کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درب کرکره پارکینگ و آرام بند درب حیاط

25 خرداد 1399 ساعت 15:25

گروه کسب و کار:


بالا بردن امنیت آپارتمان های مسکونی و اداری
جهت بالا بردن امنیت درب های ورودی ساختمان ها ابتدا باید با انواع ساختمان آشنا شویم.
1.ساختمان های جنوبی و غربی
2.ساختمان های شمالی و شرقی
تفاوت ای دو نوع ساختمان در وجود حیاط ساختمان در جلو و یا پشت ساختمان است.
اگر ساختمان شما جنوبی و یا غربی باشد ، حیاط آن پشت می باشد و جهت افزایش ایمنی لازم است آرام بند درب ورودی به درب نفر روی آن نصب کنید.
ولی اگر ساختمان شما شمالی ، شرقی باشد ، حیاط آن جلو می باشد و جهت افزایش ایمنی لازم است علاوه بر آرام بند درب حیاط ، درب کرکره ای پارکینگ نیز نصب شود تا سارقان نتوانند از داخل حیاط به محل پارک خودروها دسترسی داشته باشند.
در ادامه به ترتیب ابتدا با آرام بند وروردی آشنا می شوید و سپس مشخصات و قیمت درب کرکره ای پارکنگ  شرح داده خواهد شد.
 
آرام بند درب ورودی
اگر ساختمان جنوبی /غربی باشد ، دقیقاً بالای درب نفررو واحد آپارتمانی واقع شده است و بهتر است آرام بندی خریداری شود که با کمترین صدا در را ببندد.
پس اگر شما از قفل برقی یوتاب ، سیزا ، کاویان و ... استفاده کرده اید بهتر است از آرام بند های 3 مرجله ای دارای ضربه نهایی استفاده کنید تا با صدای کمتری در بسته شود.
ولی اگر ساختمان شما شمالی /شرقی است ، بین درب حیاط و واحد های آپارتمانی ، یک حیاط واقع شده است و اندکی فاصله بیشتر است و در نتیجه خرید آرام بند های 2 مرحله ای نیز چندان مشکل ساز نیست.


توجه داشته باشید برای به حداکثر رساندن ایمنی ساختمانهای شمالی و شرقی بهتر است علاوه بر درب حیاط ، به ورودی لابی نیز آرام بند و قفل مناسب متصل شود تا در صورتی که دزدها به هر شکلی وارد حیاط شدند ، نتوانند وارد ساختمان بشوند.
قیمت آرام بند درب ، برای درهای دارای قفل برقی گران تر است ، زیرا ناچار هستند از جک های سه مرحله ای خریداری نمایند.
 
درب کرکره برقی پارکینگ
برای ساختمان های جنوبی و غربی معمولاً کرکره برقی بعنوان درب اصلی ورودی از کوچه نصب می شود.
ولی برای ساختمانهای شمالی و شرقی معمولاً ابتدا یک درب لولایی از کوچه به داخل پارکینگ باز می شود و سپس برای امنیت بیشتر ، یک درب کرکره ای نیز ریز پیلوت ساختمان و جهت ورود به فضا و محوطه پارک خودروها نصب می شود.
قیمت کرکره برقی چه برای ساختمان شمالی ، جنوبی ، شرقی و غربی باشد تفاون خاصی با یکدیگر ندارد و می توانید از طریق شماره تلفن پایین استعلام قیمت بگیرید:


تماس :  02191024104
نکته ای که درباره کرکره برقی دربهای شمالی ، شرقی باید اشاره کنیم این است که می توان با قرار دادن یک مدار گیرنده خاص داخل باکس کنترلی جک پارکینگ ، هر دو درب پارکینگ را با یک ریموت باز و بسته نمود.
مثلاً با زدن کلید 1 ریموت جک درب لولایی فرمان بگیرد و با زدن کلید 2 ریموت کرکره برقی فرمان بگیرد.
اگر مدار گیرنده خاص جک پارکینگی را خریداری نکنید ، ناچار هستید از 2 عدد ریموت کنترل استفاده کنید که با یکی در کوچه و با دیگری کرکره رمپ یا پایلوت را حرکت دهید.

خرابی کرکره برقی پارکینگ
با توجه به تجربه مهندسین دیدبان ، قیمت و خرابی و جاگیری کرکره برقی پارکینگ بسیار کم تر از جک های برقی پارکینگ بهمراه درب اهنی است و از هر نظر که فکرشو کنید نصب کرکره برقی برای درب دوم و اول پارکینگ کاملاً توجیح فنی و اقتصادی دارد.
 


کد مطلب: 218976

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/218976/درب-کرکره-پارکینگ-آرام-بند-حیاط

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir