به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۲۸۲۵۶

اعلام رسمی نامزدی جو بایدن برای انتخابات آمریکا

اعلام رسمی نامزدی جو بایدن برای انتخابات آمریکا
گروه بین الملل: رویدادی که انتظارش می‌رفت رسمیت پیدا کرد: جو بایدن به طور رسمی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر آینده رقیب اصلی دونالد ترامپ خواهد بود. اکثریت بدنه حزب از این سیاستمدار ۷۷ ساله پشتیبانی می‌کند.
دموکرات‌های آمریکا طی مراسمی جو بایدن را به طور رسمی نامزد اصلی خود در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سوم نوامبر آینده اعلام کردند که باید در برابر دونالد ترامپ (۷۴ ساله) رقابت کند. جو بایدن با کلمات پرهیجانی از نامزدی خود استقبال کرد و تردیدی باقی نگذاشت که پنجشنبه در آخرین روز گردهمایی دموکرات‌ها نیز رسما نامزدی در انتخابات را قبول خواهد کرد.
در دومین روز گردهمایی این حزب، جیمی کارتر (دوره ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱) و بیل کلینتون (۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱) رؤسای جمهور پیشین حمایت کامل خود را از جو بایدن اعلام کردند.
کارتر در پیامی صوتی گفت: «بایدن تجربه و بصیرت و توانایی کامل دارد تا ما را به هم پیوند دهد و عظمت آمریکا را بازآفرینی کند.» او افزود اطمینان دارد که جو بایدن در خدمت به آمریکا صادق و مصمم است.بیل کلینتون به شدت از دونالد ترامپ  انتقاد کرد. او در پیامی ویدیویی گفت: «ما در روزگاری زندگی می‌کنیم که کاخ سفید باید ستاد فرماندهی باشد اما به جای آن کانون آشوب و اغتشاش شده است».به گفته کلینتون: «در کاخ سفید مدام آشوب حاکم است و فقط یک چیز تغییر نمی‌کند: تصمیم ترامپ به گریختن از مسئولیت و انداختن تقصیر به دوش دیگران».
برچسب ها: بایدن ترامپ