به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۲۲۸۸۰۹

آموزش ویری

گروه تکنولوژی:ارائه طراحی و مدل سازی واقع گرایانه در نرم افزارهای معماری نیاز به پردازشی قوی دارد که نرم افزار ویری این کار را با کیفیت بالا انجام‌می دهد. این نرم افزار از جمله رایج ترین نرم افزارهای رندر گیری موجود در بازار‌می باشد.
ویری در واقع پلاگینی است که برای رندر گیری حرفه ای در نرم افزارهایی مانند تری دی مکس، راینو‌، مایا، اسکچاپ و ... ساخته شده است و در کنار آن‌ها نصب‌می شود. شما بعد از مدلسازی نیاز دارید تا آن را متریال دهی کرده و نور پردازی کنید. با آموزش ویری محاسبات ریاضی و فیزیکی، نور و سایه مدل‌های طراحی شده را به صورت هر چه واقعی تر شبیه سازی‌می کند. در یک کلام ویری از آنچه در ذهن شماست تصویری واقعی به دنیای بیرون ارائه‌می دهد.

با نرم افزار ویری چه کاری‌می توان انجام داد؟
بیشترین کاربرد ویری در حوزه معماری و پرزانته‌می باشد. البته با به روز شدن و اضافه شدن امکانات جدید به این نرم افزار کاربرد آن نیز وسعت پیدا کرده است. به دلیل پردازش قوی نور و سایه و تصویر واقعی که این نرم افزار به ما‌می دهد از آن در صنعت‌های بازی سازی، فیلم سازی، تبلیغات، طراحی صنعتی و غیره نیز استفاده‌می شود. با داشتن مهارت در ویری‌می توانید مدل‌های خود را در نهایت ظرافت و واقع گرایی رندرگیری نمایید.

ویری چه قابلیت‌هایی دارد؟
در حال حاضر ویری جزء سریعترین موتورهای رندر گیری در میان نرم افزارهای موجود‌می باشد. با پلاگین ویری‌می توانید زمان رندر خود را بسیار کاهش دهید که در هزینه‌های شما تاثیر بسازیی خواهد داشت. شما با استفاده از ویری‌می توانید انیمیشنی از طراحی خود نیز ارائه نمایید که در حالت عادی و با نرم افزارهای دیگر این امر زمان بر و پر هزینه خواهد بود.
ویری با با انواع نرم افزارهای معماری مانند رینو،تری دی مکس، اسکچاپ و غیره کاملا سازگار بوده و به راحتی با آن‌ها ترکیب‌می شود. میتواند  کاملا با با نرم افزار‌های به روز آنریل انجین‌، لومیون‌، ویری‌، اینسکیپ و... برای رندرگیری سینک شود.
پلاگین ویری دارای ابزارها و تنظیمات بسیاری‌می باشد که کار نورپردازی و ایجاد سایه، متریال دهی و جایگذاری دوربین را برای شما آسان تر‌می کند.
 
 چرا از پکیج آموزش ویری دارک آفیس استفاده کنم؟
با آموزش ویری و یادگیری تمام مباحث آن‌می توانید رندر واقعی خود را به کارفرما ارائه دهید. هر چه سریعتر رندرگیری را یاد بگیرید سریعتر وارد بازار کار خواهید شد. این امر با پکیج آموزش ویری دارک آفیس میسر خواهد شد. در این پکیج شما ویری را به صورت کاملا پروژه محور خواهید آموخت. گروه آموزشی دارک آفیس تمام آموزش‌های خود را با توجه به نیازهای شما با زبانی بسیار ساده و دوستانه و از مبتدی تا پیشرفته به شما ارائه‌می کند. در طول این آموزش‌ها به شما قول‌می دهیم که متوجه نشوید که چه زمانی به پایان رسیده است! برای یادگیری ویری دیگر نگران نباشید. هر آنچه لازم دارید در اختیار شماست.
 
پکیج آموزش ویری‌، دارای 32 جلسه و 35 ساعت آموزش غیر حضوری از مبتدی تا پیشرفته را به صورت پروژه محور در اختیار شما قرار‌می دهد. تاکنون بیش از 1000 دانشجو این پکیج را تهیه کرده اند. بعد از تهیه پکیج‌های آموزشی شما از پشتیبانی نامحدود و 24 ساعته اساتید دارک آفیس برخوردار خواهید شد و با هر بار آپدیت شدن آموزش نیازی به تهیه مجدد پکیج نمی باشد. همچنین ویدئو‌های رایگان نیز در سایت موجود‌می باشد که‌می توانید کیفیت و سبک کار اساتید دارک آفیس را در آن مشاهده نمایید.
 
مجموعه دارک آفیس با داشتن کادری مجرب و اساتید حرفه ای و با توجه به نیاز بازار پکیج آموزشی ویری تهیه کرده اند. این مجموعه با سبک جدید آموزشی که بسیار عامیانه و ساده و به صورت پروژه محورمی باشد و با تهیه بیش از 90 ساعت ویدئو آموزشی توانسته بیش از 4000 نفر را در امر آموزش یاری کرده و به بازار کار معرفی نماید. این مجموعه همچنین آموزش‌های دیگری در حوزه نرم افزارهای معماری مانند آموزش رویت، آموزش آنریل انجین، آموزش پست پروداکشن، آموزش تری دی مکس و آموزش لومیون نیز به شما عزیزان ارائه‌می نماید.
برای مشاوره با ما‌می توانید از شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 تا 17 با شماره تلفن 02188784697 و 09123502085تماس گرفته و یا با ایمیل  info@darcoffice.com با ما در ارتباط باشید.