به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۲۲۹۴۱۶

دانشجو‌یان فعلی اول مهر سر کلاس هستند

دانشجو‌یان فعلی اول مهر سر کلاس هستند
گروه جامعه: معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: با اینکه شروع کلاس های درس برای دانشجویان فعلی از 29 شهریور یا همان اوایل مهر 99 است، اما ورود دانشجویان جدید به دانشگاه ها از اواخر مهر و اوایل آبان ماه 99 خواهد بود.
سید حسین حسینی تفاوت ثبت نام و آغاز سال تحصیلی جدید برای دانشجویان فعلی و دانشجویان جدیدالورود را تشریح کرد و اظهارداشت: پذیرش دانشجویان فعلی از ۸ شهریور ماه ۹۹ آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.
حسینی افزود: اما برای پذیرش دانشجویان جدید ما و همه دانشگاه ها منتظر اعلام قبولی های کنکورهای سال ۹۹ توسط سازمان سنجش هستیم و با توجه به برگزاری با تاخیر کنکورهای سال ۹۹ نسبت به سال های قبل، منطقی است که زمان پذیرش دانشجویان جدید هم با تاخیر همراه می شود. معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: با اینکه شروع کلاس های درس برای دانشجویان فعلی از ۲۹ شهریورماه ۹۹ یا همان اوایل مهر ۹۹ است، اما طبق پیش بینی قبلی مسوولان وزارت علوم و سازمان سنجش احتمالا ورود دانشجویان جدید به دانشگاه ها از اواخر مهر ۹۹ و اوایل آبان ماه ۹۹ صورت گیرد. وی گفت: همچنین ترم تحصیلی جدید برای همه دانشجویان ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است؛ اما تلاش دانشگاه بر این است که در این مدت زمینه حداقل آشنایی دانشجویان جدید با دانشگاه به صورت فیزیکی فراهم شود.