به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۴
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۲۲۳۱۴

مبارزه مجري تلويزيون با سرطان/عکس

گروه فرهنگ و هنر: ناصر خیرخواه گوینده و مجری رادیو و تلویزیون با وجود جراحی‌هایی که داشته است، خود را جزو نیروهای پا به رکاب سازمان صدا و سیما می‌داند و امیدوار است با کشیدن بخیه‌هایش بتواند به کارش برگردد.
خیرخواه که مدتی است به دلیل بیماری سرطان از فضای اجرا دور شده است، درباره آخرین وضعیت جسمانی خود اظهار کرد: پنجشنبه هفته گذشته 23 آبان همزمان با عاشورا در بیمارستان بستری شدم و شنبه 25 آبان جراحی داشتم. حالا خیلی بهتر شده‌ام و استراحت می‌کنم. وی افزود: این جراحی آخرین مرحله از درمان من بود که انشالله به خیر بگذرد. تا به امروز هشت ماهی می‌شود که درگیر بیماری‌ام هستم و ظرف یک ماه آینده نتیجه جراحی آخرم مشخص می‌شود.



این مجری تلویزیون در پاسخ به اینکه آیا با گذشت این زمان به سرکارش برمی‌گردد؟ تصریح کرد: این روزها در منزل هستم و اگر هفته آینده بخیه‌هایم را بکشم همان وقت کار را آغاز خواهم کرد. خیرخواه در این خصوص که آیا در تلویزیون اجرا می‌کنید یا رادیو، گفت: من جزو نیروهای پا به رکاب هستم و اگر از سوی تلویزیون برای برنامه‌ای دعوت شوم اجرا خواهم کرد. من سال‌هاست در رادیو ایران کار می‌کنم و 17 سال است برنامه "راه شب" را دارم که احتمالا به همین برنامه برمی‌گردم.وی خاطرنشان کرد: البته در کنار این تدریس در دانشگاه را نیز مدنظر خواهم داشت. من در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی تدریس می‌کنم و از دانشگاه صدا و سیما نیز در رشته تهیه‌کنندگی فارغ التحصیل شده‌ام.

ناصر خیرخواه از گویندگان برتر رادیو است و اجرای تلویزیونی را نیز از سال 75 آغاز کرده است،‌ برنامه "تهران 20" در شبکه تهران و "راه شب" در رادیو ایران جزو مطرح‌ترین برنامه‌هایی است که توسط خیرخواه اجرا شده است.
مرجع : مهر

۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۱۴:۴۷
ﺧﺪا ﻫﻤﻪ ﻣﺮﻳﻀﺎ ﺭﻭ ﺷﻔﺎ ﺑﺪﻩ (174645)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۱۴:۵۸
عکسش کو؟ (174652)
۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۱۸:۱۷
انشالله شفا بيابند
امن يجيب المضطر اذا دعاه يكشف السوء
برادر ايشان هم خبرنگار / مجري تلويزيون بود و سال ٨٤ در سقوط هواپيماي هركولس c130 كشته شد (174788)
۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۱۸:۲۱
خداوند سلامتی به ایشان بدهد (174790)
۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۱۹:۴۵
الهم اشف کل مریض علی الخصوص بچه ها و بیماران سرطانی و بیماری های خاص. (174817)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۱ ۲۱:۱۳
انشاءالله خدا شفاش بده (174870)