به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۹ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۲۲۹۴۲۰

انواع درب اتوماتیک، جک پارکینگی، کرکره برقی، دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

گروه کسب و کار:
درب اتوماتیک یک درب پیشرفته و به روز می‌باشد که با استفاده از ریموت‌های کنترل کننده و همچنین حسگرهای حرکتی که بر روی آن نصب می‌گردد این قابلیت را خواهد داشت که بدون دخالت دست انسان باز و بسته شود. درب اتوماتیک این قابلیت را دارد تا در جهات مختلف حرکت کرده و در مدل‌های متنوع به بازار عرضه می‌گردد. متریال و موادی که برای ساخت انواع مختلف درب‌های اتوماتیک به کار برده می‌شود متفاوت بوده و با توجه به اینکه از چه فرایند و تکنولوژی برای ساخت درب اتوماتیک استفاده شده باشد یک درب اتوماتیک بسیار با کیفیت و خاص عرضه می‌گردد.
انواع سیستم‌های نظارتی و امنیتی مورد نیاز در مغازه، ساختمان و ویلا در تهران و کرج و حومه شامل نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی اتومات، دوربین مداربسته، درب‌های اتوماتیک : شامل جک پارکینگی، درب شیشه ای سکوریت، راه بند، درب ریلی و همچنین دزدگیر اماکن در گروه ایمن صنعت با شماره تماس 09126788378 قابل انجام است.
 
با آوردن نام کرکره برقی (کرکره اتوماتیک) همه ما به یاد مغازه‌ها و درب‌‌های آن‌ها می‌افتیم. امروزه بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مجهز به کرکره‌های برقی می‌باشند. زیرا استفاده از این کرکره‌ها اول این که ایجاد امنیت می‌کند برای فروشگاه و علاوه بر این از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند. اما استفاده از کرکره‌های برقی تنها به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها خلاصه نمی‌شود. خیلی از خانه‌ها خصوصا در مناطق شمالی کشور مجهز به این کرکره‌ها می‌باشند. خوبی کرکره برقی دوام زیاد آن‌ها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی می‌باشد.


 
کرکره برقی چیست ؟
کرکره برقی با استفاده از موتور به طور عمودی و در جهت محور Y‌ها بالا و پایین می‌رود. موتور کرکره برقی را می‌توان به منبع برق سیمی و یا به منظور بهره وری انرژی به انرژی خورشیدی وصل نمود. در حقیقت کرکره برقی شکل مدرن کرکره دستی است. استفاده از کرکره برقی باعث ایزوله شدن یک مکان در برابر سرقت می‌شود. نسبت به سایر لوازم امنیتی زمان باز و بسته شدن کرکره برقی بسیار بالا است.
کرکره برقی از جنس آلومینیوم ساخته شده است و به دلیل کاربری مناسب و آسان و رنگ آمیزی مختلف توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. تمام امنیتی که کرکره دستی برای شما فراهم می‌کند کرکره برقی با چندین درجه بالاتر برای شما فراهم آورده است. با نصب کرکره برقی در پنجره و درب منزلتان می‌توانید باز و بسته شدن آن را مدیریت نمایید. به همین دلیل استفاده از آن در فضاهای داخلی می‌تواند بسیار مهم باشد.
اهرم و لوازم الکترونیکی به کار رفته در کرکره برقی قابل برنامه نویسی و تنظیمات خاص می‌باشد. شما می‌توانید اهرم و لوازم الکترونیکی را به گونه ای تنظیم نمایید که در یک زمان خاص باز و بسته شوند. به علاوه می‌توانید تنظیمات انجام شده را از راه دور کنترل نمایید.
در سیستم‌های صنعتی استفاده از کرکره برقی به وفور به چشم می‌خورد و فضا را مدرن تر نشان می‌دهد. در ساختمان‌های صنعتی و تجاری که به صورت پراکنده دارای چندین درب بزرگ می‌باشند، استفاده از کرکره برقی باعث به حداکثر رساندن بهره وری می‌شود. کرکره برقی با استفاده از دو متریال آلومینیوم سخت کاری شده و ورق گالوانیزه ساخته می‌شود.

از کرکره برقی برای مغازه و پارکینگ استفاده می‌شود، مخصوصا پارکینگ‌هایی که می‌خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و یا نصب جک درب پارکینگی در انجا امکان پذیر نیست.اولین راهنمایی و نکته ای که در خرید کرکره اتوماتیک باید به ان توجه کرد مرغوب بودن تیغه‌ها می‌باشد که باید دقت شود.اولین موردی که باید بررسی شود این موضوع می‌باشد که کرکره برقی مورد نظر خود را بر اساس چه موضوعی خریداری می‌کنید و از این رو می‌توانید انتخاب درست تری رو انجام دهید. کرکره برقی را برای امنیت می‌خواهیم استفاده کنیم و یا برای زیبایی و برای تمامی این موارد می‌توانیم انتخاب درست را انجام دهیم.باید در نظر گرفت که چقدر برای ما مهم است که تیغه‌های مورد استفاده در کرکره برقی ضد سرقت و ضد برش باشد و با توجه به این موضوع و بررسی تمام تیغه‌های موجود در بازار انتخاب درست را انجام دهیم.کرکره برقی در درب‌ها، پنجره‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر، چه با کاربرد صنعتی و چه خانگی با اشکال مختلف می‌توانیم استفاده کنیم.
 
دزدگیر اماکن چیست؟
دزدگیر اماکن یا سیستم اعلام سرقت وسیله ‌ای است که به هنگام گذر از یک حریم خصوصی با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می‌کند. دزدگیرهای موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده‌اند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند.
همچنین مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند و در نهایت دزدگیرها گاه شمار ورود و گاهشمار خروج و گاهشمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند. مجموعه ایمن صنعت با تجربه ای بیش از 10 سال آماده ارائه انواع خدمات تولید، راه اندازی و نصب دزدگیر اماکن به شما عزیزان می‌باشد.
جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه آهنی به طول ۳۰ سانتیمتر و عرض ۲۵ سانتیمتر و پهنای ۱۰ سانتیمتر که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیمها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیمها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید.
 
جک پارکینگی چیست ؟
نصب جک درب برقی اتوماتیک در ایمن صنعت سال‌ها ست با قیمت مناسب انجام می‌شود. باید توجه داشته باشید که نصب جک‌های درب نیاز به تخصص دارد زیرا اگر جک درب به درستی نصب نشود منجر به خرابی زود هنگام می‌شود و هزینه‌های تعمیر و درست کردن خرابی جک درب را باید مرتب بپردازید. پس برای جلوگیری از هزینه‌های نامعقول با نصب جک درب توسط نصاب حرفه ای و باتجربه از پرداخت هزینه‌های نا معقول میتوانید پرهیز کنید.
 

 
در صورتیکه بخواهیم جک‌ها به درستی کار کنند و طول عمر موتورها و خود مرکز بیشتر شود بایستی جک‌ها طوری نصب گردند که حداقل فشار به آنها آمده و حداکثر بهره وری را داشته باشند. برای نصب جک باید دو نقطه انتخاب شود، انتخاب محل نصب جک بر روی چارچوب یا دیوار و بر روی لنگه درب. جهت پیدا کردن محل تقریبی تکیه گاه‌ها، درب را کاملا ببندید و جک را کاملا باز کنید. سپس حدود ۵۰ میلی متر جک‌ها را برای رگلاژهای بعدی داخل ببرید. تکیه گاه‌ها را در زبانه‌های ابتدایی و انتهایی جک وارد کرده و پیچ کنید.

دوربین مداربسته چیست ؟
برای نصب سیستم دوربین مدار بسته موارد متعددی باید رعایت شود، از جمله مواردی که باید به آنها توجه داشته باشیم، تعداد و نوع دوربین‌های مدار بسته، قیمت محصولات و هزینه نصب و راه اندازی، محل دقیق نصب دوربین‌ها، نوع کابل‌ها و تجهیزات جانبی، نحوه کابل کشی و مسیر‌های مناسب و چندین و چند مورد دیگر است. یک نکته ی حیاتی آموزش است. نحوه کار کردن با سیستم مدار بسته باید ساده و قابل فهم باشد. با پیشرفت سیستم‌های هشدار دهنده و نظارتی، امروزه محصولاتی بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند که کار کردن با آنها برای کاربر ساده و راحت باشد. در ادامه به صورت گام به گام مراحل نصب و راه اندازی سیستم مدار بسته را توضیح خواهیم داد. بخاطر داشته باشید که نصب و راه اندازی سامانه مدار بسته یک امر کاملا تخصصی است و استاندارد‌های ویژه خود را دارد که از عهده هر نصاب و تکنسینی بر نمی‌آید.



نصب دوربین مداربسته :
نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث می‌شود فرد با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR (با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر) بپردازد. پروسه تحقیق، انتخاب، خرید و نصب سیستم‌های امنیتی نظارت تصویر می‌تواند جذاب باشد. همچنین اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربین‌های مدار بسته کنید، می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید، به شرطی که در منابع درستی به تحقیق پرداخته و از مشاوران با مهارت و دانش و صحیحی کمک گرفته باشید. قبل از اینکه بخواهید نصب دوربین مدار بسته را انجام دهید باید با شناخت نیازها و همچنین مکان‌هایی که نیاز به دوربین دارد اقدام به خرید دوربین مداربسته کنید لازم است بدانید هر دوربین دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشد و انواع مختلفی از دوربین‌ها در بازار موجود می‌باشد شما ممکن است در مکانی بخواهید دوربین نصب کنید که قادر به سیم کشی نباشید برای این منظور باید از دوربین مداربسته بیسیم استفاده کنید یا همچنین ممکن است بخواهید دوربین برای مکانی قرار دهید که نیاز به تصویر برداری ۳۶۰ درجه باشد که باید به دنیال یک دوربین ۳۶۰ درجه باشید و یا موارد دیگر... شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که بهتر است نصب دوربین مداربسته را خودمان انجام بدهیم یا نصب را به نصاب سیستم دوربین مداربسته حرفه ای بسپاریم؟

پاسخ این سوال بسته به اطلاعات و توانایی‌های شما دارد. اگر در مورد نحوه انتخاب دوربین مناسب و نحوه انتخاب دستگاه مناسب جهت ضبط تصاویر دوربین‌های مداربسته اطلاعات کافی دارید و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار دارید با مطالعه ادامه این مطلب به احتمال قوی می‌توانید سیستم دوربین مداربسته خود را نصب و راه اندازی کنید ولی این را مد نظر داشته باشید با کمی هزینه بیشتر می‌توانید از یک نصاب حرفه ای جهت نصب دوربین مداربسته استفاده کنید و اطمینان داشته باشید دوربین‌های شما بصورت استاندارد، اصولی و تمیز نصب خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌های نصب بهتر پیشنهاد می‌شود. برای مشاوره در مورد نصب دوربین مداربسته با 09126788378 تماس بگیرید.