به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۱۸۶۲۴

کایرا نایتلی در نقش یک پلیس نیویورکی

گروه فرهنگی: کایرا نایتلی، بازیگر بریتانیایی، بار دیگر به سراغ تلویزیون رفت تا یک گام بزرگ دیگر در دوران ‌کاری‌اش بردارد.
کایرا نایتلی در نقش یک پلیس نیویورکی
کایرا نایتلی، قراردادی امضا کرد تا در اقتباسی تلویزیونی از رمان «تایپیست دیگر» نوشته سوزان ریندل بازی کند. این اقتباس در قالب سریال برای هولو انجام می‌شود.اینه چایکن، خالق «جهان ال» برای نوشتن فیلمنامه انتخاب شده و به عنوان تهیه‌کننده و خالق این سریال هم حضور خواهد داشت.تلویزیون سرچلایت و تلویزیون فاکس قرن بیستم نیز تهیه‌کننده این سریال برای هولو خواهند بود.این سریال با تمرکز بر شخصیت «رز» ساخته می‌شود که تایپیست اداره پلیس است که جلب دنیای همکار جدیدش اودیل (با بازی نایتلی) می‌شود. در نهایت وقتی جرمی رخ می‌دهد، روشن نیست که کدامیک از این دو زن بیشتر در آن دخیل بوده‌اند.داستان این سریال در نیویورک می‌گذرد و تریلری روانشناسی و پرتعلیق است که مضامینی چون هویت، طبقه، وسواس و تمایلات مختلف را روایت می‌کند.چایکن پیش از این هم با هولو همکاری داشت و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال پرطرفدار «داستان ندیمه» فعالیت کرده بود.
ریندل نویسنده داستان اصلی نیز به عنوان تهیه‌کننده در کنار چایکن و نایتلی همکاری خواهد کرد.نایتلی به تازگی برای فاکس قرن بیستم در «بدرفتاری» بازی کرد بود که درباره رقابت‌های انتخاب دختر شایسته دنیا در سال ۱۹۷۰ است. وی به تازگی در نقش کولت، نویسنده مشهور فرانسوی در فیلمی به همین نام بازی کرده است. او بازیگر شخصیت جوان کلارک در فیلم «بازی تقلید» در کنار بندیکت کامبربچ هم بود. این نخستین حضور نایتلی در یک سریال پس از بازی در سریال «ناکجاآباد» در سال ۲۰۱۱ است. وی پیش از آن نیز در سریال «دکتر ژیواگو» در سال ۲۰۰۲ بازی کرده بود.
برچسب ها: سینمای جهان