به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۲۳۱۳۳

عرضه‌اندروید KitKat برای HTC One و LG G2

گروه علمی و فناوری: صاحبان گوشی هوشمند LG G2 و همچنین HTC One هم‌اکنون می‌توانند نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی گوگل یعنی Android 4.4 KitKat را روی آن‌ها در اختیار بگیرند.
عرضه‌اندروید KitKat برای HTC One و LG G2
منابع خبری برای آن دسته از کاربرانی که از گوشی هوشمند LG G2 استفاده می‌کنند اخبار خوبی دارند و اعلام کرده‌اند که صاحبان این محصول هم‌اکنون می‌توانند نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی گوگل یعنی Android 4.4 KitKat را روی آن در اختیار بگیرند.فرآیند به‌روز رسانی سیستم‌عامل گوشی هوشمند LG G2 هم‌اکنون برای کاربران کره‌ای ارایه شده است و که کاربران می‌توانند با مراجعه به مرکز LG Update Tool سیستم‌عامل خود را به‌روزرسانی کنند.

در اوایل ماه نوامبر نیز اعلام شد که صاحبان گوشی هوشمند LG G2 در فرانسه هم می‌توانند سیستم‌عامل خود را به روز کنند. هنوز زمان دقیقی اعلام نشده است که صاحبان این گوشی هوشمند در دیگر کشورهای جهان از چه زمانی می‌توانند اندروید KitKat را در اختیار بگیرند. اما این طور که گفته می‌شود، تا ماه دسامبر این فرآیند برای کاربران محقق خواهد شد.علاوه بر این گفته شده است که صاحبان مدل قفل نشده گوشی هوشمند HTC One و همچنین نسخه Developer Edition این محصول در آمریکا می‌توانند Android 4.4 KitKat را به همراه رابط کاربری Sense 5.5 در اختیار بگیرند.

شرکت HTC برای به‌روزرسانی سیستم‌عامل بهترین گوشی هوشمند خود سعی دارد زمانی را از دست ندهد. گفته می‌شود که نسخه Sense-d از این محصول تنها چهار روز پس از عرضه اندروید KitKat در فروشگاه اینترنتی Google Play Edition آن را در اختیار گرفتند.شرکت HTC همچنین مراکز مخابراتی عرضه کننده HTC One در آمریکا را مجبور کرده است تا پایان ژانویه 2014 این سیستم عامل جدید را در اختیار صاحبان گوشی یاد شده بگذارند.
مرجع : فارس