به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۲۰۳۵۸

این خوراکی‌ها را هر روز بخورید تا لاغر شوید!

این خوراکی‌ها را هر روز بخورید تا لاغر شوید!
گروه علمی: ‌در حالی که عوامل بسیاری در افزایش وزن بدن نقش دارند: از جمله سن، جنس، ژنتیک و ورزش، انتخاب مواد غذایی مناسبلازم نیست که حتما از برنامه‌های موسوم به سم زدایی بپردازید، انتخاب ساده شیوه زندگی می‌تواند تأثیر بزرگی در رسیدن به اهداف سلامتی داشته باشد. ورزش، مدیریت استرس و انتخاب مواد غذایی همگی عوامل مهمی برای مقابله با چاقی هستند.اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید، می‌توانید هر روز برخی خوراکی‌ها را به رژیم خود بیفزایید:
فلفل تند
اضافه کردن فلفل به غذای شما ممکن است به بدنتان کمک کند که روزانه حدوداً ۵۰ کالری اضافی بسوزاند. با تشکر از capsaicin، یک ماده شیمیایی موجود در فلفل‌های فلفل قرمز، که ممکن است این نقش را در بدن شما داشته باشد. این ماده شیمیایی ممکن است مسئول این اثر متابولیکی مثبت باشد.
قارچ
استفاده روزانه از قارچ می‌تواند یک عمل عالی برای کاهش وزن باشد. این خوراکی کم کالری و کم چربی است. قارچ‌ها برای اضافه شدن به سالاد یا به عنوان مکملی در کنار غذا بسیار جذاب هستند. قارچ همچنین به طور طبیعی حاوی فیبر است که به افراد کمک می‌کند احساس سیری و رضایت بیشتری کنند.
گریپ فروت
هنگامی که افراد سعی در کاهش وزن دارند، نگران مصرف قند‌های طبیعی هستند و حتی از خوردن میوه خودداری می‌کنند. گرچه گریپ فروت حاوی شیرینی طبیعی است، مصرف نیمی از این میوه قبل از خوردن غذا با کاهش وزن مرتبط است.
چای
برخی نوشیدنی‌ها نیز به کاهش وزن ما کمک می‌کند. در حالی که نوشیدن نوشابه با افزایش وزن مرتبط است، انتخاب نوشیدنی‌هایی مانند چای سبز ممکن است از یک متابولیسم سالم حمایت کند و به نوبه خود، از اهداف کاهش وزن حمایت کند.
آووکادو
آووکادو یک گزینه عالی برای مصرف میوه تازه است که به تقویت مصرف فیبر کمک می‌کند. فیبر در رژیم غذایی بخش عمده‌ای از نیاز روزانه شما را تامین می‌کند و سرعت هضم را کند می‌کند. این باعث می‌شود احساس سیری و سلامتی را همزمان حس کنید. این میوه ارزشمند ممکن است اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کرده و گرسنگی را سرکوب کند.، روشی است که کمک می‌کند لاغر شوید.
برچسب ها: لاغری چای فلفل