به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۶ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۲۲۸۷۸

پژمان جمشیدی از حضورش در تئاتر گفت

گروه ورزشی: پژمان جمشیدی که با بازی در نمایش «بادی که ترا خشک کرد‌، مرا برد» اولین حضورش را به عنوان بازیگر تئاتر تجربه می‌کند،‌ گفت: بازیگری در تئاتر خیلی شبیه فوتبال است.
این فوتبالیست که چندی پیش با بازی در مجموعه «پژمان» وارد دنیای بازیگری شده است‌ ادامه داد: وقتی پیشنهاد شد در نمایش «بادی که ترا خشک کرد،‌ مرا برد» بازی کنم، خیلی خوشحال شدم چون بازیگری تئاتر خیلی شبیه بازیکنی فوتبال است‌ و در هر دو، تماشاگر نفس به نفس با ماست و در هیچ یک از این دو، امکان اشتباه وجود ندارد. او با اشاره به علاقه‌اش به هنر تئاتر اضافه کرد: خیلی تئاتر را دوست دارم. کار در عرصه تئاتر مانند یک کلاس درس بسیار مفید است‌ و باعث می‌شود آدم دید متفاوتی نسبت به زندگی پیدا کند و من خیلی ناخودآگاه نسبت به تئاتر علاقه‌ و گرایش دارم.

جمشیدی اضافه کرد: ممکن است برخی از دوستان نظر خاصی درباره حضور من در تئاتر داشته باشند. اما خیال همه را راحت می‌کنم و می‌گویم می‌دانم کجا آمده‌ام. می‌دانم در تئاتر ما چه هنرمندان بزرگی بوده و هستند. می‌دانم بزرگترین و تاثیرگذارترین هنرمندان تصویر ما‌، بزرگان تئاتری بوده‌اند،‌ نهایت احترام را نسبت به همه این بزرگان دارم. امیدوارم حضورم در تئاتر باعث آزردگی کسی نشود و بتوانم بازی قابل قبولی داشته باشم و همه را راضی نگه دارم.

جمشیدی در پاسخ به این پرسش که بعد از سریال «پژمان» چقدر پیشنهاد بازیگری داشته است‌، گفت: پیشنهاداتی برای بازی در تله فیلم داشتم اما تئاتر را ترجیح دادم چون در تئاتر آدم‌، عیار خودش را می‌فهمد. او در ادامه به تفاوت بازیگری در تئاتر و تلویزیون اشاره کرد و توضیح داد: دو مقوله کاملا جداگانه هستند، وقتی تصمیم گرفتم تئاتر بازی کنم‌،هیچ وقت به پشت سرم نگاه نکردم و به تلویزین فکر نکردم. بازی در تئاتر خیلی ریزه کاری دارد در واقع تئاتر پدر هنرهای تصویری ماست.

این بازیکن فوتبال که در نمایش «بادی که ...» با بهاره رهنما هم‌بازی است،‌ گفت: دوستی من با خانواده قاسم خانی خیلی قدیمی است و این آشنایی در بده بستان‌های بازیگری خیلی مهم است اما بازیگری مقابل بهاره رهنما کار سختی است چون او بازیگر بسیار باهوشی است و بازیگر مقابلش باید خیلی اعتماد به نفس داشته باشد.

او در پاسخ به این پرسش که نقش‌اش در نمایش «بادی که ...» چه جذابیت‌هایی داشته که او را به پذیرش پیشنهاد بازی در این نمایش ترغیب کرده است‌، گفت: در آغاز به دلیل حضور بهاره رهنما و علی نرگس نژاد‌، این پیشنهاد را پذیرفتم. می‌دانستم حضور این نشان‌گر این نکته است که نمایش پیشنهاد شده کار قابلی خواهد بود به همین دلیل این پیشنهاد را پذیرفتم.

پژمان جمشیدی در پاسخ به این پرسش که حضور او در این نمایش چقدر برجذب تماشاگر موثر خواهد بود‌، توضیح داد: تئاتر تماشاگران و طرفداران خاص خود را دارد. شاید به خاطر بازی من در سریال «پژمان» که مورد توجه نسل جوان قرار گرفت،‌ تعدادی از تماشاگرهای جدید به دیدن تئاتر ما بیایند و من امیدوارم این شروعی باشد که تماشاگران جدیدی به تماشاگران تئاتر ما اضافه شوند و این افراد از این پس به دیدن تئاترهای روی صحنه بیایند.
مرجع : قانون انلاین