کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازگشت ساعت معاملات بورسی به روال سابق

30 مرداد 1399 ساعت 1:13


گروه اقتصادی:ساعت معاملات بورسی که هفته گذشته با هدف جلوگیری از ایجاد اختلال در هسته دو قسمتی شده بود و تا ساعت ۱۵:۱۵ادامه داشت، از شنبه دوباره به روال عادی بازمی گردد.
به گزارش ایسنا، ساعت انجام معاملات در بازار سرمایه از روز دوشنبه ۲۷مردادماه دو قسمتی شد. بر این اساس زمان سفارش گیری کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت های چند رشته ای صنعتی و صنعت فراورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی بین ساعت ۸:۳۰ تا ۸:۴۵ و زمان انجام معاملات نیز بین ساعت ۸:۴۵ تا ۱۱:۴۵ بود.
همچنین زمان سفارش گیری صنایع فلزات اساسی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی ساعت ۱۲ تا ۱۲:۱۵ و زمان انجام معاملات نیز ۱۲:۱۵ تا ۱۵:۱۵ بود. اما عمر این اتفاق فقط دو روز بود و به گفته گودرزی-معاون بازار شرکت بورس- از روز شنبه اول شهریورماه، کلیه معاملات در بازار سهام در یک جلسه معاملاتی انجام خواهد شد. بر این اساس، ۸:۳۰ تا ۹ زمان پیش گشایش و از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ زمان معاملات نماد شرکتها خواهد بود.


کد مطلب: 228297

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/228297/بازگشت-ساعت-معاملات-بورسی-روال-سابق

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir