیز می تواند باشد. ادعاهایی از قبیل........... (172283)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۵۸
من که اولین باره اسم این بابا رو میشنوم !! ذوال چی چی ؟ نور ؟ (172285)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۰۰
برو بابا حالت خوب نیست. (172289)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۰۲
فرار به جلو (172295)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۰۳
من پیشنهاد میکنم یه نظرسنجی برگزار شه درمورد میزان محبوبیت موسوی.
اونوقت... (172297)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۰۸
مرگ بربهار آمریکایی (172303)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۰۸
اگر دین هم ندارید لا اقل آزاده باشید (172304)
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۰۹
واقعا متاسفم دم از اسلام و قر"آن میزنند لباس روحانیت رو میپوشند نون به نرخ روز میخورند هر کاری دلشون میخواهد میکنند بعدشم حکم اعدام میدن آقا بزارید این دو بزرگوار حرف بزنند و بعد ببینیم احمدینزاد فتنه گر بود یا کروبی و موسوی بابا چرا سرتونو کردین تو برف یه نگاهی به سفرهای استانی احمدینزاد بندازی بعد اطلاعات واقعی این سفرهای استانی اعضای تیم اون آقا و خیف و میلهایی که توی این سفرها میکردند رو به مردم بدید بعد ببینید که فتنه چیه و فتنه گر کیه اون زمانیکه کشور تحت فشار و جنگ بود امثال آقایون کجا بودند که ببینند مدیریت امثال میر حسینهارو در کنار رهبری امام راخل ...اما حالا فتنه گر شدند ........ (172306)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۲۱
شما و امثال شماها باید اعدام شوید که مملکت را به این روز انداخته اید. (172319)
يك خوزستاني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۲۳:۴۱
تسنيم، فارس، كيهان، شجوني، ذوالنور، رسايي، كوچك‌زاده و ...اينارو نگن چي بگن؟ اونهم بعد از 24 خرداد 92؟ بيچاره ها 4 سال از اين حرفا زدن ديديد چطور آچمز شدن توسط مردم؟ بخدا و به امام حسين و همه مقدسات قسم، هر جمله اي كه اينها مي گويند و مي نويسند تعداد ديگري از مردم را از خود متنفر و منزجر مي كنند. مي گوييد نه خدا عمر بده انتخابات آينده مجلس را ببينيد. مثلا تعداد آراي رسايي و ...ر ا در تهران خواهيم ديد! ديگه ديونه شدن زدن سيم آخر! ايستگاه صلواتي مشروب تو روز عاشورا....رقص مختلط زنان و مردان... ! واقعا اينا اگه ذره اي عقل داشتن اينقدر خودشون را خنده بازار ملت نمي‌كردند و اين البته دست حق است كه دروغگويان را بيش از پيش رسوا كند...الهي شكرت (172343)