به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۱۸۱۵۰

علیرضا بیرانوند: سرباز پرسپولیس هستم

گروه ورزشی: دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من طبق قراردادم با باشگاه تمریناتم را انجام می‌دهم و خودم را سرباز پرسپولیس می‌دانم.
علیرضا  بیرانوند: سرباز پرسپولیس هستم
علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران  درباره شرایط تمرینی سرخ‌ها پیش از شروع ادامه رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و یک بازی دوستانه خوب مقابل سایپا انجام دادیم و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم. یک اتفاق خوبی که رخ داد، این بود که پس از ۸۰ - ۹۰ روز یک بازی دوستانه مقابل سایپا انجام دادیم و خدا را شکر هیچ مصدومی هم ندادیم.

نگران وضعیت انصاری هستیم
او افزود: واقعا برای این بازی ترس داشتیم، زیرا قبل از بازی با سایپا، محمد انصاری دچار مصدومیت بدی شد و خیلی ناراحت شدیم. هنوز نگران وضعیت او هستیم و امیدوارم هر چه زودتر بر گردد. انصاری ثابت کرده که مرد روز‌های سخت است.بیرانوند در خصوص شرایط بدنی خود و بحث حضورش در بلژیک بیان کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارم و شرایط خوبی دارم. ۸۰ تا ۹۰ درصد آمادگی بدنی ام را پیدا کردم و وضعیت تمام دروازه بان‌ها اینگونه است. درباره شرایط حضور در بلژیک هم من فقط باید سکوت کنم و دستور رفتن یا ماندن من باید از سوی ۲ باشگاه اعلام شود. من طبق قراردادم با پرسپولیس تمریناتم را انجام می‌دهم و خودم را سرباز پرسپولیس می‌دانم.

هر اتفاقی قرار است رخ بدهد باید توافق بین ۲ باشگاه باشد
دروازه ملی پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها مدیر و مربی دارند و هر اتفاقی قرار است رخ بدهد باید توافق بین ۲ باشگاه باشد و سپس به من اطلاع می‌دهند که چه تصمیمی اتخاذ شد. تا الان اتفاقات خوبی برایم رخ داده و هواداران پرسپولیس و استقلال به من احترام گذاشتند، زیرا بازیکن تیم ملی هستم. هر مربی یا مدیر عاملی هم آمده به من احترام گذاشته و من نیز احترام متقابل گذاشتم.وی اذعان داشت: برای رفتن من نیز مدیرعامل جدید می‌تواند برنامه‌هایی داشته باشد و امیدوارم اتفاقاتی رخ بدهد که به سود طرفین باشد. من مشکلی که دارم بحث قرار دادم است که با رسول پناه صحبت کردم و امیدوارم این مشکل زودتر حل شود و بتوانم با خوشحالی از پرسپولیس بروم. ۴ سال در پرسپولیس بودم و چیزی به جز خوشحالی حس نکردم و امیدوارم موقع رفتن نیز این خوشحالی ادامه داشته باشد. اگر قرار است فردا یا ۲ ماه دیگر و یا سه ماه دیگر بروم دوست دارم با خوشحالی پرسپولیس را ترک کنم تا خاطراتم با این تیم به خوبی و خوشی باشد.

خیلی زود تصمیم گرفتیم که با ویلموتس قطع همکاری کنیم
بیرانوند در خصوص قرارداد ویلموتس و میزان قرارداد این مربی بلژیکی بیان کرد: ویلموتس مربی خوبی بود، اما کارش در تیم ملی نگرفت و جدا شد. او می‌توانست در آینده بیشتر به تیم ملی کمک کند، اما شاید خیلی زود تصمیم گرفتیم که با ویلموتس قطع همکاری کنیم. کسی که جایگزین او شده اسکوچیچ است که سبک بازی او و شناخت از بازیکنان به برانکو نزدیک است و شبیه هم هستند. اسکوچیچ چند سال در ایران است و شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده است. درباره قرارداد ویلموتس نیز وزارت ورزش و فدراسیون در جریان هستند، اما امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. امیدوارم با کمک هواداران و تلاش بازیکنان و جامعه فوتبال تیم ملی به جام جهانی صعود کند.
برچسب ها: علیرضا بیراوند