به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۲۳۰۴۳۷

زمین‌لرزه ۵.۱ ریشتری رامیان را لرزاند

زمین‌لرزه ۵.۱ ریشتری رامیان را لرزاند
گروه حوادث: زمین‌لرزه 5.1 ریشتری رامیان در استان گلستان را لرزاند.مردم شهرستانهای اطراف نیز این زمین لرزه را احساس کردند. همچنین این زلزله در شهرهای استانهای همجوار از جمله مازندران، سمنان و خراسان‌شمالی احساس شد.گزارش ابتدای حالی از آن است مردم رامیان روستاهای اطراف وحشت زده از خانه‌های خارج و هم اکنون در خیابان‌ها به سر می برند.

گزارش مقدماتی زمین‌لرزه
بزرگی: 5.1
محل وقوع: استان گلستان - حوالی راميان
تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 1399/06/17 02:04:24
طول جغرافیایی: 55.1
عرض جغرافیایی: 37.02
عمق زمین‌لرزه: 9 کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:
3 کیلومتری راميان (گلستان)
9 کیلومتری آزادشهر (گلستان)
10 کیلومتری خان ببين (گلستان)

نزدیکترین مراکز استان:
61 کیلومتری گرگان
189 کیلومتری ساري
 
 
حضور عوامل امدادی در مناطق زلزله‌زده گلستان 
 مدیرکل بحران استان گلستان با اشاره به حضور تیم های ارزیاب در مناطق زلزله زده استان گلستان، گفت: تاکنون تخریب خانه مسکونی گزارش نشده و تنها چند مورد مصدومیت افراد در هنگام فرار از زلزله را در یکی از روستاهای رامیان داشتیم.یدرضا قادری اظهار کرد: بلافاصله بعد از وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتری بامداد امروز در رامیان، عوامل امدادی هلال احمر، اورژانس و مدیریت بحران شهرستان ها به مناطق زلزله زده اعزام شدند.وی افزود: بر اساس گزارش هایی که تاکنون اعلام شده، چند مورد ترک خوردگی ساختمان را در پی این زمین لرزه در روستای قورچای رامیان داشتیم. همچنین در این روستا تنها چند مورد مصدومیت بر اثر ترس هنگام فرار از زلزله گزارش شده است.
مدیرکل بحران گلستان بیان کرد: تاکنون در روستاهای دیگر گزارشی از آسیب زمین لرزه گزارش نشده است.
قادری گفت: در محور آزادشهر به شاهرود نیز در محدوده معدن زمستان یورت ریزش کوه را داشتیم که نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.
برچسب ها: زلزله گلستان