به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۲۲۹۳۳۹

تظاهرات یک تیم فقیر برای جذب مسی

تظاهرات یک تیم فقیر برای جذب مسی
 گروه ورزشی: هر روز شایعات مختلفی در خصوص جدایی مسی از بارسلونا شنیده می‌شود. ماجرایی که باعث شد تاهواداران بارسلونا مقایل این باشگاه تجمع کنند و بعضا رفتار‌های خشونت آمیزی هم از خود رائه دهند.
اما در حالی که بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی در آرزوی پیوستن مسی به این تیم هستند هواداران یک تیم نه چندان مطرح آرژانتینی برای به خدمت گرفتن مسی تظاهرات خیابانی کردند.
نیولز اولدبویز باشگاهی است که هوادارانش برای پیوستن مسی به خیابان آمدند. باشگاهی که مسی در هفت سالگی فوتبال خود را از آنجا آغاز کرد و همین موضوع حالا باعث شده تا هواداران این تیم مسی را سهم خود در نقل و انتقالات تابستانی بدانند.آنها کمپین هایی برای بازگشت مسی در فضای مجازی هم به راه انداخته اند. این در حالی است که این تیم حتی توانایی پرداخت یک صدم مبلغ غرامت ۷۰۰ میلیون یورویی مسی را هم ندارد
 کریستین دآمیکو، نایب رئیس باشگاه نیولز در این زمینه  گفته: نمی‌دانم چنین مسئله‌ای ممکن است یا نه اما همه چیز خود مسی و اعضای خانواده‌اش بستگی دارد. به عنوان مدیر،‌ می‌توانیم بهترین شرایط را فراهم کنیم تا او تصمیم بگیرد. زمانی که مارادونا به نیولز پیوست کسی تصور چنین اتفاقی را نمی‌کرد و امیدواریم چنین مسئله‌ای در رابطه با مسی هم اتفاق بیفتد.
مرجع : همشهری آنلاین
برچسب ها: مسی بارسلونا