کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکمیل دومین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای

پیروزی کارآمدان در اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای

6 مرداد 1399 ساعت 11:02

گروه اقتصادی:با پایان گرفتن دومین دوره انتخابات کشوری فروشگاه های زنجیره‌ای که روز یکشنبه 29 تیر 1399 در سالن اجلاس اتاق اصناف ایران برگزار شد اطلاعات تکمیلی در خصوص این انتخابات اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‎‌ای، با پایان انتخابات و شمارش آرای واصله، "ائتلاف اتحادکارآمد" متشکل از هیات رئیسه دوره نخست این اتحادیه که با شعار "نوین سازی نظام توزیع" وارد انتخابات شده بودند برنده نهایی این انتخابات شد و آقایان: امیرخسرو فخریان, مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با 52 رای به عنوان رئیس اتحادیه، مهدی عارفی داریان مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان با 44 رای نایب رییس اول، حسین مدرسی فر مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف سپه با 43 رای نایب رییس دوم، محمد علی خراسانی فردوانی مدیرعامل شرکت آروین بازار پارس برند وین مارکت با 42 رای دبیر و منصور عالی پور مدیرعامل شرکت بازرگانی سامان اندیشان امرتات برند هایپرمی با 41 خزانه دار هیات مدیره و آقای ابراهیم طلائی عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف محلی ایران با 38 رای به عنوان بازرس اتحادیه انتخاب شدند.
 در این دوره از انتخابات که در فضایی دلپذیر و رقابتی و با حضور کاندیداهای ائتلافی و مستقل برگزار شد، آقایان رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با 27 رای و فرزین کاویانی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای همسایه آریا برند شیرین عسل با 24 رای به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم هیات مدیره انتخاب شدند. 
 گفتنی است پس از مشخص شدن نتیجه نهایی دومین دوره انتخابات اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، امیرخسرو فخریان رئیس اتحادیه به نیابت از منتخبین، در پیامی صمیمانه از حضور پرشور اعضای اتحادیه تشکر و قدردانی نموده و کلیه کاندیداهای ائتلاف رقیب و اعضای اتحادیه را به مشارکت در تحقق اهداف اتحادیه دعوت کرد.
 متن پیام رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای به این شرح است:
 بسمه تعالی
 اعضای محترم اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛
 کاندیداهای محترم ائتلاف رقیب؛
 کاندیداهای محترم مستقل؛
 خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق خود را نصیب اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای کرد تا دومین دوره انتخابات این اتحادیه در فضایی پرشور و رقابتی برگزار گردد و اعضای دومین دوره هیات مدیره با رای آگاهانه اعضا، انتخاب شوند. امیدوارم لطف و عنایت خداوند متعال در ادامه راه نصیب منتخبین شود تا ایشان بتوانند در سایه انتقادات، پیشنهادات و همدلی سایر اعضا، در دوره پیش رو، خدمتگزارانی صدیق برای این اتحادیه و اعضای شریف آن باشند. بر خود لازم می‌بینم به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور و به نمایندگی از ائتلاف منتخب، از همه اعضای محترم اتحادیه، کاندیداهای ائتلاف رقیب، کاندیداهای مستقل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی نموده و دست یاری به سوی همگی شما برای پیشبرد اهداف اتحادیه دراز نمایم. قطعا تحقق برنامه‌های اتحادیه، مرهون همدلی همه اعضای اتحادیه است.
 از خداوند بزرگ توفیق کلیه اعضای محترم اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای را در خدمت به میهن عزیزمان خواستارم.
 امیرخسرو فخریان
 99.04.29
 


کد مطلب: 224826

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/224826/پیروزی-کارآمدان-اتحادیه-فروشگاه-های-زنجیره-ای

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir