به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۲۱۹۰۶

آرزویم رواج آزادی اندیشه در کشور است

گروه فرهنگ وهنر: نشست صمیمانه معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی قلم دارای نشان درجه هنری در حالی برگزار شد که سخنان استاد محمود حکیمی مورد توجه همه قرار گرفت.
آرزویم رواج آزادی اندیشه در کشور است
محمود حکیمی نویسنده و محقق در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور دکتر سیدعباس صالحی در سمت معاون فرهنگی ارشاد گفت: بنده قبل از اینکه اینجا و در این محفل خدمت آقای صالحی برسم، حدود ده دقیقه در دفتر ایشان حضور پیدا کردم و در همان مدت کم به این نتیجه رسیدم که ایشان انسانی کتاب‌دان، کتاب‌شناس، و نویسنده شناس هستند. این نویسنده افزود: سال‌ها پیش و در کتابی را راجع به امام حسین(ع) نوشتم که وزیر ارشاد وقت به بنده لوح تقدیری دادند و من را به عنوان خادم فرهنگ عاشورا معرفی کردند، اما چند وقت قبل که برای مصاحبه با بنده به منزلم آمدند این تقدیرنامه را در صدر سایر تقدیرنامه گذاشته بودم، از من خواستند تا آن تقدیر نامه را بردارم چون به امضای آقای مسجد جامعی بود اما بنده این کار را نکردم. حکیمی با ابراز این که آروز دارم یک نوع آزادی اندیشه در کشور رواج پیدا کند، ادامه داد: خدا را شکر، نزدیک به 100 روز است که این آزادی را می‌بینیم همه دوستانی که در اینجا هستند می‌دانند که فرهنگ دینی فقط در یک جامعه آزاد رشد پیدا می‌کند.
مرجع : خبرآنلابن

عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۵۰
انشاءالله که شاهد آزادی آقای دکترغروی باشیم .اندیشه رابااندیشه بایدنقدکردوگرنه بازندانی کردن آن جلوی رشدآنرانمیتوان گرفت. (172829)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۰۲
اگر قانون اساسی به درستی اجرا می شد الآن نباید آرزوی رواج آزادی اندیشه در کشور را داشتیم بلکه خود بخود حقوق مردم داده می شد ولی می دانیم که آزادی اندیشه در کشور برای عده ای هزینه بسیار گزافی دارد که راضی به انجام آن نمی شوند . (172837)
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۵۸
قبلش نمی دیدی!!!!! (172899)