به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۲۲۱۱۰۳

مرگ پدر و مادر و ۲ فرزند در تصادف

مرگ پدر و مادر و ۲ فرزند در تصادف
گروه حوادث: مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در تصادف رانندگی به همراه همسر و 2 فرزندش جان باخت. «بهمن آزادی »مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه همسر و دو فرزند دخترش عصر سه‌شنبه در حادثه رانندگی جان باختند.خودروی سمند بهمن آزادی در جاده بروجن - لردگان با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد و خانواده وی همگی در این حادثه جان خود را از دست دادند.در این سانحه چهار نفر سرنشین خودروی سمند ویک نفر سرنشین اتوبوس بدلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و ۲۰ نفر از سرنشینان اتوبوس هم مصدوم شدند .
علت این حادثه از سوی پلیس راه چهارمحال و بختیاری انحراف به چپ خودروی سمند اعلام شده است.بهمن آزادی از فرزندان عشایر قشقایی شهرستان گچساران بود و در میان عشایر کهگیلویه و بویراحمد محبوبیت فراوانی داشت .
آزادی با خدمت صادقانه به جامعه عشایری در استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس ،پله های ترقی را طی کرد و در آخرین پیشنهاد ،خدمت به عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد را در قامت مدیرکلی امور عشایر پذیرفت.مرحوم بهمن ازادی پیش از مدیرکلی، معاون توسعه و عمران امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد،رییس امور عشایر شهرستان های گچسا ران و شیراز را در کارنامه کاری خود داشت.
مرجع : عصر ایران