کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانلود فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری با لینک مستقیم

16 شهريور 1399 ساعت 14:47

گروه فرهنگ و هنر:


دانلود فیلم خوب بد جلف 2 با کیفیت عالی و لینک مستقیم را از رسانه اینترنتی آپ مدیا به صورت قانونی دریافت کنید.



جدیدترین اثر از پیمان قاسم خانی به نام خوب بد جلف 2 ارتش سری منتشر شد. پس از تجربه موفق پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی در خوب بد جلف 1 اینبار مجموعه 2 فیلم با استقبال زیادی رو به رو شد. از بازیگران این فیلم به زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی ، حامد کمیلی ، ریحانه پارسا و فرهاد آئیش میتوان اشاره کرد. این فیلم محصول سال 98 و اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به اکران در آمد. با نویسندگی پیمان قاسم خانی میتوان منتظر یک فیلم تخیلی کمدی متفاوت بود چراکه قاسم خانی همیشه طنز های جذابی را نگارش کرده و در فیلم سن پطرزبورگ و خوب بد جلف 2 و همچین سریال های متعدد تلویزیونی کیفیت بالای آثاراش را به مخاطب اثبات کرده و در فیلم خوب بد جلف 2 نیز فیلمنامه از قدرت بالایی برخوردار است ، کمدی های پی در پی که مخاطب را در سینما به خنده وادار میکند که میتوان گفت در پایان فیلم تجربه خوشایندی از فیلم رقم میزند که البته به دلیل ناتمام ماندن و موکول کردن به مجموعه سوم خوب بد جلف شاید با نظرات منفی مخاطبان رو به رو شود.

نقد و بررسی خوب بد جلف 2
همانطور که اشاره کردیم فیلمنامه قوی این فیلم باعث شد نقد های کمی بر فیلم وارد شود اما یکی از نقطه ضعف هایی که خوب بد جلف 2 میتوان به آن اشاره کرد پایان ناتمام و بی معنای فیلم بود چراکه مگر میشود فیلم پایان بندی نداشته باشد ؟ حتی اگر قرار به ساخت سری سوم این فیلم میبود باز هم نباید چنین تمام میشد. طنز استفاده شده در خوب بد جلف 2 رکیک نیست و دیالوگ ها و صحنه های ماندگاری را میتوان از این فیلم برداشت کرد ، البته خشونت نیز دیده میشود که شاید بتوان گفت تماشای این فیلم برای رده سنی کودکان مناسب نباشد. از نکات مثبت فیلم طنز های پشت سرهم است چراکه میتوان گفت فیلم از یک ربع میانی به بعد سراسر خنده میشود و مخاطب در سینما را به وجد میاورد ، حضور دو شخصیت طنز سینمای ایران پژمان جمشیدی و سام درخشانی به شدت خنده اضافه میکند و میتوان گفت نسبت به سری اول این فیلم کیفیت ارتقا یافته است.

خلاصه داستان
داستان از آنجایی شروع میشود که پژمان جمشیدی و سام درخشانی در نقش خودشان در فیلم ظاهر میشوند یعنی پژمان و سام درخشانی در نقش بازیگر که قرار است وارد پروژه سینمایی شوند که کارگردانی این فیلم به عهده حامد کمیلی است اما داستان فقط اینجا نیست چراکه کارگردان و تهیه کننده این فیلم را تنها برای منفعت شخصی شان میخواهد و ساخت فیلم بهانه ای برای پیش بردن راحت تر کارشان در قالب فیلم است که در این بین اتفاقات طنز جذابی رخ میدهد چرا که دو نقش اصلی تصور میکنند دارن فیلم بازی میکنن اما در واقعیت این چنین نیست.

دانلود قانونی یا رایگان فیلم خوب بد جلف 2؟
پس از تعطیلی سینماهای کشور خوب بد جلف 2 نیز از این بابت ضرر های متحمل شد هر چند این فیلم به صورت اکران انلاین 20 روزی را در وب سایت های نماوا و فیلیمو به صورت انلاین اکران شد اما اگه به تعطیلی سینما و وضع کنونی برخورد نمیکرد میتوانست با فروش خوبی مواجه شود. به همین دلیل توصیه میکنیم این فیلم را به صورت قانونی از شبکه های نمایش خانگی خریداری کنید تا حد ضرر وارد شده به این فیلم جبران شود.

وب سایت آپ مدیا خرید قانونی فیلم و سریال
برای خرید قانونی و دانلود فیلم خوب بد جلف 2 میتوانید با مراجعه به وب سایت با ترافیک نیم بها آن را خریداری و مشاهده کنید. آپ مدیا یکی از برترین وب سایت های خرید قانونی فیلم و سریال در ایران به شمار می آید و جزو برترین وب سایت های دانلود فیلم به حساب می آید. برای دانلود جدیدترین سریال های نمایش خانگی ، دانلود جدیدترین فیلم و سریال های خارجی و ایرانی هم اکنون به نشانی وب سایت upmedia.me مراجعه کنید.
***
***
لینک دانلود »»» دانلود فیلم خوب بد جلف 2
***
***
 


کد مطلب: 230377

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/230377/دانلود-فیلم-خوب-بد-جلف-2-ارتش-سری-لینک-مستقیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir