به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۲۲۰۵۰۱
گل‌محمدی:

هیچ صحبتی با کریم انصاری‌فرد نشده است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شروع مجدد مسابقات فوتبال خوشحال است.
هیچ صحبتی با کریم انصاری‌فرد نشده است
به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم برابر پیکان اظهار کرد:‌ خوشحالیم که بعد از چند ماه تعطیلی فردا بازی می‌کنیم. این مدت، ماه‌های بدی برای فوتبال بود اما خدا را شکر تصمیمات خوبی برای ادامه مسابقات گرفته شد. ما سعی کردیم با توجه به ۳ ماه تمرین نکردن، روی کارهای بدنی و تاکتیکی کار کنیم. چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم. بازیکنان نسبتا آماده هستند. فردا بازی حساسی داریم. تیم پیکان هم در انتهای جدول است و به نظرم در این مدت خیلی خوب آماده شده است. مربی و بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. بازی دشواری است و باید تمرکز زیادی داشته باشیم و از موقعیت‌ها استفاده و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.او درباره هماهنگ شدن بازیکنان بعد از چند ماه تعطیلی هم گفت: فکر می کنم هیچ تیمی نمی‌تواند به صورت صد درصد برای اولین مسابقه آماده باشد. باید چند بازی بگذرد و بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. چند بازی دوستانه داشتیم و سعی کردیم بازیکنان را در جو مسابقه قرار دهیم. من نسبتا از شرایط راضی هستم. مشکلاتی هم مثل اوساگونا داشتیم. استوکس را هم که قبلا از دست داده بودیم و رسن هم دیر به ما اضافه شد. انصاری را هم به خاطر مصدومیت از دست دادیم و جایش واقعا خالی است. بازیکنان ما آن قدر انگیزه دارند که برای بازی فردا عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.سرمربی پرسپولیس درباره غیبت مهدی ترابی هم بیان کرد:‌ ترابی هم ۴ کارته است و به جز او چند بازیکن خوب دیگرمان را هم در اختیار نداریم.

گل‌محمدی که با برنامه تهران ورزشی صحبت می‌کرد در پاسخ به این پرسش که آیا نگرانی بابت شروع مسابقات و پروتکل‌های بهداشتی دارد یا خیر؟ گفت: من نگران پروازها هستم. آن چیزی که در تصاویر دیدم و خودم هم یک پرواز در این مدت داشتم نشان می‌دهد که شرکت‌های هواپیمایی، پروازهای‌شان را با حداکثر ظرفیت انجام می‌دهند. به نظر من در فضای بسته هواپیما خطر زیادی وجود دارد. این نگرانی را دارم. متاسفانه رعایت نمی‌شود. نه فقط برای ما بلکه برای بقیه مردم هم ممکن است باعث دردسر شود.وی درباره شانس قرمانی تیمش هم اظهار کرد: من هر روز با بازیکنان درباره این موضوع صحبت می‌کنم که درست است که ما ۱۰ امتیاز اختلاف داریم ولی هیچ تضمینی برای قهرمانی ما وجود ندارد. مهم‌ترین بازی فصل ما برابر پیکان است و باید با تمرکز بالا به زمین برویم و بازیکنان نباید فکر کنند که از الان قهرمان هستند. بازیکنان ما به سطحی رسیده‌اند که از لحاظ ذهنی خیلی قوی هستند و شرایط را درک می‌کنند. می‌دانیم بازی سختی داریم و پیکان هم دنبال گرفتن امتیاز است و تلاش می‌کند و می‌جنگد و این کار ما را سخت می‌کند. ما هم مشکلاتی نظیر مصدومیت و محرومیت داریم. باید پر تلاش باشیم تا سه امتیاز را بگیریم.سرمربی پرسپولس درباره وضعیت بیرانوند هم توضیح داد:‌ نمی‌توانم دقیق بگویم که بیرانوند تا پایان بازی‌ها کنار ما می‌ماند یا نه چون بستگی به تیم بلژیکی دارد. او برای رفتن بلیت گرفت ولی متاسفانه پروازش انجام نشد و نمی‌دانم چه اتفاقی میفتد. من در این مساله هیچ اطلاع دقیقی ندارم و فکر می‌کنم بستگی به تیم آنتورپ دارد. فعلا هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. بیرانوند هم به من گفت که هر وقت آنتورپ بلیت بفرستد می‌رود و فعلا این اتفاق نیفتاده است.

گل‌محمدی درباره احتمال جدایی سید جلال حسینی در پایان فصل هم بیان کرد:‌ حسینی آن‌قدر خوب تمرین می‌کند که هیچ کدام از ما و حتی خودش به خداحافظی از فوتبال در پایان فصل فکر نمی‌کنیم. بعضی از آدم‌ها دوست دارند برای تیم حاشیه درست کنند و صحبت‌های بی‌ربطی می‌کنند. من در هر تیمی که کار می‌کنم اصرار دارم کسی دنبال حاشیه نباشد. همین کار را هم انجام می‌دهیم و سرمان در کار خودمان است. هیچ صحبتی درباره خداحافظی کسی تا به حال نشده است. ۱۱ بازی دیگر در لیگ و جام حذفی پیش رو داریم. دلیلی ندارد با صحبت درباره این مسائل تیم را به حاشیه ببریم. حسینی یک یا دو سال دیگر با تیم ما قرارداد دارد.
او درباره وضعیت بشار رسن هم، گفت: او ۱۶ روز دیر به ما اضافه شد و یک هفته اختصاصی تمرین کرد و الان هم یک هفته است که تیمی تمرین می‌کند. او بازیکن تاثیرگذاری است ولی فکر می‌کنم از لحاظ بدنی شرایطش مثل بقیه بازیکنان نیست.گل‌محمدی درباره تقدیر از علی کریمی در جریان تمرین تیم رسانه ورزش هم اظهار کرد: چند روز پیش آقای فردوسی‌‍ور با من تماس گرفت تا با اهالی رسانه دیداری تازه کنیم چون من قبلا هم به تمرین تیم رسانه می‌رفتم. آن‌جا یک مراسم تقدیر برای علی آقا خیلی خوب برگزار شد. جو خیلی صمیمی و خوبی در آن مراسم حکمفرما بود. از دیدار دوستان قدیمی لذت بردیم. کریمی یکی از بزرگان فوتبال ما است.
سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت حضورش در این تیم برای فصل آینده هم توضیح داد: من فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارم.

وی درباره احتمال آمدن کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس هم گفت: من چند جلسه با باشگاه درباره نقل و انتقالات داشتم و اصرار داشتند که فهرست نفرات سال بعد را از الان بدهم. این یک کار حرفه‌ای است که هر باشگاهی انجام می‌دهد. اما من گفتم تا بازی‌ها تمام نشود وارد بازار نقل و انتقالات نمی‌شویم. آن‌قدر بازی‌های حساسی داریم که اگر ذهن ما مشغول نقل و انتقالات شود لیگ و جام حذفی را از دست می‌دهیم. دیلیل ندارد از الان ذهن بازیکنان را درگیر این مسائل کنیم. هیچ صحبتی هم با کریم انصاری‌فرد نشده است. او یک بازیکن حرفه‌ای و بزرگ است و هر تیمی دوست دارد از او استفاده کند ولی ما تا الان با او صحبتی نداشته‌ایم.او در پایان گفت: من فکر می‌کنم محیط فوتبال محیط پاک‌تری نسبت به دیگر جاهاست. در محیط فوتبال مسائل بهداشتی خیلی خوب رعایت می‌شود. بعضی‌ها در این چند وقت تا اتفاق میفتد می‌گویند به خاطر برگزاری مسابقات است. خواهش من از همه اهالی فوتبال این است که مسائل بهداشتی را راعایت کنند. فوتبال باعث نشاط اجتماعی می‌شود. از همه مسوولان که تصمیم گرفتند مسابقات برگزار شود تشکر می‌کنم. امیدوارم جوابگوی هواداران خوب‌مان باشیم. در این مدت خیلی ما را حمایت کردند.