به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۳۱۰۴۱

اسیدپاشی بعد از درخواست طلاق

اسیدپاشی بعد از درخواست طلاق
گروه حوادث:مرد معتاد وقتی فهمید همسرش درخواست طلاق داده است با ریختن اسید او را سوزاند و فرار کرد.‌ساعت ۸ صبح سه‌شنبه ۱۸ شهریور ساکنان یکی از خیابان‌های پیروزی در شرق تهران با شنیدن صدای فریادهای «سوختم، سوختم» زن همسایه وحشت زده به خیابان آمدند و با دیدن زن جوانی که از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود بلافاصله با اورژانس و کلانتری ۱۱۰ شهدا تماس گرفتند.

ماجرای اسیدپاشی
زن جوان به بیمارستان سوانح و سوختگی انتقال داده شد و تحت درمان قرار گرفت. گزارش این اسیدپاشی به بازپرس احسان زمانی اعلام شد و بازپرس جنایی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.سهیلا پس از بهبودی نسبی در حالی که شوهرش را عامل این اسیدپاشی معرفی می‌کرد به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: من لیسانس حقوق دارم و در یک شرکت خصوصی مشغول به کار هستم.چند سال قبل با کیانوش ازدواج کردم. اوایل زندگی‌مان خوب بود اما مدتی قبل متوجه شدم که او معتاد شده است.چندین بار سعی کردم او را ترک بدهم اما بی‌فایده بود. درنهایت تصمیم گرفتم طلاق بگیرم. به‌همین دلیل به دادگاه رفتم و درخواست جدایی دادم.همسرم که از این ماجرا با خبر شد، شروع به تهدید کرد او می‌گفت اگر از طلاق منصرف نشوی پشیمانت می‌کنم. تهدیدهای کیانوش ادامه داشت و اختلاف من و او نیز روز‌به‌روز بیشتر می‌شد و جدا زندگی می‌کردیم.
زن جوان گفت: صبح روز حادثه در حال رفتن به محل کار بودم که ناگهان کیانوش از پشت خودرویی که در کنار خیابان پارک بود بیرون آمد.انگار در کمین من نشسته بود تا از خانه خارج شوم. بعد هم با ظرفی که در دست داشت به سمتم آمد و اسیدی که داخل ظرف بود را روی من ریخت. با اینکه ماسک بهداشتی داشتم اما بشدت دچار سوختگی شدم و تنها کاری که از دستم برمی آمد این بود که از مردم کمک بخواهم و زنگ خانه همسایه را بزنم.
کیانوش هم پس‌ از ریختن اسید پا به فرار گذاشت.به‌دنبال این اسیدپاشی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت شوهر اسیدپاش را صادر کرد.‌
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: اسیدپاشی حوادث