به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۲۸۰۱۶

بازیگر سریال هم‌گناه کشف حجاب کرد/تصاویر

بازیگر سریال هم‌گناه کشف حجاب کرد/تصاویر
گروه فرهنگی: آیتک جاویدنژاد بازیگری را با فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال ۱۳۹۴ بطور حرفه ای شروع کرد.
چکیده ای از بیوگرافی آیتک جاویدنژاد
نام: آیتک جاویدنژاد
تاریخ تولد: ۸ مهر ۱۳۷۲
حرفه: بازیگر
تحصیلات: کارشناسی ارشد طراحی لباس و پارچه
آیتک جاویدنژاد فرزند معمار و طراح دکوراسیون معروف، زاده ۸ مهر ۱۳۷۲ در تهران است.او دارای یک خواهر به نام آیناز است و مسلط به زبان انگلیسی است.خانواده پدری آیتک جاویدنژاد تقریباً همه معمار هستند. یکی از معماری های برجسته پدر آیتک طراحی مرکز خرید و سینمایی کوروش در تهران است.باتوجه به معمار بودن اکثر اعضای خانواده شرایط معمار شدن برای آیتک جاویدنژاد هم آماده بود ولی او مسیر دیگری را انتخاب کرد.

خانم جاویدنژاد کارشناسی ارشد طراحی لباس و پارچه را دارند. آیتک جاوید نژاد ابتدا آموزش های بازیگری را در یک دوره کلاس های آموزشی مسعود کیمیایی که به صورت آزاد برگزار شد گذرانده است. او بازیگری را با فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال ۱۳۹۴ بطور حرفه ای شروع کرد.آیتک جاویدنژاد در مجموعه خانگی هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در کنار سوپراستارهای سینمای ایران از جمله پرویز پرستویی و هدیه تهرانی و ... به ایفای نقش پرداخته است.
فیلم های آیتک جاوید نژاد
- سریال هم گناه (1398)
- فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان (1397)
- فیلم یک دزدی عاشقانه( 1394)
خانم جاوید نژاد علاوه بر بازیگری، در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و استایل و با توجه به تناسب اندام و چهره خاص ایشان باعث شده تا فعالیت های مدلینگ و تبلیغاتی انجام دهد. از دیگر فعالیت های مدیریت آتلیه است و یک آتلیه دارد.با اتمام سریال هم گناه ویدئویی از این بازیگر پخش شده است که با پیوستن به یک شبکه فارسی زبان کشف حجاب کرده است.
مرجع : کافه سینما