به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۲۸۰۲۲

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-تهران

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-تهران
گروه جامعه:مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، گفت: در حال حاضر در محورهای شمالی مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.ایمان محرابی‌نیا  در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.
 
* بیشترین تردد جاده‌ای بین ساعات 18 تا 19 
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد تعداد 2236 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 0.4 درصد افزایش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* پنج جاده که به دلیل کاهش ایمنی مسدود است
وی بیان کرد: در حال حاضر پنج  جاده شامل محور رامیان - اولنگ -  شاهرود، جاده شهداد - نهبندان، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر و محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 به دلیل کاهش ایمنی مسیر مسدود است.

‌* آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور 
محرابی‌نیا افزود:‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ ‌کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین، پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* تردد روان در محورهای تهران-شمال
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

* بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران
وی با اشاره به بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران، گفت: در حال حاضر در محورهای شمالی مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

*  ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران
محرابی‌نیا از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک خبر داد.
برچسب ها: ترافیک جاده