به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۲۹۸۶۳

بازداشت دو مدیر سابق شهرداری ساری

بازداشت دو مدیر سابق شهرداری ساری
گروه جامعه: رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت ۲ تن از مدیران سابق شهرداری ساری خبر داد و گفت : دستگیر شدگان عبدالحمید فرزانه سرپرست سابق شهرداری و همچنین معاون سابق شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری هستند.
 حجت الاسلام محمد صادق اکبری افزود :شب گذشته شخصی که دلال و در واقع واسطه بین برخی از اعضای شورای شهر و شهرداری ساری بوده ،توسط سربازان گمنام امام زمان ( عج ) بازداشت شده است.
رئیس کل دادگستری مازندران گفت : دستگیری این دو مدیر شهرداری و یک واسطه به جرم اختلاس، ارتشا و تضییع اموال دولتی بوده است.
وی تصریح کرد: سیاست دستگاه قضایی استان مازندران قاطعیت با متخلفان و دست‌اندازان به بیت المال و تعهد در برابر مردم و صیانت از حقوق عامه مردم است.
پرونده اختلاس در شهرداری ساری برای اولین بار تیر ماه سال ۹۷ از سوی دادستان عمومی و انقلاب وقت ساری با عنوان تخلف مالی حدود سه هزار میلیارد ریالی باز شد. این پرونده با رویکرد جدید دستگاه قضایی در مبارزه علیه فساد اقتصادی در ادارات و نهاد‌ها ، مورد توجه جدی تر دادگستری مازندران قرار گرفت.
بنابر این گزارش تا کنون چهار تن ازاعضای شورای اسلامی شهر ساری مرکز مازندران نیز به اتهام مالی دستگیر شدند به طوری که برگزاری جلسات این شورا از حد نصاب خارج شده و عملا از این پس برگزاری نشست و تصمیم گیری غیرممکن شد.
شورای اسلامی شهر ساری ۹ عضو دارد و براساس قانون جلسات شورای اسلامی شهر و روستا در صورتی قانونی است که نصف باضافه یک اعضا حضور داشته باشند.
بر اساس اعلام رسمی دادگستری مازندران ، این پرونده همچنان باز است و احتمالا افراد دیگری از مدیران و کارکنان شهرداری هم به دادگاه فراخوانده خواهند شد.
برچسب ها: بازداشت شهرداری