به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۲۲۹۳۵۱

ترامپ:ظرف ۱۰ ماه ۱۰ میلیون شغل ایجاد می‌كنم

ترامپ:ظرف ۱۰ ماه ۱۰ میلیون  شغل ایجاد می‌كنم
 گروه بین الملل: رئیس جمهور آمریکا در چهارمین روز همایش جمهوری‌خواهان سخنرانی کرد و رسما نامزدی حزب در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ را پذیرفت.
دونالد ترامپ در سخنرانی خود جو بایدن، رقیب انتخاباتی‌اش از حزب دموکرات را مورد انتقاد قرار داد و گفت که او در چهار سال ریاست جمهوی خود با جبران خساراتی مشغول بوده که بایدن در ظرف ۴۷ سال گذشته سبب آن شده است.ترامپ مدعی شد که "حزب دموکرات برنامه‌ای برای آمریکا ندارد و فقط افراطی‌ترین پیشنهادها توسط بایدن طرح شده است". ترامپ بایدن را "اسب تراوای سوسیالیسم" خطاب کرد و گفت بایدن باعث از بین رفتن فرصت‌های شغلی آمریکایی‌ها خواهد شد.رئیس جمهوری آمریکا در قسمتی از صحبت‌های خود به وضعیت سیاهپوستان نیز اشاره کرد و ابراز داشت که در دوره ریاست جمهوری او پس از دوره آبراهام لینکلن بیشترین خدمات برای این قشر از جامعه انجام گرفته است.او استدلال کرد با ایجاد اشتغال‌زایی در میان سیاهپوستان بیکاری در میان آنها پیش از پاندمی کرونا به کم‌ترین میزان رسیده بود. او در ادامه خاطرنشان کرد بر اساس اصلاحاتی قضائی در دوره ریاست جمهوری او شمار زیادی از زندانیان سیاهبپوست نیز از زندان‌های آمریکا آزاد شده‌اند.ترامپ در قسمت دیگری از نطق خود وعده داد که در صورت پیروزی دوباره در انتخابات، در دوره دوم ریاست جمهوری خود بزرگ‌ترین اقتصاد در تاریخ را خواهد ساخت، فرصت‌های شغلی زیادی بوجود خواهد آورد و در آمریکا آرامش و امنیت حاکم خواهد بود.
خبرگزاری آلمان  از ۵۰ "اولویت اصلی و مهم برنامه انتخاباتی ترامپ" گزارش داده که ستاد انتخاباتی ترامپ پیش از نطق او آن را مننتشر کرده بود. در این برنامه به "دستاوردهای باورنکردنی" دوره نخست ریاست جمهوری ترامپ درچهار سال گذاشته اشاره شده است.ترامپ در برنامه انتخاباتی خود وعده داده است که تنها در ۱۰ ماهه نخست ریاست جمهوری ۱۰ میلیون شغل جدید ایجاد خواهد کرد. او تاکید کرده است مالیات را کاهش دهد و واکسن کرونا تا پایان سال جاری در دسترس شهروندان آمریکایی قرار گیرد. در برنامه انتخاباتی ترامپ همچنین گفته می‌شود که داروهای مهم در آینده در آمریکا تولید می‌شود.ترامپ در بخشی از برنامه خود وعده انتقال یک میلیون فرصت شغلی از چین به آمریکا را داده است. در این ارتباط قرار است فشار به شرکت‌های آمریکایی که در چین فعالیت می‌کنند، افزایش یابد. ترامپ گفته است که شرکت‌هایی که مشاغل را به چین واگذار می‌کنند، نباید انتظار دریافت سفارش از دولت آمریکا را داشته باشند.
خاتمه جنگ‌های بی‌پایان، بازگشت سربازان آمریکایی به خانه، کاهش بوروکراسی، اخراج اعضای باندهای بزهکار از آمریکا و حضور دائمی آمریکا در کره ماه از جمله اولویت اصلی و مهم برنامه انتخاباتی دونالد ترامپ برای دومین دوره ریاست جمهوری است.




 
برچسب ها: ترامپ آمریکا