به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۲۲۶۰۷۵

شایعات احضار و خانه نشینی آذری جهرمی

گروه سیاسی: روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان اخبار خیالی قهر وزیر آذری جهرمی شایعات مربوط به «احضار» و «خانه نشینی» وزیر ارتباطات را بررسی کرد و نوشت‌: ظهر روزگذشته بود که کانال‌های تلگرامی‌، خبر از قهر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از این وزارتخانه داده و مدعی شدند دلیل این مهم، احضار محمدجواد آذری جهرمی به دادستانی و «اثبات» تخلفات او بوده است.
شایعات احضار و خانه نشینی آذری جهرمی
خبری که پیش از آنان نیز چند باری در مقاطع مختلف از جانب کاربران ارزشی در شبکه اجتماعی توییتر مطرح شده و البته هربار به نوعی تکذیب شده بود ولی این بار ماجرا از آن جهت حائز اهمیت بود که بخشی از روایت ارایه شده توسط آنان واقعیت داشت که البته با تحریفی آشکار، همراه شده بود؛ تحریفی که می تواند ریشه در مشکلات پیشین این نهادها با وزیر ارتباطات و به طور کلی مقوله اینترنت در ایران داشته باشد. کانال های تلگرامی منتسب به یک نهاد در خبر خود، مدعی احضار وزیر ارتباطات به دادسرا شده و به نقل از منابع خود – بدون ذکر نام آنها- نوشته اند که «طبق خبرهای رسیده، آذری جهرمی به خاطر تخلفات گسترده در وزارت ارتباطات جهت پاسخگویی به دادستانی تهران احضار شده است. آذری جهرمی بعد از سوالات مستند دادستان، نمی تواند نسبت به تخلفات صورت گرفته، پاسخ دهد. دادستان باتوجه به وزیر بودن او دستور بازداشت آذری جهرمی را صادر نمی کند ولی به او هشدار می دهد که باید تخلفات را اصلاح کند وگرنه با او برخورد خواهد شد. گفته شده آذری جهرمی بعد از این قضیه به جای اصلاح رفتار خود، قهر می‌کند و دیگر به وزارت ارتباطات نمی‌رود و خانه‌نشین می‌شود!البته این خبر نیز از سوی مدیر روابط عمومی وزاتخانه تایید شده و گفته شده که دلیل نیامدن وی به وزارتخانه کسالت حال وی گزارش شده است .
از قوه قضائیه نیز انتظار می رود همچنان که به تخلفات برادر رئیس جمهور، دختر وزیر، داماد وزیر و… رسیدگی کرد، رسم ناصواب و غیرعقلانی عدم محاکمه مسئولان در دوران مسئولیت را کنار زده و در دادگاهی علنی به تخلفات وزیر ارتباطات رسیدگی کند.لازم به ذکر است تاکنون اسنادی مبنی بر سواستفاده  نزدیکان جهرمی  منتشر شده است.


 
برچسب ها: آذری جهرمی