به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۲۷۶۵۴

علاقه زیادی دارم تا در دربی حضور داشته باشم

علاقه زیادی دارم تا در دربی حضور داشته باشم
گروه ورزشی: با نزدیک شدن به پایان مسابقات لیگ نوزدهم هواداران تیم استقلال تهران همانند چندفصل اخیر نگرانی‌های فراوانی از بابت جدایی بازیکنان کلیدی تیمشان داشته‌اند. با وجود اینکه آبی‌ها طی فصول اخیر با فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی نتوانسته بازیکنان ارزشمند خود را حفظ کرده و در مقابل بازیکنان ارزشمندی را جایگزین آنها کنند نگران هستند که این فصل هم شاهد قصه‌های تکراری از سوی مدیران باشگاه باشند.یکی از بازیکنان کلیدی که استقلالی‌ها بسیار امیدوار هستند تا در فصل آتی نیز شاهد نقش آفرینی اش در خط حمله باشنپ، شیخ دیاباته مالیایی است. مهاجم بلند قامت استقلال که از ابتدای فصل اخیر با نظر آندره آ استراماچونی به تهران آمده بود تا به امروز ۱۳ گل در لیگ به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان است.دیاباته از حضور در تهران خوشحال است و ابراز امیدواری می‌کند تا به همراه آبی‌ها در پایان یک فصل نفس‌گیر بتواند به عنوان جام قهرمانی در جام حذفی دست یابد. 

نتوانستید مقابل پیکان به پیروزی برسید؟
بازی خوبی را انجام دادیم و چند موقعیت گلزنی داشتیم که از دست رفت. تیم مقابل هم شرایط خوبی داشت و برای امتیاز گرفتن به میدان امده بود. تلاش می کنیم در بازی اخر پیروز شده و مسابقات را با برد به پایان برسانیم.

استقلال در جام حذفی با پرسپولیس رو به رو شد؟
این قرعه سخت و بزرگی است. پرسپولیس به قهرمانی لیگ رسیده و تیم قایل احترامی است. علاقه زیادی دارم تا در این بازی بتوانم حضور داشته باشم چرا که در دو مسابقه این فصل هم به دلیل مصدومیت غایب بودم. مطمئنا در حال حاضر بازی‌های لیگ برای ما اهمیت دارد و پس از آن به پرسپولیس فکر می‌کنیم.

فکر می‌کنی استقلال بتواند قهرمان جام حذفی شود؟
قرعه سختی پیش رو ماست و مسلما بازی‌های آسانی پیش رو نداریم. کیفیت و تلاش بازیکنان و کادرفنی ما این است که در این فصل به جام دست پیدا کنیم و مطمئنا اگر استحقاق آن را داشته باشیم به جام دست پیدا می‌کنیم.

وضعیت قراردادت با استقلال چطور است؟
من قرارداد دو ساله دارم و بازیکن استقلال هستم. فعلا تمرکزمان روی بازی‌های پیش رو است و به این مسائل فکر نمی‌کنم. موفقیت استقلال تنها دغدغه فعلی من است و فکر دیگری به غیر از این ندارم.
برچسب ها: شیخ دیاباته