به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۲۲۷۴۱۸
یک نماینده مجلس: آخوندی چندماه است از کشور خارج شده است!

واکنش آخوندی به ادعای یک نماینده مجلس

گروه سیاسی: یک نماینده مجلس مدعی شد: آخوندی (وزیر سابق راه) به بهانه کرونا چند ماهی است از کشور خارج شده‌، پرونده او تشکیل شده و انتظار داریم که قوه قضائیه عادلانه و محکم رفتار کند.
واکنش آخوندی به ادعای یک نماینده مجلس
به گزارش فارس، ابوالفضل ابوترابی در خصوص توئیت اخیر خود مبنی بر شکایت از بیژن زنگنه و عباس آخوندی اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شکایت‌نامه را امضا و آماده کرده و هفته آینده تقدیم قوه قضائیه خواهیم کرد. نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون افزود: امروز ما با پدیده‌ای به نام ترک فعل مواجه هستیم‌ که افراد طی آن اجازه نمی‌دهند کارهای بزرگ در مملکت انجام شود و این کارهای بزرگ در آینده مانند بهمنی بر سر مردم خراب می‌شوند و آن‌ها را نسبت به نظام و کشور بدبین خواهند کرد. وی ادامه داد: یکی از این اقدامات، توقف ۶ ساله ساخت مسکن و بی‌تدبیری وزیر وقت یعنی آقای آخوندی در خصوص عدم توسعه ساخت مسکن بود که امروز مستأجران را ناراضی و نسبت به نظام هم بدبین کرده است. ابوترابی تصریح کرد: وزیر نفت نیز تمام اقدامات بزرگ نفتی ما که باعث می‌شد از وابستگی به نفت خام جدا شویم و به سمت فراورده آن حرکت کنیم را متوقف کرده است. نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: این دو مورد از بزرگترین ترک فعل‌های وزرای مذکور بود و همان‌طور که رئیس قوه قضائیه ترک فعل را جرم دانستند، این اقدامات جرم محسوب می‌شود. وی خاطرنشان کرد: صراحت وزیر نفت این بود که در ایران ساخت پالایشگاه نفتی مقرون به صرفه نیست،‌ بنابراین لازم است که فروش نفت خام داشته باشیم.
ابوترابی افزود: در نتیجه امروز می‌بینیم که در تحریم‌ها چگونه نفت خام ما را نمی‌خرند و اگر سپاه و در دولت گذشته ۸۵ درصد از پالایشگاه ستاره خلیج فارس را نساخته بودند، به دلیل اینکه واردات بنزین هم نداریم، امروز ما با بحران بنزین روبه رو بودیم. نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون اضافه کرد: تمام همسایه‌های اطراف کشور نیز بر اثر عملکرد وزیر نفت و به دلیل مسائل گاز و نفت رابطه مناسبی با ما ندارند و در رابطه با کشورهای همسایه دچار مشکلات اساسی شده‌ایم؛ تمام این موارد باعث شد که ما به سمت استیضاح وزیر نفت و محاکمه هر دو حرکت کنیم.

تکمیلی
واکنش آخوندی به سخنان ابوترابی (نماینده مجلس) که گفته بود آخوندی فرار کرده است