به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۱۸۱۹۴

مزیت سرور اختصاصی ایران برای سایت‌های سازمانی

مزیت سرور اختصاصی ایران برای سایت‌های سازمانی
گروه فناوری: سرور اختصاصی ایران؛ سایت‌های سازمانی همواره جزو پربازدیدترین سایت‌ها بوده است که برای داشتن عملکرد برتر نیاز به نرم افزار و ایمیل‌های خاص دارند. یکی از اصلی ترین کارهایی که این سایت‌ها باید به آن توجه داشته باشند، برقراری امنیت در حفظ و نگهداری اطلاعات است.  سایت‌های سازمانی، همواره به دلیل حجم بالای ورودی در زمان هایی که ثبت نام بالا در سایت اتفاق می افتد و یا در حتی در زمانی که کاربران کارهای عمومی خود را انجام می دهند، هموار با مشکلات سروری مواجه هستند؛
از طرفی این وب سایت‌ها با مشکلاتی از قبیل حملات سایبری نیز دست و پنجه نرم میکنند، اما راهکار چیست؟ در ادامه این مقاله قصد معرفی سرور اختصاصی ایران را داریم که به دلیل داشتن منابع اختصاصی دارای کیفیت و امنیت بالا هستند. از این رو با ما همراه باشید تا با تمام مزیت‌های این سرور داخلی آشنا شوید.
سرور اختصاصی ایران برای سایت‌های سازمانی چه مزیت هایی را به همراه دارد؟
سرور اختصاصی ایران توانسته مزیت‌ها و امتیازات زیادی را با خود برای سایت‌های سازمان فراهم کند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. 

فراهم کردن امنیت بهتر  و بالاتر
سایت‌های سازمانی که درون کشور فعالیت می کنند، دغدغه‌های بسیاری را با خود به همراه دارند که مهمترین آن‌ها تامین امنیت می باشد. برای برآورده نمودن این نیاز می توان از سرور اختصاصی ایران استفاده کرد. چرا که برقرار کردن امنیت در داخل بسیار راحت تر از موقعیت جغرافیایی‌های دیگر است. به عنوان مثال اگر حملات خارجی به اینگونه سایت‌ها صورت گرفت می توان با قطع سرور آن‌ها را کنترل نمود. 
هزینه؛ مزیت دیگر
از آنجایی که فعالیت اینگونه سایت‌ها بسیار زیاد است، به  یک سرور نیاز می باشد تا بتواند در ازای هزینه پایین تر عملکرد ویژه ای را از خود به نمایش بگذارد. پهنای باند، ترافیک، Colocation و در نهایت امنیت از هزینه‌های بالایی برخوردار هستند؛ ولی در صورت استفاده از سرور اختصاصی ایران اینگونه موارد  در مقایسه با سرورهای خارجی کاهش خواهد یافت.

خرید سرور اختصاصی ایران
سرور اختصاصی ایران؛ یک انتخاب ویژه برای مدیران سایت و اپلیکیشن هایی است، که کاربر داخل ایران دارند. خرید سرور اختصاصی ایران یعنی خرید سرور با منابع کاملاً اختصاصی، پشتیبانی حرفه‌ای، سرعت‌بالا، سیستم‌عامل دلخواه و قیمت اقتصادی.

سرعت بالا؛ نیاز سایت‌های سازمانی
یکی دیگر از موارد بسیار حائز اهمیت در سایت‌های سازمانی سرعت بالاست. از آنجایی که روزانه افراد زیادی به آنها مراجعه می کنند، باید سرعت بالایی را داشته باشند تا بتوانند کارها را به درستی انجام دهند. اولین ویژگی و اولین مهمترین مشخصه سرور اختصاصی ایران همین سرعت بالا می باشد، البته لازمه سرعت استفاده از تجهیزات بروز میباشد. سرور اختصاصی ایران پارس پک با بهره گیری از دیسک‌های SSD و پردازنده Xeon e5 توانسته سطح بالایی از سخت افزار را فراهم کند.

هزینه پایین ارتباطی برای کاربران 
همچنین سایت هایی که به صورت سازمانی در حال فعالیت هستند، مراجعه کنندگان زیادی را به خود می بیند. از این رو اگر این سایت‌ها از سرورهای اختصاصی ایران استفاده کنند، می توانند در هزینه ورود خود صرفه جویی کنند. چرا که از شبکه‌های داخلی برای ورود خود استفاده می کنند. از این رو هزینه‌های آن‌ها نسبت به سرورهای خارجی کاهش خواهد یافت. همین مورد می توان یک مزیت ویژه برای سرورهای داخلی به حساب بیاید. 

پایداری و کیفیت در ارتباط؛ مزیتی دیگر برای سرور اختصاصی ایران
از دیگر مزیت‌های سرور اختصاصی ایران که باعث شده است تا سایت‌های سازمانی استفاده از آن را ترجیح بدهند، پایداری و کیفیت در ارتباط است. این دو ویژگی در سرورهای خارجی نیز مشاهده می شود اما به میزان موارد داخلی نمی باشند. 
از آنجایی که این سایت‌ها از شبکه‌های داخلی استفاده می کنند، پایداری بیشتری را با خود به همراه دارند؛ همچنین می توانند امنیت بالاتری را نه تنها برای کاربران بلکه برای اطلاعات موجود در سایت فراهم نمایند. 

Iran Access چه ویژگی هایی را با خود به همراه دارد؟
یکی از ویژه ترین و منحصر به فردترین مواردی که در سرور اختصاصی ایران می تواند وجود داشته باشد، Iran Access است. این عبارت یک اصطلاح به شمار می رود که تحت عنوان "شبکه داخلی مخابرات ایران" خوانده می شود. اگر این ویژگی را در سرور خود فعال کنید، می توانید به مزیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کنید که از آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • سرعت شبکه بسیار بالاست. 
    امنیت بالایی را شاهد خواهید بود. 
    از هزینه پایینی برخوردار است. 
    حمله‌های دیگر شبکه‌های جهانی مانند هک بر روی سرور شما تاثیری نخواهد داشت. 
    همچنین با مشکل قطعی اینترنت مواجه نخواهید شد. 
جمع بندی
سرور اختصاصی ایران مزیت هایی برای سایت‌های سازمانی دارد که در این مقاله به این موضوع پرداخته شد. این سایت‌ها برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار هستند، از این رو باید تمامی استانداردهای موجود برای آن‌ها رعایت شوند تا نه تنها امنیت بالایی را برای آن‌ها فراهم کنند، بلکه در صورت ورود کاربران به آن از سرعت بالا بهره ببرند. تمامی آن‌ها با وجود سرور اختصاصی ایران فراهم خواهد شد.